Ynt: S2000 ve typer a Saka
Honda demişken çok kısa bir anımı da buraya ekleyeyim. Ankara ekibindeki arkadaşlarıla whatsapp dan haberdar etmiştim.
Perşembe günleri ve cuma günleri ankara gölbaşı çevre yolunda enka düzenliyorlar akşam. Müsait oldukça da gidiyor ve izliyorum.
Neyse 3,5 yıl öncesine döneyim. Arkadaşım Hondacı ve bu 7 veya 8. hondası, zamanında 1.4 is tek kapı civic ile benim vectrayı denedik kalkışta beni geçti. Geçeceğine araçları deneyene kadar inanmamıştım ama geçti. Sonrasında aracımdan ufak ufak soğuyarak ve içimdeki insignia aşkı ile sattım ve 15 gün içinde YET 58 e kavuştum...
Konuya döneceğim, aynı arkdaşımda 98 honda 1.6 vti. vtec motor lu araç var. Egsoz filtre headers, ayar butonu vs. var. Fakat beyni standarttı. Tahmini 180-185 bg vardır. Çünkü orjinali 160 bg... Velhasıl sürekli deneyelim deneyelim dedi ve iş 3 hafta öncesine kısmetmiş. Çok çekinerek de olsa 2. vitesde rolling denedik. 3 vitesin ortalarında rahat aldım ve hız arttıkça farkı rahat açtım. 220 km hızlarda 4 boy fark vardı. 2. ye tekrar denedik. Sonra kalkış yaptık, denedik. 0-200 km hız yine geçtim. Tabi hep o vtec açacakken denk getirip kalktı ama nafile... Sonuç 4 kez denedik ve 4 ünde de geçtim. Kendim bile inanarak aracımı denemesemde çok mutlu oldum...
Honda - İnsignia konusu açılmışken belirteyim istedim.
( Bu arada aracım 2010 1.6 Turbo dyno verileri 222 bg ve 305 nm tork )
Honda demişken çok kısa bir anımı da buraya ekleyeyim. Ankara ekibindeki arkadaşlarıla whatsapp dan haberdar etmiştim.
Perşembe günleri ve cuma günleri ankara gölbaşı çevre yolunda enka düzenliyorlar akşam. Müsait oldukça da gidiyor ve izliyorum.
Neyse 3,5 yıl öncesine döneyim. Arkadaşım Hondacı ve bu 7 veya 8. hondası, zamanında 1.4 is tek kapı civic ile benim vectrayı denedik kalkışta beni geçti. Geçeceğine araçları deneyene kadar inanmamıştım ama geçti. Sonrasında aracımdan ufak ufak soğuyarak ve içimdeki insignia aşkı ile sattım ve 15 gün içinde YET 58 e kavuştum...
Konuya döneceğim, aynı arkdaşımda 98 honda 1.6 vti. vtec motor lu araç var. Egsoz filtre headers, ayar butonu vs. var. Fakat beyni standarttı. Tahmini 180-185 bg vardır. Çünkü orjinali 160 bg... Velhasıl sürekli deneyelim deneyelim dedi ve iş 3 hafta öncesine kısmetmiş. Çok çekinerek de olsa 2. vitesde rolling denedik. 3 vitesin ortalarında rahat aldım ve hız arttıkça farkı rahat açtım. 220 km hızlarda 4 boy fark vardı. 2. ye tekrar denedik. Sonra kalkış yaptık, denedik. 0-200 km hız yine geçtim. Tabi hep o vtec açacakken denk getirip kalktı ama nafile... Sonuç 4 kez denedik ve 4 ünde de geçtim. Kendim bile inanarak aracımı denemesemde çok mutlu oldum...
Honda - İnsignia konusu açılmışken belirteyim istedim.
( Bu arada aracım 2010 1.6 Turbo dyno verileri 222 bg ve 305 nm tork )
Yorum