hayırlı olsun şanzıman 420 nm ye kadar dayanıyor ,birde 1.6 cdti ilk yazılımı 2cr firması yaptı (astra K da ve obd den) ben de bu firmayı düşünüyorum yaza doğru.
Orjinal yazı sahibi: ulas79
hayırlı olsun şanzıman 420 nm ye kadar dayanıyor ,birde 1.6 cdti ilk yazılımı 2cr firması yaptı (astra K da ve obd den) ben de bu firmayı düşünüyorum yaza doğru.
Tesekkür ederim Ulas darısı senin arabaya 2CR firmasını duymuştum Ankara'da..Noyan Arabacı Adamlar youtube dan takip ediyorum Astra K 1.6 cdti yazılımlı test sürüsünü izlemiştim..Benim Ankara'ya gitme durumum yoktu aynı şekilde bende OBD portunda yaptırdım..Yetkili serviste yazılımlı oldugu anlaşılmıyor.. Suan için gayet memnunum performans olarak..İnsallah sorunsuz kullanırım
Kısaca optimum ayarların ne kadar dışına çıkıp ne kadar zorlarsak o kadar ömürden çalmış oluruz. Mesela motoru %20 güçlendirmenin karşılığı %20 ömürden eksilmesiyse bana göre kabul edilebilir.
Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc
hayırlı olsun şanzıman 420 nm ye kadar dayanıyor ,birde 1.6 cdti ilk yazılımı 2cr firması yaptı (astra K da ve obd den) ben de bu firmayı düşünüyorum yaza doğru.
Orjinal yazı sahibi: ulas79
hayırlı olsun şanzıman 420 nm ye kadar dayanıyor ,birde 1.6 cdti ilk yazılımı 2cr firması yaptı (astra K da ve obd den) ben de bu firmayı düşünüyorum yaza doğru.
Tesekkür ederim Ulas darısı senin arabaya 2CR firmasını duymuştum Ankara'da..Noyan Arabacı Adamlar youtube dan takip ediyorum Astra K 1.6 cdti yazılımlı test sürüsünü izlemiştim..Benim Ankara'ya gitme durumum yoktu aynı şekilde bende OBD portunda yaptırdım..Yetkili serviste yazılımlı oldugu anlaşılmıyor.. Suan için gayet memnunum performans olarak..İnsallah sorunsuz kullanırım
Düzgün kullanıldığı zaman hiçbir sıkıntı olmaz yada ben kendi adıma konuşayım su zamana kadar hiç bir aracımda rastlamadım ve çevremdekiler de dahil. Tabi yazılımla ne kadar hp ve tork aldığınız önemli. Soft mu Hard yazılımlı mı ? Hard yazılımda mekanik parça işlemine de girmeniz gerekiyor destekleyici parça olarak..Soft yazılım içinde söyle söyleyeyim zaten fabrika motoru üretirken + %15 %20 oranında sıkıştırarak teste sokuyor her türlü..Motor buna zaten alışmış oluyor..
Örneğin motor soğukken ilk çalıştırdığım zaman min. 2-3 dk beklerim ve motor sıcaklığı tam ısınmadan kesinlikle tam gaz yaparak sürmem..
Aynı şekilde uzun yoldan geldiğim zaman motoru direk kapatmam rölantide 2-3 dk bekletip kapatırım..
Yağ değişimi 15 bin km de bir yapılıyorsa 9-10 binde bir değiştiririm..
Bu gibi ayrıntılara dikkat ederim..
Yine de zararı yok mu diye sorarsanız söyle söyleyeyim..
Örneğin aracın turbosu 200 bin kmde gideceğine 195bin km veya 190 bin km gider..Ama aracıda stock değerlerinden +%20 fazla bir güçle sürüyorsunuz o da buna değer.(kendi adıma söylüyorum)
Böyle konuları gördükçe , çok ihtiyacım olmasa da 1.4 T LPG li insignia ya chip yaptırsak mı diye düşünüyorum. SOnra LPG ile Chip ters geliyor... vaz geçiyorum
Ölçülebilir bir düşüş olduğunu düşünmüyorum. Konuya balıklama atladım ama küçük motorda soft bir yazılımda farkı hissedebilmek çok mümkün olacağını düşünmüyorum. Ancak, stock bir araçla, aynı kiloda, aynı lastik ölçülerinde, benzer yıpranma payına sahip araçlarla kalkış yapılması ve gidebileceği son hıza kadar ulaştırılmasıyla fikir sahibi olunabilir.
https://www.youtube.com/watch?v=Jem11GNnbzg
''Fidan dikmek için en iyi zaman yirmi yıl önceydi.Sonraki en iyi zaman ise şimdi'' İhtiyar Balıkçı
Ölçülebilir bir düşüş olduğunu düşünmüyorum. Konuya balıklama atladım ama küçük motorda soft bir yazılımda farkı hissedebilmek çok mümkün olacağını düşünmüyorum. Ancak, stock bir araçla, aynı kiloda, aynı lastik ölçülerinde, benzer yıpranma payına sahip araçlarla kalkış yapılması ve gidebileceği son hıza kadar ulaştırılmasıyla fikir sahibi olunabilir.
Ağabey boxlı 1.6 cdti ve stock 1.6cdti arasında fark var,kalkışda değilde 100-200 de bir 3 boy farketmişti iki araç arasında,birde son hız olarak 235 görmüştü boxlı olan stock olanda 232 ama boxlı olan tabiki daha hızlı az zamanda çıktı o hızlara.
Bir zamanlar 34 KTN 03 (Biz kırmızı başlıklı kızın hikayesinde bile kurttan yanayız)
Kasabadaki en iyi silahşör olunca,herkes sizinle boy ölçüşmek ister cool cool
Motor gücünde %20 lik bir artış performansta hissedilir değişiklik yapar. Eğer gerçekten artış varsa.
.
Bu durum hızlanmayada yansır.
İnsignia 2014 Cosmo 1.6 170hp, Marjet Sıvı Sistem LPG, Zeytin Yeşili, Otomatik, FlexRide Paketi, Çevre Görüş Paketi 2, Sunroof, BOSE Ses Sistemi, Park and Go Paketi, Isıtmalı Siena Perfore Deri Koltuklar
Yorum