değerli abilerim kardeşlerim, biz hep aracımızı daha da güçlendirerek hızlı gitmesini istiyoruz, fakat hep güç hep güç, arabanın motoru bu kadar toleranslı davranmayabiliyor... dikkat ettim çoğu modifiye eden abimiz hiç hafifletme olayına girmiyorlar... nedeni konfordan vazgeçmek istememeleri midir acaba? hafifletme yaparken illa konfordan ve donanımdan mı feragat ediliyor? edilmeden yapılamaz mı? mesela camları ince olanları ile değiştirsek çok yanlış bişey mi yapmış oluruz? ya da karbonfiber parçalar kullanırsak olmaz mı? karbonfiber parçalar boya tutuyor mu? aşırı mı pahalılar? bu gibi uygulama yapan firmalar var mı? elbette vardır fakat bu araç için uygulanmış bir hafifletme modifiyesi var mı?
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
insignia ağırlık azaltma modifiyesi
Collapse
X
-
Ynt: insignia ağırlık azaltma modifiyesi
Faruk kardeşim genelde araç hafifletmeleri Profesyonel yarış amaçlı araçlarda çn plana çıkan bir uygulama bizim gibi standar - performans kullanımı için çokta oynama yapabileceğimiz bir durum yok zaten araçlarımızda çok artı bir ağırlık yok fabrikasyon olarak
ne yapılabilir
stepne sökülebilir , arka koltuklar hatta yan yolcu koltuğu sökülebilir titanyum jant veya sac jant takılabilir çok hard modifiyede tavan alçaltılabilir dahada başka yapabileceğin bu aracı alırken sunroff olmadan alabilirsin ,
karbon fiber olayına gelince bunun maliyeti çok yüksek olabilir bizim standar kaputların fiyatı bile 500 tl ye yakın carbon fiber bir kaput ne kadara mal olur bilinmez ve bizim ülkemizde carbon çalışmasından ziyade fiber çalışma var oda sağlıklı bir uygulama değil bu tarz araçlarda...
-
Ynt: insignia ağırlık azaltma modifiyesi
Orjinal yazı sahibi: dragon_10ömer sanki m5 biniyoz abartmaya gerek yok sen gelde şu stoc insignianla balıkesir ovasında yürüyelim
2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ
Yorum
-
Ynt: insignia ağırlık azaltma modifiyesi
*kapı plastıklerı 4kg sokmek gereksız
*stepne benım 25kg alet edevat (17''sac225/60/17 olculerınde)
*arka koltuk 21kg
*sag on 23kg
*sparco sabıt hafıf koltuk desek 7kg agırlıgı ordanda 12kg tasarruf
*18''lerı sokup onlere 17''sac jant veya hafıf jant olablır ordan toplamda 10 -15kg tasarruf
karter benım 9kg cıkmıstı
*cok hardcore olucak ama tampon ıcındekı darbe emıcı alumınyum sac parcalar ortalama 15-30kg arası tekıydı sanırsam
*hafıf aku 5kg ordan tasarruf edılebılır
*yarısıldıgı zaman on farlar sokulup 25kg tasarruf edılır aero acısından ıse ustune bant cekılır devam edılır
*sıs farları ıvırzıvır 10kg
*eksoz teke ındırılıp cut out tarzı bısı yapılır komple eksozdan 20kg tasarruf edılır
maddı sıkıntı yok ıse drycarbon a yada kevlar dıcem ama sacta kevlar fazla kullanan yok genelde altttakım parcalarının ustune koruma amaclı takılıyor herneyse oncamurluklar 2000 tl cıvarı bısı tutar sanırsam ordanda 5er kg atılır
bana kalırsa gereksız boyle bır arabaya keyıf arabası cunku hepsı ılerde bakalıtlerden ıllakı sesler cıtırdılar gelıyor hıc ellemeden devam bence bana sorarsanız fark varmı stock motorla 3 boy rahat oluyordu Volkan abının araca yukardakılerden bazılarını uygulamak gerek gercı ben her konusmamızda abı evo almasını soylesemde
hıcbırıne gerek yok bu araba konfor arabası keyıf arabası rahatımıza bakalım zaten araclar hızlı ben bı zaman kasınmıstım hala cıtırdılarıyla ugrasıyorum gercı suan bı sorun yok ama kısısel tercıhtır tabı ıstedıgınızı yapbılırsınız fıkır bızden karar sızden ıyıforumlar herkeze
Yorum
-
Ynt: insignia ağırlık azaltma modifiyesi
Zafer abi meydan okumanı kabul edemem buyuklerime saygım sonsuz hem stock araca geçilmek hoş bir durum olmaz isin sakası abi bu araca çok hakim oldugumu düşünmüyorum daha kalkışı doğru dürüst yapamıyorum hele ki sizin gibi uzman abilerim varken bana soz düşmez ki siz chipsiz olsanız bile bizsizi geçemeyiz Mert kardesim güzel seyler yazmissin ama son yazdiginla hepsini silmissin zaten ama bazı dediklerin mantıklı ve yapılabilecek seyler
Yorum
Yorum