Duyuru

Collapse
No announcement yet.

İnsignia OPC2.8 vs 1.6 turboya karşı

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #31
    Ynt: İnsignia OPC2.8 vs 1.6 turboya karşı

    Orjinal yazı sahibi: volkan
    Orjinal yazı sahibi: tornado
    Volkan abi,hoş geldin bu arada.Epeydir yazmıyorsun.Senin araç 1.6 değil sanırım artık. 1.8 olmuştu en sanırım. Sen dediğine göre bence de bir iş var sende.
    doğru kardeşim 79 mm orjinal piston 83 mm oldu hacim 1.8 dediğin gibi
    2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...

    Yorum


    • #32
      Ynt: İnsignia OPC2.8 vs 1.6 turboya karşı

      Volkan üstad yine bir süpriz yapacaksın bize anlaşılan,aracındaki yeni işlemler neler merak ettim,birde sen bu soruyu soruyorsan boşa kurşun sıkmazsın elbet vardır bir sebebi
      insignia 1.6 cdti sport AS + ÇG 2 paketi

      Yorum


      • #34
        Ynt: İnsignia OPC2.8 vs 1.6 turboya karşı

        Aslında araca yapılanları bir başlık altinda toplasanız bizim gibi meraklılarınıda mutlu edersiniz.
        .
        Olursa 320d almayı düşünüyorum. Almazsam kendi aracım üstünde oynamalar yapmayı düşünüyorum. Sizin verdiğiniz bilgiler rehber olur. Hem bana hem yaptırmak isteyen başka insignia sahiplerine.
        İnsignia 2014 Cosmo 1.6 170hp, Marjet Sıvı Sistem LPG, Zeytin Yeşili, Otomatik, FlexRide Paketi, Çevre Görüş Paketi 2, Sunroof, BOSE Ses Sistemi, Park and Go Paketi, Isıtmalı Siena Perfore Deri Koltuklar

        Yorum


        • #35
          Ynt: İnsignia OPC2.8 vs 1.6 turboya karşı

          kapışmalar güzel, e320 iyi asılmış o kadar beklemezdim yalnız A5'i anlayamadım o araba stock halde çok iyi asılıyor ona şaşırdım, ibiza cupra da şaşırttı beni, daha iyi gidecek diye düşünmüştüm, cayenne 4.5 V8 kullanan biri olarak o arabanın ne çöp olduğunu biliyorum, gitmeye üşenen bir araba, sanki arkadan bişey o aracın gitmesini engelliyormuş gibi gidiyor

          Yorum


          • #36
            Ynt: İnsignia OPC2.8 vs 1.6 turboya karşı

            A5 2.0 tfsı yazılım ve egzozlu 275 bg İbiza cupra 1100 kg 230 bg Ömer'im o videolarda bende 270 bg lerdeyim son halim daha güçlü octanıum ekleyerek 100 oktanda 300 bg kimseyle kapışmadım kadran videosunu göndercek çağrı 100 170 9 saniye


            1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

            Yorum


            • #37
              Ynt: İnsignia OPC2.8 vs 1.6 turboya karşı

              Cupra da Rüzgardan, İyi Havalanmamış...

              Yorum


              • #38
                Ynt: İnsignia OPC2.8 vs 1.6 turboya karşı

                Orjinal yazı sahibi: volkan
                A5 2.0 tfsı yazılım ve egzozlu 275 bg İbiza cupra 1100 kg 230 bg Ömer'im o videolarda bende 270 bg lerdeyim son halim daha güçlü octanıum ekleyerek 100 oktanda 300 bg kimseyle kapışmadım kadran videosunu göndercek çağrı 100 170 9 saniye
                sana güveniyoruz abim aman dikkat et, bu arada cayenne videosunda egzos sesin çok güzel geliyor, 6 silindir motorlar gibi geliyor, ya da cayenne ile mi egzos sesi karışıyor anlamadım ama senden geliyor sanki abi, Allah kaza bela vermesin maşallah diyelim

                Yorum


                • #39
                  Ynt: İnsignia OPC2.8 vs 1.6 turboya karşı

                  Buyrunuz

                  https://www.youtube.com/watch?v=JmvB2JPyy8Q

                  ! No longer available
                  InsigniaTEAM

                  Yorum


                  • #40
                    Ynt: İnsignia OPC2.8 vs 1.6 turboya karşı

                    Çağrı Oray'a 250 bg yazmışsın da yanlış yazmışsın o gönderdiğim video son halim 100 den 180 E 9 saniyenin altına opc de inemez


                    1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

                    Yorum


                    • #41
                      Ynt: İnsignia OPC2.8 vs 1.6 turboya karşı

                      benim araç stock volkan reis...
                      araç otomatik m viteste var direksiyondan (kimisi m kimisi f diyor)
                      soru oynanmamış araçlar için geçerli ama sen yürümüş gitmişsin hayırlı olsun allah kaza bela vermesin.
                      İnsignia Limousine Opc 2.8 - 325 hp - 4×4 - V6

                      Çok yaklaşma benden söylemesi

                      Yorum


                      • #42
                        Ynt: İnsignia OPC2.8 vs 1.6 turboya karşı

                        Orjinal yazı sahibi: AlparslanBozkurt
                        benim araç stock volkan reis...
                        araç otomatik m viteste var direksiyondan (kimisi m kimisi f diyor)
                        soru oynanmamış araçlar için geçerli ama sen yürümüş gitmişsin hayırlı olsun allah kaza bela vermesin.
                        amiin cümlemize kardeşim


                        1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

                        Yorum


                        • #43
                          Ynt: İnsignia OPC2.8 vs 1.6 turboya karşı

                          bu hızlanma videosunda yanlış duymadıysam 3 ten 4 e 149da attın dimi abi? (umarım 2den 3 e değildir )
                          eski 2.0 300hp olan aracımda 3. vites 169 du son hız olarak...
                          opcde ise bunu denemedim. otomatik sürüş kolayıma geliyo artık
                          İnsignia Limousine Opc 2.8 - 325 hp - 4×4 - V6

                          Çok yaklaşma benden söylemesi

                          Yorum


                          • #44
                            Ynt: İnsignia OPC2.8 vs 1.6 turboya karşı

                            Volkanım sen kesin geçersin de araban geçermi bilemedim
                            Gri Bmw F10 5.25 xd 2014

                            Yorum


                            • #45
                              Ynt: İnsignia OPC2.8 vs 1.6 turboya karşı

                              Orjinal yazı sahibi: AlparslanBozkurt
                              bu hızlanma videosunda yanlış duymadıysam 3 ten 4 e 149da attın dimi abi? (umarım 2den 3 e değildir )
                              eski 2.0 300hp olan aracımda 3. vites 169 du son hız olarak...
                              opcde ise bunu denemedim. otomatik sürüş kolayıma geliyo artık
                              bilerek çok yüksek devir çevirtmiyorum araç yüklü olduğu için amma 169 3 .vites için çok uzun 2.0 turbo modifiyelimiydi şanzıman oranları çok uzunmuş


                              1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X