Duyuru

Collapse
No announcement yet.

İnsignia 1,6 Turbo 170hp Pedal Commander ve Chipwerke s Uygulaması

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Ynt: İnsignia 1,6 Turbo 170hp Pedal Commander ve Chipwerke s Uygulaması

    Benim bildiğim otomatik vitesli araçlarda dyno ölçümü yapılamıyordu önceden..

    Birazdan mail atıyorum bu arada (:
    2014 Insignia 1.6 170Hp A.Select Cosmo + Sunroof

    Yorum


    • #17
      Ynt: İnsignia 1,6 Turbo 170hp Pedal Commander ve Chipwerke s Uygulaması

      Orjinal yazı sahibi: Tolga Karaca
      Benim bildiğim otomatik vitesli araçlarda dyno ölçümü yapılamıyordu önceden..

      Birazdan mail atıyorum bu arada (:
      Tolga bey ilginize teşekkürler.
      .
      benim araç için gerekli kabloyu sipariş etmemişler. 2 hafta bekledikten sonra aradım; isterseniz siparişi şimdi verelim dediler. bende ürün iadesi istedim.
      .
      yakıt tüketimim 12-13 lt arasında olduğundan bugün itibari ile pedal commanderı kapattım. bakalım tüketim nasıl değişecek.
      .
      şunu söyleyebilirim; pedal commander olmadan araç ölü gibi. bas bas gitmiyor ((:
      .
      özellikle ilk iki vitesteki tepkisizlikten şikayetçi olan varsa gaz pedal tepkilerini iyileştiren bir aracı kullanmasını tavsiye ederim. tabiki olası yakıt tüketim artışını göze alarak.
      İnsignia 2014 Cosmo 1.6 170hp, Marjet Sıvı Sistem LPG, Zeytin Yeşili, Otomatik, FlexRide Paketi, Çevre Görüş Paketi 2, Sunroof, BOSE Ses Sistemi, Park and Go Paketi, Isıtmalı Siena Perfore Deri Koltuklar

      Yorum


      • #18
        Ynt: İnsignia 1,6 Turbo 170hp Pedal Commander ve Chipwerke s Uygulaması

        Bu arada dyno ölçümü hava filtresinden de kaynaklı olabilir. Ben ilk dyno ölçümü yaptırdığımda 152 Hp çıkmıştı . Ondan sonra hava filtresi değişimi yaptık 172 hp çıktı . Opelin hava filtresi değişeli de 5000 kilometre olmak üzereydi ama tıkanmış bile . İsterseniz filtre değiştirip deneyebilirsiniz
        2012 Retro Mavi İnsignia 1.6 Turbo + Stage 1 Yazılım + K&N Kutu İçi Filtre + NGK İridium Buji  Dyno Sonucu : 215 Hp 280 Nm Tork

        Yorum


        • #19
          Ynt: İnsignia 1,6 Turbo 170hp Pedal Commander ve Chipwerke s Uygulaması

          Orjinal yazı sahibi: porschemurat
          Hayırlı olsun.
          Pedalbox ın perf ziyade yakıta nasıl bir etkisi oldu en çok onu merak ediyorum.
          Aracı yaklaşık 500 km pedalbox i hic acmadan kullandim. Son 2 haftadir şehir içi 12.3 ile 13 lt arasinda olan tuketimim, pb kapalıyken 9.6 ile 10.8 arasinda geziniyor. Bu aralar klimaya da cok ihtiyacim olmuyor. Iki faktoru beraber ele alinca pedalbox in 1.5 ile 2 lt arasinda artis yaptığını, kullanima gore bu farkin 3- 4 lt olacağını söyleyebilirim.
          İnsignia 2014 Cosmo 1.6 170hp, Marjet Sıvı Sistem LPG, Zeytin Yeşili, Otomatik, FlexRide Paketi, Çevre Görüş Paketi 2, Sunroof, BOSE Ses Sistemi, Park and Go Paketi, Isıtmalı Siena Perfore Deri Koltuklar

          Yorum


          • #20
            Ynt: İnsignia 1,6 Turbo 170hp Pedal Commander ve Chipwerke s Uygulaması

            Orjinal yazı sahibi: SinanHacikerim
            Bu arada dyno ölçümü hava filtresinden de kaynaklı olabilir. Ben ilk dyno ölçümü yaptırdığımda 152 Hp çıkmıştı . Ondan sonra hava filtresi değişimi yaptık 172 hp çıktı . Opelin hava filtresi değişeli de 5000 kilometre olmak üzereydi ama tıkanmış bile . İsterseniz filtre değiştirip deneyebilirsiniz
            Hava filtresi 6 ay - 7000km once değişti.
            .
            Imzanizi gorunce hatırladım. Daha once forumdan birinin aracinda dyno da olmaz bir deger çıkınca buji değişimi yapılmış ve esas performansı oyle ortaya çıkmış.
            .
            Sizin belirttiğiniz hava filtresinin etkisinide göz onune alınca ölçümün düşük çıkması anlaşılabilir.
            .
            Ancak şöyle de bir durum var; araba 130 hp gibi gitmiyor. O yuzden ben olcumun hatali oldugunu düşünüyorum.
            .
            Bende araçta yazilim, hava filtresi, buji değişikliği düşünüyorum. Sizin önerebileceğiniz isimler var mı.
            İnsignia 2014 Cosmo 1.6 170hp, Marjet Sıvı Sistem LPG, Zeytin Yeşili, Otomatik, FlexRide Paketi, Çevre Görüş Paketi 2, Sunroof, BOSE Ses Sistemi, Park and Go Paketi, Isıtmalı Siena Perfore Deri Koltuklar

            Yorum


            • #21
              Ynt: İnsignia 1,6 Turbo 170hp Pedal Commander ve Chipwerke s Uygulaması



              [/quote]
              Orjinal yazı sahibi: maxut
              Orjinal yazı sahibi: SinanHacikerim
              Bu arada dyno ölçümü hava filtresinden de kaynaklı olabilir. Ben ilk dyno ölçümü yaptırdığımda 152 Hp çıkmıştı . Ondan sonra hava filtresi değişimi yaptık 172 hp çıktı . Opelin hava filtresi değişeli de 5000 kilometre olmak üzereydi ama tıkanmış bile . İsterseniz filtre değiştirip deneyebilirsiniz
              Hava filtresi 6 ay - 7000km once değişti.
              .
              Imzanizi gorunce hatırladım. Daha once forumdan birinin aracinda dyno da olmaz bir deger çıkınca buji değişimi yapılmış ve esas performansı oyle ortaya çıkmış.
              .
              Sizin belirttiğiniz hava filtresinin etkisinide göz onune alınca ölçümün düşük çıkması anlaşılabilir.
              .
              Ancak şöyle de bir durum var; araba 130 hp gibi gitmiyor. O yuzden ben olcumun hatali oldugunu düşünüyorum.
              .
              Bende araçta yazilim, hava filtresi, buji değişikliği düşünüyorum. Sizin önerebileceğiniz isimler var mı.
              Ben İstanbul'da PsChiptuning'de yaptırdım . Şu anda sorunsuz kullanıyorum . Fakat Elazığ taraflarında bir yer var mıdır bilmiyorum
              2012 Retro Mavi İnsignia 1.6 Turbo + Stage 1 Yazılım + K&N Kutu İçi Filtre + NGK İridium Buji  Dyno Sonucu : 215 Hp 280 Nm Tork

              Yorum

              İşleniyor...
              X