Duyuru

Collapse
No announcement yet.

İNSİGNİA 1.6 Turbo 220 HP

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Ynt: İNSİGNİA 1.6 Turbo 220 HP

    130 bg kullandım ben bu markayı 166 oldu cokta memnunum ama benimkinin ayarı fabrika ayarı 4 de geldi ben 9 a getirdim en ufak bi sorun yok baks işleminde top speedde bi değişiklik farketmiyor.ama direk beyine yazılım atarsanız değişir diye biliyorum

    Chip işlemi yapılmadan önce 155 km sabit hızla 100 km de arabam 7,2 yakarken aynı yolu chip takınca 6,9 lt düştü bunun ben yaşadım

    Bu ürünü satan firma adamlar artık mazottan tasarruf sağlamak için bunu takıyorlar abi diyor tabi bu yakıt olayı spor kullanıda tabiki fazlalaştırır biri 130 biri 166 bg
    Hayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun...
    [img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]

    Yorum


    • #17
      Ynt: İNSİGNİA 1.6 Turbo 220 HP

      benzinli motor ile dizel motorun yapıları çok farklı dizel gücü 5000 devir cevirene kadar torktan aldığı gücle yola veriyor benzinli ile arada ki farkı bu şekilde kapatabiliyor bu nedenle dizellerin torku yüksek oluyor dizel araclarda 7500 devir cevirse bu devirlerde ki yüksek yakıt yanışı dizel motorda tahribatlara neden oluyor benzin ile mazotta çok büyük etken...

      Yorum


      • #18
        Ynt: İNSİGNİA 1.6 Turbo 220 HP

        şuanda benzinlisi ne kadar yakıyor kmde

        Yorum


        • #19
          Ynt: İNSİGNİA 1.6 Turbo 220 HP

          160 lıkdizeli 210 abg e çıkartan arkadaşımız box la mı çıkardı yoksa yazılımlamı gerçi ikisindende bu güçü alma şansınız az partikül fitresi var dizellerde birincisi onu boşaltmazsan hem dolar çok çabuk sürede hemdE aracı sıkar egr yide iptal etmen gerekir oda dolar susturucuda bırakmaman lazım dizelden çok seste çıkmaz rahatsız etmez çıkan ses bunlarıyapılırsa turboda yetiştirebilirse buğüç alınabilir


          1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

          Yorum


          • #20
            Ynt: İNSİGNİA 1.6 Turbo 220 HP

            Volkan şimdi buna ne diyorsun bizim benzinlilere yaptıralım mı? Yoksa yine de istanbula gel mi diyorsun? Birde bunun 230 bg yapan race chip pro su var? Düşüncelerin? Bu arada seni cepten arıyorum cevap vermiyorsun.Saygılar sevgiler

            Yorum


            • #21
              Ynt: İNSİGNİA 1.6 Turbo 220 HP

              bende 210lük makına var fitrenin valfı kapatıldı ve gayet ıyı bır durumda istersen bı ara deneyebilirizz sıkıntı yok dynoya sokabılırız 210 güç elde ediliyomu görürüz bendekı yazılım direk beyini öbür o küçük parçalar bişeye yaramıyor ama göre

              Yorum


              • #22
                Ynt: İNSİGNİA 1.6 Turbo 220 HP

                dizellerin torkunu yüksek olması sıkıştırma oranlarındandır emrecim benzinli motor bujıyle patlayarak dizelse kızdırma bujısıyle mazot sışarak patlar bu yüzden kranka çok yük biner ortaya aynı hacimdeki benzinli motordan daha çok ortaya çıkar ama tork eğrisi çabuk düşer 1500 2000 lerde tepe yapar 3000 devirleri bulmadan düşmeye başlar 4500 devirlerde tork aşırı düşer benzinlilerde tork eğrisi daha düzdür 2000 lerden 5000 devirlere kadar düz gider motorunun yazılımının kalitesine göre


                1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

                Yorum


                • #23
                  Ynt: İNSİGNİA 1.6 Turbo 220 HP

                  Orjinal yazı sahibi: volkan
                  160 lıkdizeli 210 abg e çıkartan arkadaşımız box la mı çıkardı yoksa yazılımlamı gerçi ikisindende bu güçü alma şansınız az partikül fitresi var dizellerde birincisi onu boşaltmazsan hem dolar çok çabuk sürede hemdE aracı sıkar egr yide iptal etmen gerekir oda dolar susturucuda bırakmaman lazım dizelden çok seste çıkmaz rahatsız etmez çıkan ses bunlarıyapılırsa turboda yetiştirebilirse buğüç alınabilir
                  mts tuning avcılar

                  Yorum


                  • #24
                    Ynt: İNSİGNİA 1.6 Turbo 220 HP

                    valla Utku abi ben kendi düşüncemi belirteyim sana Volkan abide destekler muhtemelen box ile yazılım cok farklı boxta beyini aldatmaya farklı sinyaller göndermeye ve bunlarla beyni bildiklerinden başka türlü hareket etmeyi sağlıyor ama yazılım beynin orjinal değerleri yerine performans değerleri yükleniyor yani yine orjinal oluyor aldatmadan farklı sinyal göndermeden kısacası bir çocuğa bir şeyi ezberletirsen ne kadar sağlıklı olur birde o bilgiyi öğretirse arada büyük fark var birde sadede box ile 230 bg fantazi geliyor bana...

                    Yorum


                    • #25
                      Ynt: İNSİGNİA 1.6 Turbo 220 HP

                      Emre zaten sana da soracaktım.iyi oldu yorumun sağolasın.benim artık şu işi halletmem lazım.bu arada sprint boosterdan haber var mı?

                      Yorum


                      • #26
                        Ynt: İNSİGNİA 1.6 Turbo 220 HP

                        Orjinal yazı sahibi: volkan
                        dizellerin torkunu yüksek olması sıkıştırma oranlarındandır emrecim benzinli motor bujıyle patlayarak dizelse kızdırma bujısıyle mazot sışarak patlar bu yüzden kranka çok yük biner ortaya aynı hacimdeki benzinli motordan daha çok ortaya çıkar ama tork eğrisi çabuk düşer 1500 2000 lerde tepe yapar 3000 devirleri bulmadan düşmeye başlar 4500 devirlerde tork aşırı düşer benzinlilerde tork eğrisi daha düzdür 2000 lerden 5000 devirlere kadar düz gider motorunun yazılımının kalitesine göre
                        zaten doğru orantılı abi ne kadar sıkıştırma o kadar yakıt yanması bununla beraberde yüksek yanış ile sıkıştırma ve patlama gercekleşir yüksek devirlerde yükleme ile beraber hem motora nem kranka ciddi anlamda zarar verir bu nedenle kısıtlanıyor zaten dizeller...

                        Yorum


                        • #27
                          Ynt: İNSİGNİA 1.6 Turbo 220 HP

                          deneme bence hayal kırıklığını uğrarsın 210 bg kolay çıkartamazsın . utkuçum sen istanbula gel bence ama biraz bekle geçen barbarosla dynoda küçük bir kaç ayarlama daha yaptık basınç saati taktık en sonki yazılımda 1.7 bar basıyordu bunu 2 bara çıkardık 13 bg 30 nm tork daha ekledik araca ya blok ya turbo dağılabilir yada hiç biri olmaya bilir ama fena gidiyor


                          1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

                          Yorum


                          • #28
                            Ynt: İNSİGNİA 1.6 Turbo 220 HP

                            arkadaş çok doğru söylüyorsun araçın beyınde bır gıdış cızgısı var 1 2 3 4 5 6 fites bu fites aralıklarında arçın verıce tepkıler hep aynı ama o cızgının üzerine yeni bi yükleme yapıyor araç eskı düzeyden çıkıyor ve yeni düzeye giriyor

                            Yorum


                            • #29
                              Ynt: İNSİGNİA 1.6 Turbo 220 HP

                              Orjinal yazı sahibi: trabzon61
                              Emre zaten sana da soracaktım.iyi oldu yorumun sağolasın.benim artık şu işi halletmem lazım.bu arada sprint boosterdan haber var mı?
                              abi o kolay ne zaman istersen ayarlarız pazar günü konuşuruz zaten...

                              Yorum


                              • #30
                                Ynt: İNSİGNİA 1.6 Turbo 220 HP

                                Orjinal yazı sahibi: volkan
                                deneme bence hayal kırıklığını uğrarsın 210 bg kolay çıkartamazsın . utkuçum sen istanbula gel bence ama biraz bekle geçen barbarosla dynoda küçük bir kaç ayarlama daha yaptık basınç saati taktık en sonki yazılımda 1.7 bar basıyordu bunu 2 bara çıkardık 13 bg 30 nm tork daha ekledik araca ya blok ya turbo dağılabilir yada hiç biri olmaya bilir ama fena gidiyor
                                Volkan Belki Şimdi beni geçebilirsin haha haha



                                2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X