Öncelikle herkese merhaba arkadaşlar aranıza yeni katılan bir üyeyim.
Yaklaşık bir ay önce hayalimde ki araç olan insignia 1.4 t yi aldım. Başka şehirden aldığım için oradaki tanıdıklara ekspertiz yaptırdım sonuçlar temiz çıkınca aldım fakat detaylı sonuçlara arabayı aldıktan sonra bakabildim. Bir anormallik hissettim DYNO sonucunda;
Motor gücü : 116 hp
Tekerlek Gücü: 99 hp
Kayıplar : 17 hp
Max Tork :247 nm
Kayıp Tork : 23 nm
Tekerlek tor : 224 nm
şeklinde bir sonuç çıkmış DYNO bilgisayarından. Ekspertizi yapan eleman bu şekilde ki bilgisayar çıktısı üzerine eliyle ok işareti çizip; Motor Gücü ile kayıpları Toplamış 116+17=133 hp yazmış. yanına aracın orijinali 140 hp yazmış daha sonrada yan tarafına yine el ile 133/140 = motor %95 yazmış. Bende %95 iyi bi veri diye aldım aracı.
Şimdi 2 soru var kafamda ;
-Fabrika verisi 200 nm tork olan araç nasıl 247 nm tork verdi?
-Ustanın yapmış olduğu bu mantıksız işlemin bilmediğim bir mantığı var mı?
Şimdiden teşekkür ederim.
Yaklaşık bir ay önce hayalimde ki araç olan insignia 1.4 t yi aldım. Başka şehirden aldığım için oradaki tanıdıklara ekspertiz yaptırdım sonuçlar temiz çıkınca aldım fakat detaylı sonuçlara arabayı aldıktan sonra bakabildim. Bir anormallik hissettim DYNO sonucunda;
Motor gücü : 116 hp
Tekerlek Gücü: 99 hp
Kayıplar : 17 hp
Max Tork :247 nm
Kayıp Tork : 23 nm
Tekerlek tor : 224 nm
şeklinde bir sonuç çıkmış DYNO bilgisayarından. Ekspertizi yapan eleman bu şekilde ki bilgisayar çıktısı üzerine eliyle ok işareti çizip; Motor Gücü ile kayıpları Toplamış 116+17=133 hp yazmış. yanına aracın orijinali 140 hp yazmış daha sonrada yan tarafına yine el ile 133/140 = motor %95 yazmış. Bende %95 iyi bi veri diye aldım aracı.
Şimdi 2 soru var kafamda ;
-Fabrika verisi 200 nm tork olan araç nasıl 247 nm tork verdi?
-Ustanın yapmış olduğu bu mantıksız işlemin bilmediğim bir mantığı var mı?
Şimdiden teşekkür ederim.
Yorum