Ynt: Kutu İçi Performans Hava Filtresi?
açık hava filitrelerinin yanlış konumlandırma sebebiyle performans ya da tasarruf sağlamadığı konusunda hemfikirim.dediğin gibi sıcak hava çekerek yada soğuk hava çeksin diye gereksiz uzunlukta ya da bükümlü borular ile havanın direncini artırarak bilmeden tasarruf ve performans alamıyoruz.ancak kutu içi filitreler orjinal hava yolunu kullanıklarından daha az zahmetli bir şekilde kullanılabiliyor.eğer orjinal iki arabanın birine koton diğerinekağıt filirte koyarsak (kilometreler atmasyon) ilk 3000 km -6000 km de performans ve tasarruf etkilenmeyecektir ancak daha sonraki kilometrelerde kağıt filitre performansını kaybetmeye başlayacaktır.diğer taraftan koton filitre 250gram toza kadar performansını kaybetmececektir.yani kağıt filitre bakımdan bakıma kadar inişli çıkışlı bir grafik sergilerken koton filitre 50000 kilometreye kadar düz bir grafik çizecek ki hiçbir koton filitre kullanıcısı 50000 km yi beklemez.10000 15000 de bir temizler çünkü eli kaşınır , isilik olur,gece aklına gelir, huylanır
Orjinal yazı sahibi: volkan
Yorum