Duyuru

Collapse
No announcement yet.

İlk Chip tuningli üyemiz (Re map)

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Ynt: İlk Cihip tuningli üyemiz (Re map)

    dediğin kadar olmuyor ama anti patinaj ın görevi zaten bu lastikler tutundugu zaman gazı kesmeyi bırakıyor zaten anti patinaj . çok fazla yükleniyorsun demekki baskı balatana dikkat et


    1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

    Yorum


    • Ynt: İlk Cihip tuningli üyemiz (Re map)

      Orjinal yazı sahibi: volkan
      dediğin kadar olmuyor ama anti patinaj ın görevi zaten bu lastikler tutundugu zaman gazı kesmeyi bırakıyor zaten anti patinaj . çok fazla yükleniyorsun demekki baskı balatana dikkat et
      abi zaten patinaj sırasında kesiyor buna ok ama 2 bitiyor mesela anti patinaj full devrede 5000-7000 arası diyelim 3' e çekiyorum gaza yüklendiğimde bu dediğim kesiklik meydana geliyor bir süre bocalıyor araba sonra devam... ama antipatinaj devreye girmeden hızlandıysam bir kesinti olmuyor bir üst viteste? teorim sanırım gaz kesince dv' yi açıp basıncı bırakıyor vites atıncada tekrar doldurma sırasında bir kesinti oluyor. Neyse havalar düzeldi biraz da antipatinajı kapayıp deneylim bu kesinti olacak mı

      Birde hocam egzozda ne var sende? Katlar iptal zaten orta ve son susturucular duruyor mu? Birde nerde yaptırdın işlemleri ve maliyeti ne oldu?

      Yorum


      • Ynt: İlk Cihip tuningli üyemiz (Re map)

        anlattığın gibi sorun yok bende kerem en son orta susturucuyu söktürdüm düz boru koyduk 85 cm uzunluğunda oda çok sıkıyormuş sökünce fark ettim en arkadakilerinden birinede kumandayla sesi kısıp açılabilen lion fıre marka egzoz taktım üst devirlerim dahada rahatladı canavar gibi gidiyor 5.30 d ye nal toplattım dün


        1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

        Yorum


        • Ynt: İlk Cihip tuningli üyemiz (Re map)

          Orjinal yazı sahibi: volkan
          evet arkadaşlar ankara buluşmasından dönerken pazartesi sabah 8 adapazarından istanbul istikametine dogru giderken 2011 5.30 d 245 bg 530nm kapıstım .235 e kadar kafa kafaya gittik 240dan sonra arayı açmaya başladım 257 de aramızda 3 boy fark oluştu yalnız 257 de hız kesici var galiba düzdede tatlı rampa aşağıdada hız 257 nin üstüne çıkmıyor .stock olarak düz yolda son hız deneyen varmı aramızda
          OPC'de bile 250kmh limiter var, bizde de vardır tahminim.
          '11 Insignia 1.6 Turbo Cosmo RoadRover Nav
          '15 BMW 118i LCI

          Yorum


          • Ynt: İlk Cihip tuningli üyemiz (Re map)

            Orjinal yazı sahibi: volkan
            anlattığın gibi sorun yok bende kerem en son orta susturucuyu söktürdüm düz boru koyduk 85 cm uzunluğunda oda çok sıkıyormuş sökünce fark ettim en arkadakilerinden birinede kumandayla sesi kısıp açılabilen lion fıre marka egzoz taktım üst devirlerim dahada rahatladı canavar gibi gidiyor 5.30 d ye nal toplattım dün
            hocam maşallah senin araç güzel oldu maşallah gene de aman dikkat yüksek hızların şakası olmaz... Allah cümlemizi kazadan beladan korusun...
            Denk gelirsek deneyelim senle merak ediyom kaç boy oluyor stage 2-1 farkı

            Yorum


            • Ynt: İlk Chip tuningli üyemiz (Re map)

              deneriz tabi 200 e kadar 2 boy olur 200den sonra biraz daha açılmaya başlar egzoz sistemin aracını o hızlarda dahada sıkıştırıyor geçen buluşmadarivadaki s 2000 le gelen göktuğla test ettim arkasını bırakmadım 1.5 boy geçti geçmedi sen s 2000 le testinde fark omuşmuydu çok


              1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

              Yorum


              • Ynt: İlk Chip tuningli üyemiz (Re map)

                210a kadar basmıştım 5 boy rahat yemişimdir... zaten ilk anda fark çok açıldı sen kaçtan kaça kadar denedin?

                Yorum


                • Ynt: İlk Chip tuningli üyemiz (Re map)

                  50 den 150 ye anca olmuştur riva yolunda virajlıydı yol öyle rahat açamıyor arayı belki yüksek hızda daha açılırdı ara


                  1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

                  Yorum


                  • Ynt: İlk Chip tuningli üyemiz (Re map)

                    2011 insignia 2,0 CDTI cosmo OPC

                    Yorum


                    • Ynt: İlk Chip tuningli üyemiz (Re map)

                      sakın dyrm

                      Yorum


                      • Ynt: İlk Chip tuningli üyemiz (Re map)

                        mehmet gazihanı iyi tanırım daha önceki araçlarımdada ona yazılım attırmıştım reklamındaki dizel poloyuda kullandım şaka değil opc den daha seri 280 bg güç aldılar o polodan insignaya kendi yazılım yapmıyor italyan bir mapperdan yazılım alıp yüklüyor işinin arkasında duran saygılı bir genç


                        1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

                        Yorum


                        • Ynt: İlk Chip tuningli üyemiz (Re map)

                          Bu dizel polo yu duydum ben 1. olmuştu Drag ta kendi kategorisinde..
                          Usta yapıyomuş demekki bişiler..

                          Yorum


                          • Ynt: İlk Chip tuningli üyemiz (Re map)

                            ben o ilandaki fotolardaki canlı izlemisliğim var nos falanda basmıstı o yarısta hatta, neyse ama gazihanın bikac vukuatını duydum ama neyse

                            Yorum


                            • Ynt: İlk Chip tuningli üyemiz (Re map)

                              o polo 1.9 160 bg yurt dışındaki polo cuptaki yarışlarda kullanıyorlardı emek pompadan fevzi büyük bi turbo yaptı ona egzantrikle beraber 280 bg aldılar yarışta nos da basıyor 100 den 200e 11 sn çıkıyor nossuz olarak ben test etmiştim benim octavıam vardı 1.9 tdı 105 ten 192 ye çıkardık memetle fevzidende e 270 cdı nin turbosunu benim araca uyarlamıştık pick 2.5 bar basıyordu 1.8 bar basıyordu sürekli olarak insigniayı ilk aldığımda çok hantal gelmişdi o arabadan sonra, bugün mehmeti aradım kampanya yapmış dizel ve benzinliye 600 tl yazılım atıyor


                              1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

                              Yorum


                              • Ynt: İlk Chip tuningli üyemiz (Re map)

                                IYI mı yanı :/
                                2011 insignia 2,0 CDTI cosmo OPC

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X