2.0 dizel 160 lık kullanan bir arkadaşım var 251 gördüm dedi ben daha göremedim çok da sağlıklı olduğunu düşünmüyorum 230 a kadar başkA arabayla çıktım ki 520 d den bahsediyorum bahsettiğiniz gibi sol şerit boş kalmayınca 10 15 saniyeyi geçmiyor o hızda kalmanız görüntünün flu laşmaya başladığı nokta 250 zaten dknow
insignia 2.0 cdti edition 160 hp otomatik 18'' ac scnitzer
270 çizgisindeydi benim videoda araç peder bey iyi zorladi. 235 45 18 lastiklerle yani ne kadar sapma olabilir ki..
Ben bir keresinde 5. viteste 255 giderken biraz daha redline devrim vardı 6. vitese attım devir aralığım daha fazla olacağını düşündüm ama nafile tam tersi oldu çünkü yakaladığım ivmeyi 6 viteste ufak ufak kaybettim sonuçta düz yoldu buna göre senin acının yapacağı hızlar aşağıdadır 5 vitesi sonuna kadar kullanıp 6. viteste de bayır aşağı yakalayabilirsen dediğin hızlara çıkabilirsin yada aracınızda kalibrasyon hatası olduğu için yanlış göstermiş olabilir bizim araçlarda her jant değişiminde ECU nun calibre edilmesi lazım jant değişimi derken 18 den 19 çıkma yada 20 den 18 düşürmelerde
2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ
2.0 dizel 160 lık kullanan bir arkadaşım var 251 gördüm dedi ben daha göremedim çok da sağlıklı olduğunu düşünmüyorum 230 a kadar başkA arabayla çıktım ki 520 d den bahsediyorum bahsettiğiniz gibi sol şerit boş kalmayınca 10 15 saniyeyi geçmiyor o hızda kalmanız görüntünün flu laşmaya başladığı nokta 250 zaten dknow
Bizim araçlar 4 viteste 215 yapıyor böyle düşünürsek 230-250 arası çok rahat çıkılır 250 ve yukarısı için alttan iyi hazırlamak lazım ve 250 ve yukarısı için flulaşma pek olmuyor 280 ve yukarısında şeritler çok hızlanıyor
2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ
270 çizgisindeydi benim videoda araç peder bey iyi zorladi. 235 45 18 lastiklerle yani ne kadar sapma olabilir ki..
Ben bir keresinde 5. viteste 255 giderken biraz daha redline devrim vardı 6. vitese attım devir aralığım daha fazla olacağını düşündüm ama nafile tam tersi oldu çünkü yakaladığım ivmeyi 6 viteste ufak ufak kaybettim sonuçta düz yoldu buna göre senin acının yapacağı hızlar aşağıdadır 5 vitesi sonuna kadar kullanıp 6. viteste de bayır aşağı yakalayabilirsen dediğin hızlara çıkabilirsin yada aracınızda kalibrasyon hatası olduğu için yanlış göstermiş olabilir bizim araçlarda her jant değişiminde ECU nun calibre edilmesi lazım jant değişimi derken 18 den 19 çıkma yada 20 den 18 düşürmelerde
Eğim çok hafif öyle gözle görülür bayır aşağı değil.. yani anlamadığım abi.kusura.bakma kaç km fark ettiriyor orjinal ebatlarına göre .?
2016 Ford Mondeo Titanium + Platin Beyaz + Sunroof + Tekno Paket + Ford Dynamic LED
Yorum