Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Coilover mı,Yay mı?

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #31
    Ynt: Coilover mı,Yay mı?

    Orjinal yazı sahibi: turquaz72
    Orjinal yazı sahibi: xxstormxx
    Chip bende düşünüyorum abi.
    Volkanın yaptırdığı yerde psptnning yaptirabiliriz. Volkan bize fikir verir sanırım. Çok yüksek güçler istemiyorum. Biraz bg biraz Torq, düşük devirlerde düşük yakıt tüketimi.
    Aynen bende öyle düşünüyorum abi.

    Yorum


    • #32
      Ynt: Coilover mı,Yay mı?

      ya ps barborosda yaptırabilirsiniz yada evo tech ten yaptırabilirsiniz katları susturucuları iptal etmezseniz 215 bg sorunsuz kullanırsınız


      1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

      Yorum


      • #33
        Ynt: Coilover mı,Yay mı?

        Benim araçta yok ama Flexride ile düşük mesafeli yay uyumu nasıl merek ettim..
        Sisteme çomak sokmaz herhalde yaylar...

        Yorum


        • #34
          Ynt: Coilover mı,Yay mı?

          Orjinal yazı sahibi: volkan
          ya ps barborosda yaptırabilirsiniz yada evo tech ten yaptırabilirsiniz katları susturucuları iptal etmezseniz 215 bg sorunsuz kullanırsınız
          Bu arkadaşların yeri nerde volkan?

          Yorum


          • #35
            Ynt: Coilover mı,Yay mı?

            Volkan birde zahmet olmazsa senin aracın yaylı halinin resmi varsa görebilirmiyiz?

            Yorum


            • #36
              Ynt: Coilover mı,Yay mı?

              Orjinal yazı sahibi: skydroll
              Benim araçta yok ama Flexride ile düşük mesafeli yay uyumu nasıl merek ettim..
              Sisteme çomak sokmaz herhalde yaylar...
              Nail,

              Flexride hidrolik yoluyla sertliği ayarlıyor yani amortisorleri kontrol ediyor.
              Yay ise her zamanki gibi esas yükü taşıyor. Sanırım problem çıkmaz.
              2015 Opel Mokka 1.6 CDTI Cosmo

              Yorum


              • #37
                Ynt: Coilover mı,Yay mı?

                Orjinal yazı sahibi: volkan
                ya ps barborosda yaptırabilirsiniz yada evo tech ten yaptırabilirsiniz katları susturucuları iptal etmezseniz 215 bg sorunsuz kullanırsınız
                Volkan hangisi daha iyi? Evo techde sanırım beyin sokulmuyor.
                Kat iptali yaptırmak istemeyenler için iyi bir çözüm gibi. Sen nedersin?
                2015 Opel Mokka 1.6 CDTI Cosmo

                Yorum


                • #38
                  Ynt: Coilover mı,Yay mı?

                  chıp yaptırmak ısteyenler beraberce gıdelım
                  2011 insignia 2,0 CDTI cosmo OPC

                  Yorum


                  • #39
                    Ynt: Coilover mı,Yay mı?

                    Orjinal yazı sahibi: celikler05
                    chıp yaptırmak ısteyenler beraberce gıdelım
                    Toplu gidersek belki ufak indirim aliriz ihihi
                    2015 Opel Mokka 1.6 CDTI Cosmo

                    Yorum


                    • #40
                      Ynt: Coilover mı,Yay mı?

                      Süper olur abi.

                      Yorum


                      • #41
                        Ynt: Coilover mı,Yay mı?

                        Orjinal yazı sahibi: xxstormxx
                        Süper olur abi.
                        Track day e kadar topic açıp chip ve yay için liste yapalim
                        2015 Opel Mokka 1.6 CDTI Cosmo

                        Yorum


                        • #42
                          Ynt: Coilover mı,Yay mı?

                          Coilover kitlerin bir çok çeşidi vardır bunların en iyisi uzaktan kumanda ile yükseklik alcaklık sertlik ve yumuşaklık ayarı yapılabilenleridir yalnız maliyeti çok yüksektir benim daha önceki aracımda kullandığım coilover sertlik yumuşaklık ve yükseklik ayarlı manuel kit idi,bununla beraber ap yay kullanmıştım 3.5 lik
                          Şunu tecrübelerime dayanarak söylüyorum eğer jant ebatı 18 üstü ise yayı iyi bir spor amortisör olmadan kullanmnızı tavsiye etmem yaydan ötürü amortisör başlarında bile kırılmalar amortisör patlamaları meydana gelebiliyor,
                          Yay dediğimiz olay aracı yere yakınlaştırıp esneme payını azalttığı için yol tutuşunda kesinlikle çok büyük artılara sebebiyet vermekle beraber aracın haddinden fazla sertleşmesine ve zamanla bazı aksamlardaki civataların gevşemesine kapı ayarlarının bozulmasına kadarda sonuçlar doğurabiliyor
                          (örnek olarak bi demirin ucuna civata sıkın ve demiri sürekli vurmaya başlayın o civata zamanla gevşeme yapmaya başlıyabilir arabada aynı şekilde hiç bir esneme olmadan cukurlardan gectikce zamanla bazı gevşemeler oluyor)
                          Yay takıp yol tutuşu istiyorsanız maddiyat el veriyora eğer kesinlikle iyi bir amortisör kiti ve onunla uyum sağlayabilecek bir yay tercih edin aracta yine bariz sertleşme olacaktır ama en azından yürüyen aksama zarar vermez...

                          Valla olmayanlar için kötü bir dezavantaj farkındayım ama flexiride çok konforlu bir olay bu konuda bütün ihtiyacı karşılıyor diyebilirim...

                          Yorum


                          • #43
                            Ynt: Coilover mı,Yay mı?

                            Orjinal yazı sahibi: skydroll
                            Benim araçta yok ama Flexride ile düşük mesafeli yay uyumu nasıl merek ettim..
                            Sisteme çomak sokmaz herhalde yaylar...
                            Nail abi yaylardan bağımsız bir olay flexiride sadece amortisörü sertleştiriyor sporta aldığında yada tour modunda yumuşatıyor pek bi zararı olmaz ama sporta aldığında ve günlük kullanımda dahada sertleşecektir arac ve yere daha yakın olacak

                            Yorum


                            • #44
                              Ynt: Coilover mı,Yay mı?

                              evo tech alman bir firma fazla risk almıyor 215 de bırakıyor katları susturucuları iptal etmessenizde olur daha fazla güç istiyorsanız benim gibi bütün susturucuları katları iptal edin daha fazla yüklemeyle 235 bg lere çıkarsınız biraz risk alarak. yaydaysa 3 cm düşürmek amortisör boyunu 3 cm kısaltmış oluyoruz araba alçalıyor amortisör sabit kaldığından çalışma mesafesi kısalıyor birazdaha serleşiyor amortisör. eksileri amortisörleri bozma şansın yükseliyor artısı amortisor kısaldıgı için direksiyon tepkin daha netleşiyor yol tutuşun artıyor bayaa bi ben flexili aracın yol tutuşunu beğenmedim direksiyon serleşmiyor istediğim kadar amortisor biraz serleşiyor o kadar direksiyonu hissiz flexının araba dergilerindede test edenler bundan bahsetmişti bizim direksiyonlar daha sert yay takınca biraz daha setleşiyor ama en ufak direksiyonu çevirince tepki veriyor çok daha iyi yol tutuyor flexıden .buarada amortisor boyu uzun 3cmi tolera ediyor kolay kolay bozulmaz millet 5 cm takıyor fotoları asağıda





                              1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

                              Yorum


                              • #45
                                Ynt: Coilover mı,Yay mı?

                                215 beygire yuksettıkten sonra kendımız ıptal edebılıyormuyuz ve bıze kac tl ye patlar bu ış
                                aracın performansı bana gore ıyı ama ders vermem gereken bırkac ksı var ısı rıske sokmak ıstemıyorum
                                zaten bu ıslemın bıze zarar veren bır kısmı da yok sanırım yanılıyormuyum
                                2011 insignia 2,0 CDTI cosmo OPC

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X