Yunanistanda bi insignia kullanıcısının yapmış olduğu modifikasyonlar ve aldığı sonuç...
Özellikleri:
Egzoz sistemi:
Borulu Manifold (Octopus)
Turbo: VF34
Katalizör 200 ile tam Egzoz 63.5mm cpsi
Metalik Termal
Motor yönetimi:
Dinamometre On Özel Programlama Hazır ECU
Emme sistemi:
Özel Boru ile Serbest Filtre Pipercross Viper İndüksiyon KIT
Soğutma Sistemi Gelen Hava:
Ön Intercooler Mount
Özel Silikon Alaşımlı Kilit Boru
Iç Motor Parçaları
Dövme Pistons ve Dövme bağlama Çubuklar
Güç Sistemi
Yüksek akış yakıt pompası
Enjektörler 630 cc
Silindir kafası
Stok silindir kafası
Bu işlemleri yapan firmada
Güzel bir çalışma olmuş Turboyu büyütmenin ve pistonların büyük derecede farkı gözüküyor eminim bu çalışma 1.6 motora bu güç fazla bundan daha ne olsun diyenlere örnek teşkil eder
Özellikleri:
Egzoz sistemi:
Borulu Manifold (Octopus)
Turbo: VF34
Katalizör 200 ile tam Egzoz 63.5mm cpsi
Metalik Termal
Motor yönetimi:
Dinamometre On Özel Programlama Hazır ECU
Emme sistemi:
Özel Boru ile Serbest Filtre Pipercross Viper İndüksiyon KIT
Soğutma Sistemi Gelen Hava:
Ön Intercooler Mount
Özel Silikon Alaşımlı Kilit Boru
Iç Motor Parçaları
Dövme Pistons ve Dövme bağlama Çubuklar
Güç Sistemi
Yüksek akış yakıt pompası
Enjektörler 630 cc
Silindir kafası
Stok silindir kafası
Bu işlemleri yapan firmada
Güzel bir çalışma olmuş Turboyu büyütmenin ve pistonların büyük derecede farkı gözüküyor eminim bu çalışma 1.6 motora bu güç fazla bundan daha ne olsun diyenlere örnek teşkil eder
Yorum