Volkan senin arabayı en kısa zamanda kullanmam gerekiyor. Merak ettiğim şeyler var. Birde bu kadar yüklenmenin şanzımana falan bir zararı olmaz değilmi?
Abi hayırlı olsun çok tahrik edici bir araç olmuş resmen ama bu aracın turbolarının ve motorunun ömrü açısından sorun olmuyacakmı?
düzgün yapılan bir işlem olduğu zaman pek sorun olmaz ,ama bu biraz fazla olduğunu biliyorum gülü seven dikenine katlanır 1.6 turbolar için 220 bg yeterli olur ve sorunsuz kullanılır
1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler
Abi hayırlı olsun çok tahrik edici bir araç olmuş resmen ama bu aracın turbolarının ve motorunun ömrü açısından sorun olmuyacakmı?
düzgün yapılan bir işlem olduğu zaman pek sorun olmaz ,ama bu biraz fazla olduğunu biliyorum gülü seven dikenine katlanır 1.6 turbolar için 220 bg yeterli olur ve sorunsuz kullanılır
Önceki 25.000 km gitmişti;bakalım bu ne kadar gidecek
Şaka bir yana, bir genç kardeşin dolmuşuna gelip RaceChip takmıştım.
Araba huysuz taylar gibi zıplayıp duruyordu;acayip rahatsız oldum,söktüm.
Tay zıplatmak isteyen gençler varsa göndereyim,denesinler ihihi
Abi hayırlı olsun çok tahrik edici bir araç olmuş resmen ama bu aracın turbolarının ve motorunun ömrü açısından sorun olmuyacakmı?
düzgün yapılan bir işlem olduğu zaman pek sorun olmaz ,ama bu biraz fazla olduğunu biliyorum gülü seven dikenine katlanır 1.6 turbolar için 220 bg yeterli olur ve sorunsuz kullanılır
Önceki 25.000 km gitmişti;bakalım bu ne kadar gidecek
önceki sorun chıpten kaynaklanan bir sorun değildi bujının porseleni kırılıp motorun içine gittiğinden sorun yaşadım bujıleri iridyumla değiştirdik sorunu çözdük inşallah
1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler
bekir paşaoğluyla gece yarılarına kadar dyno üzerinde ölçerek ayarlamar yaptık 2 gündür ve bizim araçlar için çıkabilecek en iyi değerleri ayarlamaları yaptık
Hayırlı olsun. Ne kadar keyifli olduğunu az çok tahmin edebiliyorum. Remap için bence en uygun adresi bulmuşsunuz. Bekir daha önceki arabama yazlım yapmıştı. Grande Punto T-Jet 120 Bg aracım 148 Bg ve 260 Nm tork ile 8.9 sn'den 7.9 sn'ye inmişti, ara hızlanmalar çok iyiydi ve 3. vitese atarken bile patinaj çekerdi ve sorunsuz 30.000 km yaptım. Asıl önemlisi şişmiş süslü motor gücü değil tekerleğe aktarılan gücün 99 Bg'den 130 Hp wheelpower olarak çıkarabilmesiydi. Yani aslında gerçek gücümüz tekerin yere basarken verdiği güç. Insignia içinde Bekir ile 2 defa konuştum ve yaza doğru yaptıracağım.
GP T-Jet ile çok benim diyen arabayı ışıktan ışığa rezil etmişliğim var, tabi 1100 Kg ve 150 Bg ş.içinde harika ara hızlanma ve ilk hızlanmalar sağlıyor. Madem turbo benzinli arabalarımız var, yeniden haritalandırıp saklı gücü kullanmazsak yazık olur o kadar beygir boşuna ahırda durmasın koşsun bizimle.
Yorum