Volkanın yaptırdığı yerde psptnning yaptirabiliriz. Volkan bize fikir verir sanırım. Çok yüksek güçler istemiyorum. Biraz bg biraz Torq, düşük devirlerde düşük yakıt tüketimi.
Coilover kitlerin bir çok çeşidi vardır bunların en iyisi uzaktan kumanda ile yükseklik alcaklık sertlik ve yumuşaklık ayarı yapılabilenleridir yalnız maliyeti çok yüksektir benim daha önceki aracımda kullandığım coilover sertlik yumuşaklık ve yükseklik ayarlı manuel kit idi,bununla beraber ap yay kullanmıştım 3.5 lik
Şunu tecrübelerime dayanarak söylüyorum eğer jant ebatı 18 üstü ise yayı iyi bir spor amortisör olmadan kullanmnızı tavsiye etmem yaydan ötürü amortisör başlarında bile kırılmalar amortisör patlamaları meydana gelebiliyor,
Yay dediğimiz olay aracı yere yakınlaştırıp esneme payını azalttığı için yol tutuşunda kesinlikle çok büyük artılara sebebiyet vermekle beraber aracın haddinden fazla sertleşmesine ve zamanla bazı aksamlardaki civataların gevşemesine kapı ayarlarının bozulmasına kadarda sonuçlar doğurabiliyor
(örnek olarak bi demirin ucuna civata sıkın ve demiri sürekli vurmaya başlayın o civata zamanla gevşeme yapmaya başlıyabilir arabada aynı şekilde hiç bir esneme olmadan cukurlardan gectikce zamanla bazı gevşemeler oluyor)
Yay takıp yol tutuşu istiyorsanız maddiyat el veriyora eğer kesinlikle iyi bir amortisör kiti ve onunla uyum sağlayabilecek bir yay tercih edin aracta yine bariz sertleşme olacaktır ama en azından yürüyen aksama zarar vermez...
Valla olmayanlar için kötü bir dezavantaj farkındayım ama flexiride çok konforlu bir olay bu konuda bütün ihtiyacı karşılıyor diyebilirim...
Benim araçta yok ama Flexride ile düşük mesafeli yay uyumu nasıl merek ettim..
Sisteme çomak sokmaz herhalde yaylar...
Nail abi yaylardan bağımsız bir olay flexiride sadece amortisörü sertleştiriyor sporta aldığında yada tour modunda yumuşatıyor pek bi zararı olmaz ama sporta aldığında ve günlük kullanımda dahada sertleşecektir arac ve yere daha yakın olacak
evo tech alman bir firma fazla risk almıyor 215 de bırakıyor katları susturucuları iptal etmessenizde olur daha fazla güç istiyorsanız benim gibi bütün susturucuları katları iptal edin daha fazla yüklemeyle 235 bg lere çıkarsınız biraz risk alarak. yaydaysa 3 cm düşürmek amortisör boyunu 3 cm kısaltmış oluyoruz araba alçalıyor amortisör sabit kaldığından çalışma mesafesi kısalıyor birazdaha serleşiyor amortisör. eksileri amortisörleri bozma şansın yükseliyor artısı amortisor kısaldıgı için direksiyon tepkin daha netleşiyor yol tutuşun artıyor bayaa bi ben flexili aracın yol tutuşunu beğenmedim direksiyon serleşmiyor istediğim kadar amortisor biraz serleşiyor o kadar direksiyonu hissiz flexının araba dergilerindede test edenler bundan bahsetmişti bizim direksiyonlar daha sert yay takınca biraz daha setleşiyor ama en ufak direksiyonu çevirince tepki veriyor çok daha iyi yol tutuyor flexıden .buarada amortisor boyu uzun 3cmi tolera ediyor kolay kolay bozulmaz millet 5 cm takıyor fotoları asağıda
1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler
215 beygire yuksettıkten sonra kendımız ıptal edebılıyormuyuz ve bıze kac tl ye patlar bu ış
aracın performansı bana gore ıyı ama ders vermem gereken bırkac ksı var ısı rıske sokmak ıstemıyorum
zaten bu ıslemın bıze zarar veren bır kısmı da yok sanırım yanılıyormuyum
Yorum