tsk ederım arkadaslar ben kastyle konustum garantı vermıyorlar arabaya! servıslere gırmeden evvel gelın normal programı yukleyelım dedıler servısten sonra ıse chıpını tekrar yuklerız dedıler 230 beygır ıle 225 beygır arasında kesın cıkar dedıler! ulas bey! ısınmada sorun cıkcagını pek tahmın etmıyorum anlık olcagı ıcın uzun surede ıse sogutmayı arttırmak gerek sanırım! bu chıp yapıldıktan sonra arkadaslar yapmıs sanırım 0 - 100 km hıza kac sanıyede cıkıyorlar? 230 beygırdekı bır araba! bırde 1 vıtesle 2 3 4 5 vıteste yaptıkları hızı yazabılırlermı? ara hızlanmaları nasıl acaba? bırde sprintbooster yapanlarda var araba ıcın onlar hakkında ne dıyorsunuz?
Sprintbooster dediğimiz olay tamamen yarım debriyaj mantığı aracımızı yarım debriyajda nasıl daha hızlı kaldırırsak bi kalkış esnasında tamamen o etkiyi yaratıyor araca kesinlikle daha fazla bir + güç vermiyor...
ara hızlanmalarından ziyade basarak gidildiğinde tc ve esp acık olsa dahi arac 1 ve 2 . viteste patiye düşüyor arabanın tam verimli gücünü aldığımız vitesler 3. ve 4. vitesler oluyor roolingde bi harika işte,
1. viteste gaz tepkimemiz çok iyi artık ama dediğim gibi 0-100 hiç denemedim ama en kısa zamanda video olarak paylaşırım...
cok tsk ederım! mesela ben 4000 devıre kadar yarım basıyom 2 vıteste 4000 den sonra tam bastıgımda araba patınaj cekıo cekmesı normalmı? arkadasımda gtc var hıc patı cekmıyor araba esp yı kapatınca cekıo ! patıye kalmadan normalde cabuk hızlanmıyormu araba patıde zaman kaybı olur cok dogru deılmı? bende chıpletmeyı dusunuyorumda sadece chıp olcak ulas beyle bugun gorustugumuzde oyle bır konu oldu ben zorlamak ıstemıyorum cok motoru cunku! bı arkadasımızda 400 nm torka kadarmı ne cıkıyor dedı varmı boyle bırsey? bana dedıklerı guc nasıl oluyoda 225 beygırı verırız dıyorlar! motoru almayalım sonra elımıze acıkca yardımcı olan varmı
Valla şu kadarını söyleyeyim ne yaptırıyorsanız yaptırın işi bilen işin ehli kişiler ve işin arkasında duran firmalara yaptırın belli bi değerler vardır onları aşmadıktan sonra yada siz düzenli bakımları yaptırdıktan sonra motoru kucağa almanız çok zor bizim araclarımızda ki turbo 1. ve 2. viteslerde kasanın ağırlığını öne atmak için çok güc veriyor bu nedenle esp ve tc kapalıyken patiye düşüyoruz bu gücü aldıktan sonra patiye düşsede çok fazla bi süre kaybedeceğinizi sanmıyorum ben şuan 3. viteste dahi patiye düşüyorum dyno üstünde 4. ve 5. vitestede düştü ...
ya fatihim değerli arkadaşım sesin soluğun çıkmıyor sağ ayağım kırılsaydıda o gaz pedalına basmasaydım söz bida hakine masus geçilecem sana sen üzülme kıyamam ben sana haha
1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler
ya fatihim değerli arkadaşım sesin soluğun çıkmıyor sağ ayağım kırılsaydıda o gaz pedalına basmasaydım söz bida hakine masus geçilecem sana sen üzülme kıyamam ben sana haha
Trafikte volkanin midesi bulaniyor yapacak birsey yok gelemiyorlar haha
Yine de volkan beyin emeklerine de saygı duymak gerek. aracın maşallahı var.
Ama roll pek belirleyici değil bence.
Akan trafik daha belirleyici. Arada 40-50 beygir olunca zaten pek şansın yok.
Yorum