Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Chiptuning hakkında.

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #46
    Ynt: Chiptuning hakkında.

    Yahu Vedat arkadaşın araca ne kadar yüklenmiş bilmiyoruzki çıtırdan bir yazılımda olabilir benim yaptırdığım daha yüklenmiş olucak vedatın araba kaç beygir onuda bilmiyoruzki


    1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

    Yorum


    • #47
      Ynt: Chiptuning hakkında.

      Orjinal yazı sahibi: ygtylmz
      Saka bi yanada 1.4t sadece yazilimla bencede 1.6t yi gecemez ama komple eksoz,downpipe,hava filtresiyle tamamlanip biraz sert bi yazilim yapilirsa anca ozaman az bi farkla gecebilir diye dusunuyorum
      ne kadar sert dayanabilecekmi pistonlar kollar yapmak istedikten sonra 300hpyede çıkarırsın büyük turbo intercooler enjöktörler benzin pompası senın sölediklerin bide güzel bi pistonla kollarını değiştir 300hpde alırsın burda söledimiz ayni aracların biri stockken biride yazılımlayken geçip geçmemesi yiğitcim istanbulda olsaydıns enın arabayı yaptırırdık ama malesef bursadasın
      Bir zamanlar 34 KTN 03 (Biz kırmızı başlıklı kızın hikayesinde bile kurttan yanayız)


      Kasabadaki en iyi silahşör olunca,herkes sizinle boy ölçüşmek ister cool cool

      F10 Msport

      Yorum


      • #48
        Ynt: Chiptuning hakkında.

        Orjinal yazı sahibi: FacomX
        Tartışmaya gerek yok
        Faysalda 1.4 chipli insignia var bende de 1.6 stock insignia var keyfine deneriz siz kendi kendinize tartışmayın
        Fatih abi 1.6 yı sen sürüyorsan zaten tartışma bitmiştir , konuyu kilitleyebilirsin

        [shadow=red,left][glow=grey,2,500]SPORT[/glow][/shadow]

        Yorum


        • #49
          Ynt: Chiptuning hakkında.

          Orjinal yazı sahibi: Onur
          Orjinal yazı sahibi: 35OFT23
          sonuç olarak bence aynı beygir olacaklar aynı tork da tutarsa, ki bence tork chipledikten sonra 1.4 'ün tork daha da artar, 1.6'ya yetişebilir düşüncesindeyim, sonuç olarak insanlar araçlarını güçlendiriyorlar ve güç elde ediyorlar, önemli olan güç, konuyu biraz farklı noktaya çekicem ama sonuç olarak modifiyeli araçlar elde ettiği beygir güçleriyle süpersporları bile geçebiliyor, eğer sonradan eklenen beygir bi işe yaramasaydı insan aracını yoktan yere niye modifiye etsin? 700 bg'lik bi skyline(orijinal 540 bg) aventador ile kapışıyor hatta geçebiliyor bile, farklı arabalar olsa bile nissandaki sonradan beygirler bu durumda işe yaramaması gerekirdi, çünkü nissan stock halinde aventador ile boy ölçüşemeyecek bir araç
          Bence örnekle pek alakası olmadı , burada tartışılan konu birebir aynı araçlar. Ağırlıkları nerdeyse aynı, aktarmaları aynı.

          Motor hacmi ve Turbosu daha küçük olan bir araç , sıkıştırılarak motor hacmi ve turbosu daha büyük bir aracın verilerine ulaştığı zaman nasıl olabilirde düşük motorlu olan geçer bende anlamıyorum
          bende anlamıyorum volkan abininde nasıl bunu anladığını anlıyamıyorum çok anlamsızlaşmaya başladı anlamak istediklerimiz
          Bir zamanlar 34 KTN 03 (Biz kırmızı başlıklı kızın hikayesinde bile kurttan yanayız)


          Kasabadaki en iyi silahşör olunca,herkes sizinle boy ölçüşmek ister cool cool

          F10 Msport

          Yorum


          • #50
            Ynt: Chiptuning hakkında.

            aralarında kilo farkı pek yok, ayrıca ikisi de en kral çift kavramalı debriyaja sahip, arabalar birbirlerine çok benziyorlar, ikisinin de üretim amaçları belli ama 3.8 litre çift turbo 700 bg bir araç nasıl olur da 6.2 litrelik 700 bg bir araca yetişir o zaman? aynı beygir gücünde oldukları zaman 1.4 geçer kimse demedi ki zaten, genel konu 1.6 aynı bg'deki 1.4'ü geçemez

            Yorum


            • #51
              Ynt: Chiptuning hakkında.

              Orjinal yazı sahibi: 35OFT23
              aralarında kilo farkı pek yok, ayrıca ikisi de en kral çift kavramalı debriyaja sahip, arabalar birbirlerine çok benziyorlar, ikisinin de üretim amaçları belli ama 3.8 litre çift turbo 700 bg bir araç nasıl olur da 6.2 litrelik 700 bg bir araca yetişir o zaman? aynı beygir gücünde oldukları zaman 1.4 geçer kimse demedi ki zaten, genel konu 1.6 aynı bg'deki 1.4'ü geçemez
              1.4le 1.6 aynı hplerde olduğunda 1.4ügeçer diyenlerle bu konu hakkında bişi konusmak istemiyorum
              Bir zamanlar 34 KTN 03 (Biz kırmızı başlıklı kızın hikayesinde bile kurttan yanayız)


              Kasabadaki en iyi silahşör olunca,herkes sizinle boy ölçüşmek ister cool cool

              F10 Msport

              Yorum


              • #52
                Ynt: Chiptuning hakkında.

                bencede bg aynı olduktan sonra hacmı buyuk olan alır
                1.4 Turbo 140 bg&opc body kıt&opc 18 jant&opc logolar&sprınt boster&air süspansiyon

                Yorum


                • #53
                  Ynt: Chiptuning hakkında.

                  Kardesım dogru soyluyo ihihi

                  Yorum


                  • #54
                    Ynt: Chiptuning hakkında.

                    Hacimin üç avantajı vardır birincisi yüksek hacimli motorlarda tork alt devirlerden itibaren gelir ikincisi yüksek hacimli olan motor düşük hacimliye göre daha geç şişer en önemliside iki araçta aynı beygirlerde olsun tork eğrileri aynı olsun hıZlanmalarıda otomatikman aynı olsada ikisine ikişer kişi koyduğunda hacmi yüksek olan daha az etkilenir ağırlıktan ,vede geçer küçük hacimli olanı ,bunun haricinde hacimin başka bir avantajı yoktur


                    1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

                    Yorum


                    • #55
                      Ynt: Chiptuning hakkında.

                      volkan bey müsait olduğum bir zaman ölçtürüp sizlerle de paylaşmaya çalışacağım.

                      Yorum


                      • #56
                        Ynt: Chiptuning hakkında.

                        Orjinal yazı sahibi: volkan
                        Hacimin üç avantajı vardır birincisi yüksek hacimli motorlarda tork alt devirlerden itibaren gelir ikincisi yüksek hacimli olan motor düşük hacimliye göre daha geç şişer en önemliside iki araçta aynı beygirlerde olsun tork eğrileri aynı olsun hıZlanmalarıda otomatikman aynı olsada ikisine ikişer kişi koyduğunda hacmi yüksek olan daha az etkilenir ağırlıktan ,vede geçer küçük hacimli olanı ,bunun haricinde hacimin başka bir avantajı yoktur
                        he tamam işte biz farklı birşey sölemedikki ihihi
                        Bir zamanlar 34 KTN 03 (Biz kırmızı başlıklı kızın hikayesinde bile kurttan yanayız)


                        Kasabadaki en iyi silahşör olunca,herkes sizinle boy ölçüşmek ister cool cool

                        F10 Msport

                        Yorum


                        • #57
                          Ynt: Chiptuning hakkında.

                          Orjinal yazı sahibi: kdristnbl
                          Orjinal yazı sahibi: volkan
                          Hacimin üç avantajı vardır birincisi yüksek hacimli motorlarda tork alt devirlerden itibaren gelir ikincisi yüksek hacimli olan motor düşük hacimliye göre daha geç şişer en önemliside iki araçta aynı beygirlerde olsun tork eğrileri aynı olsun hıZlanmalarıda otomatikman aynı olsada ikisine ikişer kişi koyduğunda hacmi yüksek olan daha az etkilenir ağırlıktan ,vede geçer küçük hacimli olanı ,bunun haricinde hacimin başka bir avantajı yoktur
                          he tamam işte biz farklı birşey sölemedikki ihihi
                          Olm sen boş beleş halk ağızıyla konuşuyosun, Volkan abi daha resmi dil ile açıkladı haha

                          [shadow=red,left][glow=grey,2,500]SPORT[/glow][/shadow]

                          Yorum


                          • #58
                            Ynt: Chiptuning hakkında.

                            Bak bu anlattıklarım hacmin yüksek olmasının avantajları ama 1.4ile 1.6arasındaki hacim farkı çok önemli değil iyi bir yazılımla 1.6 turboyu geçer 1.4 turbo ,1.6 t nin sadece 4500,5000 devir üstü iyi bunun altı zayıf yapılacak 1.4 ün turbosuda küçük olması avantajıyla 3,4,5000 devirleri daha güçlü bir yazılımla şaka yapar 1.6 turboya unutma 5000,6000 devir Arası iyi 1.6 t nin ama devamlı o devirlerde kullanılmıyor araba


                            1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

                            Yorum


                            • #59
                              Ynt: Chiptuning hakkında.

                              Orjinal yazı sahibi: Onur
                              Orjinal yazı sahibi: kdristnbl
                              Orjinal yazı sahibi: volkan
                              Hacimin üç avantajı vardır birincisi yüksek hacimli motorlarda tork alt devirlerden itibaren gelir ikincisi yüksek hacimli olan motor düşük hacimliye göre daha geç şişer en önemliside iki araçta aynı beygirlerde olsun tork eğrileri aynı olsun hıZlanmalarıda otomatikman aynı olsada ikisine ikişer kişi koyduğunda hacmi yüksek olan daha az etkilenir ağırlıktan ,vede geçer küçük hacimli olanı ,bunun haricinde hacimin başka bir avantajı yoktur
                              he tamam işte biz farklı birşey sölemedikki ihihi
                              Olm sen boş beleş halk ağızıyla konuşuyosun, Volkan abi daha resmi dil ile açıkladı haha
                              ya biz halkın içinden geldik bu teame üye olduk ben bu forumun halk kahramanıyım
                              Bir zamanlar 34 KTN 03 (Biz kırmızı başlıklı kızın hikayesinde bile kurttan yanayız)


                              Kasabadaki en iyi silahşör olunca,herkes sizinle boy ölçüşmek ister cool cool

                              F10 Msport

                              Yorum


                              • #60
                                Ynt: Chiptuning hakkında.

                                Orjinal yazı sahibi: volkan
                                Bak bu anlattıklarım hacmin yüksek olmasının avantajları ama 1.4ile 1.6arasındaki hacim farkı çok önemli değil iyi bir yazılımla 1.6 turboyu geçer 1.4 turbo ,1.6 t nin sadece 4500,5000 devir üstü iyi bunun altı zayıf yapılacak 1.4 ün turbosuda küçük olması avantajıyla 3,4,5000 devirleri daha güçlü bir yazılımla şaka yapar 1.6 turboya unutma 5000,6000 devir Arası iyi 1.6 t nin ama devamlı o devirlerde kullanılmıyor araba
                                al yine başladı haha haha haha ya abi 1.6t 1.4t ye her zaman ayırır.
                                sen alt devirleri canlandır bu sefer üst devirlerde ayırır ,üst devirleri canlandır bu sefer alt devirden ayırmaya baslar bi dahada yakalıyamaz 1.4t dielim eşit tut alt,orta,üst deviri bu sefer hacimden ötürü yine saplar yani öle bi şans yok sen yap bi tane 1.4 al getir deniyelim anlıcaksın benim ne demek istediğimi
                                Bir zamanlar 34 KTN 03 (Biz kırmızı başlıklı kızın hikayesinde bile kurttan yanayız)


                                Kasabadaki en iyi silahşör olunca,herkes sizinle boy ölçüşmek ister cool cool

                                F10 Msport

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X