Hayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun... [img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]
Bende de yazılım var. 220 bg, 310 nm tork,
Ben Ankara'dan - Eskişehir'e gittim. 5 kişi, Klima ara sıra açık, 6.8 lt yaktım.
Ankara - Sivas denemelerimde oldu, 5 kişi. Bagaj full 7.2 lt civarı yaktım. İstanbul - Ankara 7.1 lt yaktım ( Tek başımayken)...
Şehir içi Dışı karma ortlamam ( Ankara - Dikmen'de oturuyorum ) 8.6 lt şuanda 1.200 km uzun yol, 1.000 km civarı şehir içi karışık ortlamam bu...
Şehir içinde ben 100 km ortlamam, 250 km ortlamam ... vs. 10 lt'yi de görmedim açıkcası. Maksimum 9.1 civarlarındayım. Düz bir mevkii de otursam yani ev hep tepe mevkii de olmasa ortlamamı daha da düşürürüm.
Açıkcası ben bazen değerleri küçükde olsa düşürüyorum yazılımdan sonra. Ama yükseltmedim hiç.
İyi dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar.
Öncesi videosunda ortalama yakıt tüketimi 8.3 görünüyor.
Şu anki yakıt tüketimi değeri ise 8.4 Yani değişen pek bişey olmadı.
Ancak 4. vitesteki performans değişimi inanılmaz oldu. Yüksek viteslerde hızlanmak istediğimde çok güzel topluyor kendini.
1 haftalık izlenimlerim bu şekilde.
Bir sonraki adım olarak da kutu içi hava filtresi ve downpipe yapmayı düşünüyorum.
Yazılım fiyatıyla ilgili bilgi almak isteyen arkadaşlara Utku'nun numarasını gönderebilirim.
Bende de yazılım var. 220 bg, 310 nm tork,
Ben Ankara'dan - Eskişehir'e gittim. 5 kişi, Klima ara sıra açık, 6.8 lt yaktım.
Ankara - Sivas denemelerimde oldu, 5 kişi. Bagaj full 7.2 lt civarı yaktım. İstanbul - Ankara 7.1 lt yaktım ( Tek başımayken)...
Şehir içi Dışı karma ortlamam ( Ankara - Dikmen'de oturuyorum ) 8.6 lt şuanda 1.200 km uzun yol, 1.000 km civarı şehir içi karışık ortlamam bu...
Şehir içinde ben 100 km ortlamam, 250 km ortlamam ... vs. 10 lt'yi de görmedim açıkcası. Maksimum 9.1 civarlarındayım. Düz bir mevkii de otursam yani ev hep tepe mevkii de olmasa ortlamamı daha da düşürürüm.
Açıkcası ben bazen değerleri küçükde olsa düşürüyorum yazılımdan sonra. Ama yükseltmedim hiç.
chip bu kdr degiştiriyomu yakıtı
siyah 2013 amarok 4motion highline kapalı kabin siyah 2013 captiva LTZ 7 kişilik uçan teneke fiorino
Aslında bu yazdıklarınınz (filtre, downpipe, egzost vb) chip ten önceki adımlardı. Bu tarz mekanik müdaheleler yapılır, sonra onlara uygun yazılım uygulanır.
Siz yazılımla zaten sınırda bir güç almışsınız. Bu nedenle downpipe önermem. Çünkü sağlık bir downpipe ın zaten +10 hp si var. Bu durumda size en uygunu filtre olacaktır. İlla downpipe istiyorsanız, yazılımı downpipe a göre yeniden yapmalı ve alınacak gücü düşürmelisiniz. Yoksa Insignia nın zaten zayıf olan kol ve pistonlarına zarar verirsiniz.
@ortodoxian: booster diye birşey yok. Tabir ettiğiniz sprint booster ise gaz tepkisini ufak artıran bir modül. Power Box aracın ECU suna (beynine) giden sinyalleri yanıltırak araçtan perf almaya yönelik bir uygulama. Çok fazla parametre ile oyananmadığından güç artışı sınırlı olur, orjinal beyin kandırıldığından sorun çıkarma ihtimali yüksektir. Chip tuning veya ECU mod ise aracın ECU sundaki yazılımın silinerek tamamen perf a yönelik şekilde yeniden yazılmasıdır. Daha çok parametre ile işlem yapıldığından daha fazla güç artışı sağlar. ECU kendi başına yeni yazılımla çalıştığından sorun çıkarma ihtimali daha düşüktür. Tabii prof ellerde yapıldığında ve belirli sınırlar aşılmadığında. Stock araç=hiçbir modifiye yapılmamış orjinal araç
Yorum