Duyuru

Collapse
No announcement yet.

2.0 Turbo ciplesek nereye uzariz

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • 2.0 Turbo ciplesek nereye uzariz

    Arkadaslar

    Benim araci kiraladigim firma getir arabayi
    Ustune az para ver C 180 verelim derler
    Bu konuyu acmistim ve mersoyu sildim
    Volvo S60 halen kafami kurcaliyor
    Otomatik maalesef gercek hayatin ihtiyaci İstanbul da
    Dizel de istemiyorum
    1.6 turbo ustune de T4 beni ne kadar acar tartisilir
    S60 2.0T bakar buldum kendimi
    Sonra kizdim kendime bizim 2.0 turbo yakalamaya karar verdim
    Haaa butce asiliyor mu evet asiliyor o ayri
    2.0 turbo ile stock 1.6 turbo arasindaki performans farki ne kadardir ? Daglar mi tepeler mi
    Emre bir yerde yazmisti 2:0 turboyu ciplemek diye
    Buna girissek nereye uzariz
    Ben de gruba boyle bir renk katayim mumkunse

  • #2
    Ynt: 2.0 Turbo ciplesek nereye uzariz

    volvo s60 t4 1.6 otomatik vites gerçekten çok kaliteli bir araç, fabrika 0-100 7.4 ne kadar doğru bilemem ama iddia edilen bu, ayrıca çok da dikkat çekici ve sağlam bir otomobil ve torku da bayağı bir yüksek... 2.0 turbo da gerçekten çok güçlü bir araç 4x4 olursa tadından yenmez... 1.6 turbo ile aralarında uçurum yok ama 2.0 motor çok verimli, şişmez, öksürmez tıksırmaz , izmir organizatörü taner abinin dediğine göre araç yazılımla 290 bg olabiliyormuş, bence de olur yani

    Yorum


    • #3
      Ynt: 2.0 Turbo ciplesek nereye uzariz

      Orjinal yazı sahibi: 35OFT23
      volvo s60 t4 1.6 otomatik vites gerçekten çok kaliteli bir araç, fabrika 0-100 7.4 ne kadar doğru bilemem ama iddia edilen bu,ayrıca çok da dikkat çekici ve sağlam bir otomobil ve torku da bayağı bir yüksek..
      O kadar olmaması lazım, 6 ileri power shift şanzıman ile 9 sn de ulaşıyor 0-100 km hıza, torku da 240 nm olması lazım.. Onun dışında söylediklerine katılıyorum
      2011 1.6 T Cosmo, siyah, sunroof+flyaudio + arka koltuk monitörler

      Yorum


      • #4
        Ynt: 2.0 Turbo ciplesek nereye uzariz

        Refüje doğru uzamayında allah korusun

        Yorum


        • #5
          Ynt: 2.0 Turbo ciplesek nereye uzariz

          Orjinal yazı sahibi: bassoprofondo
          Orjinal yazı sahibi: 35OFT23
          volvo s60 t4 1.6 otomatik vites gerçekten çok kaliteli bir araç, fabrika 0-100 7.4 ne kadar doğru bilemem ama iddia edilen bu,ayrıca çok da dikkat çekici ve sağlam bir otomobil ve torku da bayağı bir yüksek..
          O kadar olmaması lazım, 6 ileri power shift şanzıman ile 9 sn de ulaşıyor 0-100 km hıza, torku da 240 nm olması lazım.. Onun dışında söylediklerine katılıyorum
          vay anasını ya sahibinden de satılıklara bakmıştım orada teknik detay bölümünde torku 270 ve 0-100 7.4 yazıyordu! sitede dediğin şekilde yazıyor...

          Yorum


          • #6
            Ynt: 2.0 Turbo ciplesek nereye uzariz

            Dağlar kadar olmaz ama tepeler diyebilir chiplersek dağlar kadar olur ? sonuçta motor hacmi 2.0 olduğu için daha fazla yüklenilebilir



            2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

            Yorum


            • #7
              Ynt: 2.0 Turbo ciplesek nereye uzariz

              S 60 2.0 LT power shift otomatik vites turbo 204 hp kullandım malesef performans beklediğim gibi olmadı 180 hp Insignia daha iyi gibi.

              İLK AŞKIM 2009 Opel Insignia EDITION ELEGANCE 1.6
              17'' Michelin Primacy HP Safir Siyah(Satıldı) / SEAT LEON 1.4 125 HP TSİ STYLE+COPA  KIRMIZI
              35GB5825  A Rh+

              Yorum


              • #8
                Ynt: 2.0 Turbo ciplesek nereye uzariz

                abi bu araç için optimum motor bu yaaa 2.0 turbo 4x4... bence opc yerine bile tercih edilebilir (fazla abarttım ama cüzdan meselesi )

                Yorum


                • #9
                  Ynt: 2.0 Turbo ciplesek nereye uzariz

                  valla beğenmeyenler olsa da OPC bir başka. varsın chipli 2.0'lar geçsin, 4çekerin ivmelenme hissi bir başka
                  InsigniaTEAM

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: 2.0 Turbo ciplesek nereye uzariz

                    opc beğenilmeyecek bir araç değil aslında fakat çok radikal bir dizayn çok farklı bir görünüşe sahip beğenmeyenler olması doğal, ben kırmızı opcyi çok az sayıda araca değişirim, fakat malum araç 2.8 vergisi yüksek, ve alış fiyatı da yüksek olduğu için 2.0 turbo alıp tabi 4x4 olması şartıyla, chiplersek opc tadına biraz biraz yaklaşırız kanaatindeyim

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: 2.0 Turbo ciplesek nereye uzariz

                      tip değilde performans olarak beğenmeyenler rolleyes
                      InsigniaTEAM

                      Yorum


                      • #12
                        Ynt: 2.0 Turbo ciplesek nereye uzariz

                        sence 325 bg'lik bir performans veriyor mu kalkışta?

                        Orjinal yazı sahibi: cagri
                        tip değilde performans olarak beğenmeyenler rolleyes

                        Yorum


                        • #13
                          Ynt: 2.0 Turbo ciplesek nereye uzariz

                          Ben OPC performansını tatmin bulmayan biri olarak 2.8 motora göre ona o parayı verene kadar



                          Bunu alırdım

                          Yorum


                          • #14
                            Ynt: 2.0 Turbo ciplesek nereye uzariz

                            Yorum


                            • #15
                              Ynt: 2.0 Turbo ciplesek nereye uzariz

                              Orjinal yazı sahibi: 35OFT23
                              sence 325 bg'lik bir performans veriyor mu kalkışta?
                              kullandığım en güçlü araç 4.4 BMW 540i ama performanslı olarak değil normal kullanım, ondan sonra gelen 215hp'lik Corsa OPC var hatırladığım kadarıyla. bunlardan sonrası da normal binek arabalara doğru gidiyor. aklımda yer eden başka araba hatırlamıyorum şimdilik. (1.6T Insignia'lar hariç tabiki )
                              yani çeşitli deneyimlerim olmadığı için, daha önce 325hp deneyimim olmadığı için sağlıklı karşılaştırma yapamam ama arabanın verdiği keyif ve haz dört dörtlük benim için. kalkıştaki ivmelenme de tabiki 1.6T'lerden daha iyi.
                              Emre abinin 120.000'e malettiği 1.6T mi yoksa 130/140.000'lik OPC mi dersen tabiki OPC, en azından Recaro koltuklar aradaki fiyat farkını kapatıyor Emre abide olan donanımlarda OPC'de standart. zaten o paraya araba alacak olduktan sonra vergisinin de hesabını yapacak değilim o yüzden imkanım olsa Insignia OPC kesinlikle tercih ederim.
                              (Emre abi senin üzerinden örnek verdim ama bir sakıncası yoktur umarım?)

                              Evo'dur, Sti'dır onlar ayrı dünya, onu alan kısa süreliğine çok arabanın tadına bakmak isteyenler alır, OPC daha çok 4-5 yıllık bir araba olur sanırım
                              InsigniaTEAM

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X