Duyuru

Collapse
No announcement yet.

ÇİFT ÇEKER ARAÇLARIMIZ İÇİN DÖRT ÇEKER PROJESİ..!!!

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • ÇİFT ÇEKER ARAÇLARIMIZ İÇİN DÖRT ÇEKER PROJESİ..!!!

    Beyler Bu Konu Başlığı Altında Araçlarımızın Fabrika Çıkışı Orjinal Hallerine Uygulanacak Olan Pek Çok İmalatı Konuştuk Görüştük Uygulatan Arkadaşlarımızı Tebrik Ettik. Ve Her Uygulama Bir Düşünce Sonucu Emek Olduğu İçin de Saygı Duyduk.
    Ne Zamandır Düşünüyorum Bu Konuyu ve Her Aklıma Gelişinde Neden Olmasın Diye Soruyorum Kendime. Benim Önerim Araçlarımızın Arka Tekerleklerine Elektrik Motoru Tahriği İle Yaklaşık 40-50 Beygirlik Bir Ekstra Güç Sağlayabilmek srk
    Bizim Araçlarda Dört Çeker Opsiyonu Olduğu İçin Bildiğim Kadarı İle Hazır Altyapı Bulunmakta. Bundan Dolayı da Düşüncem;
    1-GM Marka Orjinal Arka Diferansiyel ve Aks Kollarını Yerlerine Monte Ettirmek.
    2-Yine Araçlarımızda Mevcut Olan Şaft Tünelinin En Geniş Olduğu Kısıma Yaklaşık 30-40 KW Lık Bir Elektrik Motoru Bağlamak ve Diferansiyelle Bağlantısını Orjinal Şaft İle Sağlamak.
    3-Bagaja Yeterli Güçte Elektrik Bataryası Monte Etmek.
    4-Gaz Pedalına Kontrolü Sağlayacak İkinci Bir Reosta Bağlamak.
    5-Bu Reosta İle Pil Arasında Gerekli Haberleşmeyi Sağlayacak Beyin ve Programa Sahip Elektronik Bir Kart Yerleştirmek.
    Nasıl??
    Benim Düşünceme Göre Gerekli Mekanik Parçalarla ve Programla Ayak Gazdan Çekildiğinde ve Frene Basıldığında Bu Elektrik Motoru Şarj da Yapabilir. Geri Kazanım Yani. Bu Gün F1 de KERS Adı Altında Bu Sistem Kullanılıyor.
    Arkadaşlar Bu Yapılırsa Şunu Düşünemiyorum; Örneğin Performansından Memnun Olduğum 1.6T Motora Ait Olan Benim Aracım 1. Viteste Ok Gibi Fırlayacaktır. Sonra 5. Vitesi Bitirp 6 Ya Attığımızda, 4. Vitesteki İvmelenmeyi Yakalayabileceğim. Ve Bildiğim Kadarı İle En Önemlisi de, Elektrik Motorlarında Tork Tüm Devirlerde Max. a Yakın Seyrediyor. Yakıt Tasarrufu da Cabası.
    Mutlak ki Maliyet Söz Konusu Olacaktır Ancak En Azından Proje Üzerinde Değerlendirip En İyi Malzemeler Kullanılacak Şekilde ve İşinin Ehlinden Ustaca Yapılmış Bir Kaliteli Montaj Maliyeti Çıkarılabilir.
    Her Emek, Düşünceye Duyulan Saygı İle Tecelli Eder Sözünden Mesnetle Sizin de Bu Konudaki Düşüncelerinizi Paylaşmanızı Ümit Ediyorum.
    İyi Forumlar.

  • #2
    Ynt: ÇİFT ÇEKER ARAÇLARIMIZ İÇİN DÖRT ÇEKER PROJESİ..!!!

    aslında maliyeti çok yüksek olamayacaksa düşünülebilir hatta beklenilen sonuçları kesin verecekse yapılmaması hata olur
    yanlız aklıma bişey takıldı abi bunun bir örneği varmı aracını 4 çekere çeviren var tamam,hatta reno scenic lerin 4 çekerleri bu şekilde doğdu ama elektrikli bir motor ile bunu yapan varmı en azından örnek teşkil eder hani
    2009 1.6T Cosmo-Nar Kırmızı-Flexride-DVD800 navi-Park Assist-Tam Deri Spor Koltuklar-Llumar film

    Yorum


    • #3
      Ynt: ÇİFT ÇEKER ARAÇLARIMIZ İÇİN DÖRT ÇEKER PROJESİ..!!!

      Yaptıran Varmı Hiç Bilmiyorum. Ama Konu Kafama Çok Yatıyor. Aracın Orijinal Hali İle Oynayıp 40-50 Beygir Almak İçin Yapılan Birsürü Mekanik-Elektronik Modifikasyonlara Oranla Çok Daha Derli Toplu ve Temiz Bir Uygulama Olur Diye Düşünüyorum.

      Yorum


      • #4
        Ynt: ÇİFT ÇEKER ARAÇLARIMIZ İÇİN DÖRT ÇEKER PROJESİ..!!!

        konuyla alakalı teknik bilgim yok ama düşüncelerine hayran kaldım abi eğer yapılabilirse süper olur
        2012 İnsignia 1.4 Turbo

        Yorum


        • #5
          Ynt: ÇİFT ÇEKER ARAÇLARIMIZ İÇİN DÖRT ÇEKER PROJESİ..!!!

          Güzel bir düşünce bu konuda ciddi çalışma yapmak lazım diğer bir tarafta opelin kullandığı ECU güvenlik seviyesi çok yüksek ara kontroller için yazılımın GM tarafından geliştirilmiş olması lazımki sorunsuz bir şekilde çalışşın aksi taktirde sistem manuel devreye alınan bir yapı ile düşünülebilir.

          Düşünce için Tebrikler Neden olmasın



          2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

          Yorum


          • #6
            Ynt: ÇİFT ÇEKER ARAÇLARIMIZ İÇİN DÖRT ÇEKER PROJESİ..!!!

            Benim de Aklımdan Geçen Merkezden Tamamen Ayrı Bir Biçimde Kontrolü Sağlamak. Örneğin Elektrik Motoruna Gönderilecek Enerjiyi Kontrol Edecek Olan ve Gaz Pedalına Bağlanan Reosta ya İlaveten, Bu Devrenin Arasına İstendiğinde Devreyi Kesip veya Tamamlayacak El Altına Bir Tetikleyici Bağlamak. Böylece NOS Etkisi Yapacak Şekilde İstendiğinde Güç Elde Etmek Düşüncem.

            Yorum


            • #7
              Ynt: ÇİFT ÇEKER ARAÇLARIMIZ İÇİN DÖRT ÇEKER PROJESİ..!!!

              Abi düşünce güzel AMA aracı park ederken bir lastik hafif boşta kaldığında ESP arıza uyarısı veren bir beyin bunları yaptığımızda yakmadık ışık vermedik uyarı bırakmaz bence ...
              2010 BMW 320d Lci

              KUL BELÂ GÖRMEZ HAK YAZMADIKÇA , HAK BELÂ YAZMAZ KUL AZMADIKÇA...

              Yorum


              • #8
                Ynt: ÇİFT ÇEKER ARAÇLARIMIZ İÇİN DÖRT ÇEKER PROJESİ..!!!

                duşunce çok güzel, ama arkada 40-50 bg'lik elektrik motoru koyabilecek boşluğu nerede bulabiliriz? dediğiniz gibi elektrik motor sürekli maksimum tork veriyor, bu sayede ön tarafın gücü bittiği devirlerde bile arkada hep sabit güç olur, ama herhangi bir devirde sanırım 50 bg'nin altına düştüğü yok pek insignianın, benim aklıma şu geldi; araç önden 180 bg'lik güç ile hızlanıyor, hadi yere 140-150 bg aktarsın, ama arkadaki beygirler buna destek mi olur yoksa bu 150 bg'nin içinde kayıp olma ihtimali var mı? hiçbir işe yaramayabilir düşüncesi de geldi aklıma, sonuç olarak ön tekerleklerdeki güç azalmıyor, arka tekerdeki ekstra güç bu gücün içinde kaybolur gibi bi düşünce aldı beni, eşit dağılmış olsa bi derece hatta arkaya daha çok güç gitse daha iyi ama bu aracın sert kalkışta patinaj çekmesini önlemez gibi geldi bana

                Yorum


                • #9
                  Ynt: ÇİFT ÇEKER ARAÇLARIMIZ İÇİN DÖRT ÇEKER PROJESİ..!!!

                  Sert kalkista patinaji onler cunku arkadan patinaj cekmeden iten bir guc var
                  2011 2.0cdti cosmo flexi sunroof Infinity ses sistemi
                  yeni yüzyıl üniversitesi mimarlık

                  Haşin gaddar bilakis çok kibarım.Israr ederim iyi dans ederim o kadar.

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: ÇİFT ÇEKER ARAÇLARIMIZ İÇİN DÖRT ÇEKER PROJESİ..!!!

                    Ön tekerlerin benzinle arka tekerlerin elektrikle çalıştığı bir araç varmı.Bu ikisinin senkron çalışması çok zor.
                    2011 Teknik Gri+Nav800+Sunroof+Chip+Performans buji+Sprintbooster+KN Kutu içi Filtre+OPC Pedal Seti

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: ÇİFT ÇEKER ARAÇLARIMIZ İÇİN DÖRT ÇEKER PROJESİ..!!!

                      peugeot 3008 lerin hibritleri öyle sanırım

                      Yorum


                      • #12
                        Ynt: ÇİFT ÇEKER ARAÇLARIMIZ İÇİN DÖRT ÇEKER PROJESİ..!!!

                        Fikir çok mantıklı ama bence bu gibi bir uygulamada en büyük sorun bahsi geçen gücü üretecek bir elektrik motorunu koyabilecek bir yer bulmak.
                        2010 İnsignia 1.6 180 hp Cosmo + Dvd 800 Navi +Rear View Camera+Media Box + Sunroof + Olimpik Beyaz

                        Yorum


                        • #13
                          Ynt: ÇİFT ÇEKER ARAÇLARIMIZ İÇİN DÖRT ÇEKER PROJESİ..!!!

                          hepsi tamamda esp nasıl çalışacak
                          2009 1.6T Cosmo-Nar Kırmızı-Flexride-DVD800 navi-Park Assist-Tam Deri Spor Koltuklar-Llumar film

                          Yorum


                          • #14
                            Ynt: ÇİFT ÇEKER ARAÇLARIMIZ İÇİN DÖRT ÇEKER PROJESİ..!!!

                            Bir zamanlar 34 KTN 03 (Biz kırmızı başlıklı kızın hikayesinde bile kurttan yanayız)


                            Kasabadaki en iyi silahşör olunca,herkes sizinle boy ölçüşmek ister cool cool

                            F10 Msport

                            Yorum


                            • #15
                              Ynt: ÇİFT ÇEKER ARAÇLARIMIZ İÇİN DÖRT ÇEKER PROJESİ..!!!

                              Aslında ABD'de Buick markası altında satılan insignia'ların (Regal diye geçiyor) hybrid modelleri var. Ancak bunlarda ne tür bir elektrik motoru kullanılıyor bilmiyorum. Ancak astarı yüzünden pahalıya gelebilir. Bence neticede yapılan masrafa değmez...
                              1.6T Cosmo (2011) / Teknik Gri / Necvox Infotainment + kamera / Prins VSI–2 Keihn Enjektör – Turbo Map – Valve Care...

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X