Duyuru

Collapse
No announcement yet.

2.0 CDTİ 130 HP + CHİP DYNAMOMETER VERİLERİ

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Ynt: 2.0 CDTİ 130 HP + CHİP DYNAMOMETER VERİLERİ

    Fatih abi volkanin gonlu olsun diye gecmemistir

    Yorum


    • #17
      Ynt: 2.0 CDTİ 130 HP + CHİP DYNAMOMETER VERİLERİ

      veriler çok ümit verici, önceki vw tuareg konusunda da sormuştum, chip yaptırdığınız yer-maliyet ve aracın öncesi ile sonrası hakkındaki genel görüşlerinizi yazabilirseniz sevinirim.

      Yorum


      • #18
        Ynt: 2.0 CDTİ 130 HP + CHİP DYNAMOMETER VERİLERİ

        Orjinal yazı sahibi: FacomX
        O zaman söyle anlatayım emre kardeş

        Sıfırdan başlasak ve sen ve ben bassak ilk 100 mt de kafa kafa ya gideriz sonra ben 2-3-4-5 derken sen hala 4 kalırsın 5 ten sonrasını söylemiyorum zaten haha
        okadar hafife alma dizelleri fatihim biraz daha oynarsak emrenin arabayı geçemessin sonra bi 20 bg daha ekleyebiliriz ozaman egzozları pardon tek egzozu sen görürsün haha haha haha


        1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

        Yorum


        • #19
          Ynt: 2.0 CDTİ 130 HP + CHİP DYNAMOMETER VERİLERİ

          Orjinal yazı sahibi: volkan
          Orjinal yazı sahibi: FacomX
          O zaman söyle anlatayım emre kardeş

          Sıfırdan başlasak ve sen ve ben bassak ilk 100 mt de kafa kafa ya gideriz sonra ben 2-3-4-5 derken sen hala 4 kalırsın 5 ten sonrasını söylemiyorum zaten haha
          okadar hafife alma dizelleri fatihim biraz daha oynarsak emrenin arabayı geçemessin sonra bi 20 bg daha ekleyebiliriz ozaman egzozları pardon tek egzozu sen görürsün haha haha haha
          Siz Yaparsınızda ben Chip yapamazmıyım bende bir chip yaparsam o zaman beni kimse geçemez haha haha



          2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

          Yorum


          • #20
            Ynt: 2.0 CDTİ 130 HP + CHİP DYNAMOMETER VERİLERİ

            kadir kardeşim zaten bu verileri paylaşcaktım sen bahanesi oldun pc chiptunning de volkan kardeşimin sayesinde eyüpde biryerde yaptırdım 800 tl insigniateam üyelerine 700 tl alt devirler cok daha iyi oldu ama 120 den 200 benzinli araba gibi cıkıyor eskisine nazaran
            Hayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun...
            [img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]

            Yorum


            • #21
              Ynt: 2.0 CDTİ 130 HP + CHİP DYNAMOMETER VERİLERİ

              Orjinal yazı sahibi: deeper_inside
              veriler çok ümit verici, önceki vw tuareg konusunda da sormuştum, chip yaptırdığınız yer-maliyet ve aracın öncesi ile sonrası hakkındaki genel görüşlerinizi yazabilirseniz sevinirim.
              Geçen Gün Kardesimin vw touran aracına chip yaptık 2.0 Tdi 140hb ve Dsg Şanzumanı var aracın

              Chip öncesi 135 hb Çıktı dynoda
              Chip Sonrası 178 Hb oldu

              Sonuç araça yüklendiğin zaman patiye düşüyor eskiden böyle olmuyordu haha haha



              2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

              Yorum


              • #22
                Ynt: 2.0 CDTİ 130 HP + CHİP DYNAMOMETER VERİLERİ

                pc chiptuning, daha önce ismini duymamıştım, araçta sorun çıkması ihtimaline karşılık garanti veren bir yer olduğunu tahmin ediyorum, benim özellikle merak ettiğim nokta dizellerdeki (insignia dahil) yapı gereği en büyük sorunlardan olan 3000 d/d'den sonra meydana gelen tork düşmesine bağlı yığılma problemini ortadan kaldırıp kaldırmadığı, yani araç 3000'i geçtikte sonra sanki 2000-2500 d/d'deki gibi hızlanmaya devam ediyor mu?

                Yorum


                • #23
                  Ynt: 2.0 CDTİ 130 HP + CHİP DYNAMOMETER VERİLERİ

                  Orjinal yazı sahibi: volkan
                  Orjinal yazı sahibi: FacomX
                  O zaman söyle anlatayım emre kardeş

                  Sıfırdan başlasak ve sen ve ben bassak ilk 100 mt de kafa kafa ya gideriz sonra ben 2-3-4-5 derken sen hala 4 kalırsın 5 ten sonrasını söylemiyorum zaten haha
                  okadar hafife alma dizelleri fatihim biraz daha oynarsak emrenin arabayı geçemessin sonra bi 20 bg daha ekleyebiliriz ozaman egzozları pardon tek egzozu sen görürsün haha haha haha
                  volkancım o tek egzosta gözükmüyor zaten onuda göremez yani anlıyacagın haha haha haha haha
                  Hayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun...
                  [img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]

                  Yorum


                  • #24
                    Ynt: 2.0 CDTİ 130 HP + CHİP DYNAMOMETER VERİLERİ

                    Orjinal yazı sahibi: FacomX
                    Orjinal yazı sahibi: volkan
                    Orjinal yazı sahibi: FacomX
                    O zaman söyle anlatayım emre kardeş

                    Sıfırdan başlasak ve sen ve ben bassak ilk 100 mt de kafa kafa ya gideriz sonra ben 2-3-4-5 derken sen hala 4 kalırsın 5 ten sonrasını söylemiyorum zaten haha
                    okadar hafife alma dizelleri fatihim biraz daha oynarsak emrenin arabayı geçemessin sonra bi 20 bg daha ekleyebiliriz ozaman egzozları pardon tek egzozu sen görürsün haha haha haha
                    Siz Yaparsınızda ben Chip yapamazmıyım bende bir chip yaparsam o zaman beni kimse geçemez haha haha
                    çhip yaparsan anca emreyi geçersin fatihim ben yine seni sağda öperim haha haha haha


                    1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

                    Yorum


                    • #25
                      Ynt: 2.0 CDTİ 130 HP + CHİP DYNAMOMETER VERİLERİ

                      Bilgiler için teşekkürler Fatih bey bizim araçların tork bantlarını devire yaymak gerçekten büyük sıkıntı, 1750-2500 d/d sabit gözüken 300 nm'lik tork oldukça hoş ancak özellikle 3000 ve üzeri için yaşanan yığılmalardan tiskinti geliyor bazen, bence önemli olan max torku belirli bir devirde arttırmaktan ziyade torkun motor devir bandına dengeli dağılımı, ne yazıkki Ankara'da insignia dizelle uğraşan düzgün bir yer bulamadım. Tavsiyeleriniz varsa esirgemeyin arkadaşlar

                      Yorum


                      • #26
                        Ynt: 2.0 CDTİ 130 HP + CHİP DYNAMOMETER VERİLERİ

                        Orjinal yazı sahibi: deeper_inside
                        pc chiptuning, daha önce ismini duymamıştım, araçta sorun çıkması ihtimaline karşılık garanti veren bir yer olduğunu tahmin ediyorum, benim özellikle merak ettiğim nokta dizellerdeki (insignia dahil) yapı gereği en büyük sorunlardan olan 3000 d/d'den sonra meydana gelen tork düşmesine bağlı yığılma problemini ortadan kaldırıp kaldırmadığı, yani araç 3000'i geçtikte sonra sanki 2000-2500 d/d'deki gibi hızlanmaya devam ediyor mu?
                        valla dayno verilerinde gözüküyor 3200 ila 3800 devir tepe noktası ondan sonra düşmeye başlıyor4200 4800 devirde yıgılmaya başlıyor chipten sonra yine aynı aralıklar var ama tork acyip hissediliyor otomotik oldugu için arabam yıgılmaları hiç hissetmiyorum sizinki 4x4 düz videsmi acaba
                        Hayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun...
                        [img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]

                        Yorum


                        • #27
                          Ynt: 2.0 CDTİ 130 HP + CHİP DYNAMOMETER VERİLERİ

                          Yok Emre arkadaşım 160 hp 4x4 nerdeeee, 130 hp'lik otomatik edition benimki

                          Yorum


                          • #28
                            Ynt: 2.0 CDTİ 130 HP + CHİP DYNAMOMETER VERİLERİ

                            Orjinal yazı sahibi: deeper_inside
                            Yok Emre arkadaşım 160 hp 4x4 nerdeeee, 130 hp'lik otomatik edition benimki
                            4x4 nerden cıktı zaten yaa hay allah sana pmde tel veriyorum ara beni istiyorsan
                            Hayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun...
                            [img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]

                            Yorum


                            • #29
                              Ynt: 2.0 CDTİ 130 HP + CHİP DYNAMOMETER VERİLERİ

                              160'lık 4x4 çok hoş ancak tamamen duygusal sebeplerden ötürü 130'luk edition'a yöneldim
                              Numarayı aldım

                              Yorum


                              • #30
                                Ynt: 2.0 CDTİ 130 HP + CHİP DYNAMOMETER VERİLERİ

                                Emre abi Allah kaza bela vermesin değerler ve güç çok ideal olmuş ağız tadıyla bin abi

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X