veriler çok ümit verici, önceki vw tuareg konusunda da sormuştum, chip yaptırdığınız yer-maliyet ve aracın öncesi ile sonrası hakkındaki genel görüşlerinizi yazabilirseniz sevinirim.
Sıfırdan başlasak ve sen ve ben bassak ilk 100 mt de kafa kafa ya gideriz sonra ben 2-3-4-5 derken sen hala 4 kalırsın 5 ten sonrasını söylemiyorum zaten haha
okadar hafife alma dizelleri fatihim biraz daha oynarsak emrenin arabayı geçemessin sonra bi 20 bg daha ekleyebiliriz ozaman egzozları pardon tek egzozu sen görürsün haha haha haha
1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler
Sıfırdan başlasak ve sen ve ben bassak ilk 100 mt de kafa kafa ya gideriz sonra ben 2-3-4-5 derken sen hala 4 kalırsın 5 ten sonrasını söylemiyorum zaten haha
okadar hafife alma dizelleri fatihim biraz daha oynarsak emrenin arabayı geçemessin sonra bi 20 bg daha ekleyebiliriz ozaman egzozları pardon tek egzozu sen görürsün haha haha haha
Siz Yaparsınızda ben Chip yapamazmıyım bende bir chip yaparsam o zaman beni kimse geçemez haha haha
2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ
kadir kardeşim zaten bu verileri paylaşcaktım sen bahanesi oldun pc chiptunning de volkan kardeşimin sayesinde eyüpde biryerde yaptırdım 800 tl insigniateam üyelerine 700 tl alt devirler cok daha iyi oldu ama 120 den 200 benzinli araba gibi cıkıyor eskisine nazaran
Hayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun... [img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]
veriler çok ümit verici, önceki vw tuareg konusunda da sormuştum, chip yaptırdığınız yer-maliyet ve aracın öncesi ile sonrası hakkındaki genel görüşlerinizi yazabilirseniz sevinirim.
Geçen Gün Kardesimin vw touran aracına chip yaptık 2.0 Tdi 140hb ve Dsg Şanzumanı var aracın
Chip öncesi 135 hb Çıktı dynoda
Chip Sonrası 178 Hb oldu
Sonuç araça yüklendiğin zaman patiye düşüyor eskiden böyle olmuyordu haha haha
2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ
pc chiptuning, daha önce ismini duymamıştım, araçta sorun çıkması ihtimaline karşılık garanti veren bir yer olduğunu tahmin ediyorum, benim özellikle merak ettiğim nokta dizellerdeki (insignia dahil) yapı gereği en büyük sorunlardan olan 3000 d/d'den sonra meydana gelen tork düşmesine bağlı yığılma problemini ortadan kaldırıp kaldırmadığı, yani araç 3000'i geçtikte sonra sanki 2000-2500 d/d'deki gibi hızlanmaya devam ediyor mu?
Sıfırdan başlasak ve sen ve ben bassak ilk 100 mt de kafa kafa ya gideriz sonra ben 2-3-4-5 derken sen hala 4 kalırsın 5 ten sonrasını söylemiyorum zaten haha
okadar hafife alma dizelleri fatihim biraz daha oynarsak emrenin arabayı geçemessin sonra bi 20 bg daha ekleyebiliriz ozaman egzozları pardon tek egzozu sen görürsün haha haha haha
volkancım o tek egzosta gözükmüyor zaten onuda göremez yani anlıyacagın haha haha haha haha
Hayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun... [img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]
Sıfırdan başlasak ve sen ve ben bassak ilk 100 mt de kafa kafa ya gideriz sonra ben 2-3-4-5 derken sen hala 4 kalırsın 5 ten sonrasını söylemiyorum zaten haha
okadar hafife alma dizelleri fatihim biraz daha oynarsak emrenin arabayı geçemessin sonra bi 20 bg daha ekleyebiliriz ozaman egzozları pardon tek egzozu sen görürsün haha haha haha
Siz Yaparsınızda ben Chip yapamazmıyım bende bir chip yaparsam o zaman beni kimse geçemez haha haha
çhip yaparsan anca emreyi geçersin fatihim ben yine seni sağda öperim haha haha haha
1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler
Bilgiler için teşekkürler Fatih bey bizim araçların tork bantlarını devire yaymak gerçekten büyük sıkıntı, 1750-2500 d/d sabit gözüken 300 nm'lik tork oldukça hoş ancak özellikle 3000 ve üzeri için yaşanan yığılmalardan tiskinti geliyor bazen, bence önemli olan max torku belirli bir devirde arttırmaktan ziyade torkun motor devir bandına dengeli dağılımı, ne yazıkki Ankara'da insignia dizelle uğraşan düzgün bir yer bulamadım. Tavsiyeleriniz varsa esirgemeyin arkadaşlar
pc chiptuning, daha önce ismini duymamıştım, araçta sorun çıkması ihtimaline karşılık garanti veren bir yer olduğunu tahmin ediyorum, benim özellikle merak ettiğim nokta dizellerdeki (insignia dahil) yapı gereği en büyük sorunlardan olan 3000 d/d'den sonra meydana gelen tork düşmesine bağlı yığılma problemini ortadan kaldırıp kaldırmadığı, yani araç 3000'i geçtikte sonra sanki 2000-2500 d/d'deki gibi hızlanmaya devam ediyor mu?
valla dayno verilerinde gözüküyor 3200 ila 3800 devir tepe noktası ondan sonra düşmeye başlıyor4200 4800 devirde yıgılmaya başlıyor chipten sonra yine aynı aralıklar var ama tork acyip hissediliyor otomotik oldugu için arabam yıgılmaları hiç hissetmiyorum sizinki 4x4 düz videsmi acaba
Hayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun... [img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]
Yok Emre arkadaşım 160 hp 4x4 nerdeeee, 130 hp'lik otomatik edition benimki
4x4 nerden cıktı zaten yaa hay allah sana pmde tel veriyorum ara beni istiyorsan
Hayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun... [img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]
Yorum