Duyuru

Collapse
No announcement yet.

chipleniyorum

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Ynt: chipleniyorum

    hayırlıs olsun

    Yorum


    • #17
      Ynt: chipleniyorum

      Eğer mahsuru yoksa ne kadara yaptırdığınızı öğrenebilirmiyim?
      2010 İnsignia 1.6 180 hp Cosmo + Dvd 800 Navi +Rear View Camera+Media Box + Sunroof + Olimpik Beyaz

      Yorum


      • #18
        Ynt: chipleniyorum

        Orjinal yazı sahibi: Safaksengezer
        Orjinal yazı sahibi: FacomX
        hayirli olsun 215 hb asmamaya dikkat edin
        abi benim aracta 227 beygir aldık .s dusureyimmi ? simdi bide komple quicksilver egzos kiti yaptım .
        Limitleri zorladığınız zaman sadece yazılım yeterli olmuyor motor içine de yatırım yapmanız lazım eğer yapmıyorsanız şansınıza güveneceksiniz



        2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

        Yorum


        • #19
          Ynt: chipleniyorum

          Hayırlısı Olsun.

          Yorum


          • #20
            Ynt: chipleniyorum

            hayırlı olsun
            Hayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun...
            [img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]

            Yorum


            • #21
              Ynt: chipleniyorum

              Bende de yazılım var. 220 bg, 310 nm tork,
              Ben Ankara'dan - Eskişehir'e gittim. 5 kişi, Klima ara sıra açık, 6.8 lt yaktım.
              Ankara - Sivas denemelerimde oldu, 5 kişi. Bagaj full 7.2 lt civarı yaktım. İstanbul - Ankara 7.1 lt yaktım ( Tek başımayken)...
              Şehir içi Dışı karma ortlamam ( Ankara - Dikmen'de oturuyorum ) 8.6 lt şuanda 1.200 km uzun yol, 1.000 km civarı şehir içi karışık ortlamam bu...
              Şehir içinde ben 100 km ortlamam, 250 km ortlamam ... vs. 10 lt'yi de görmedim açıkcası. Maksimum 9.1 civarlarındayım. Düz bir mevkii de otursam yani ev hep tepe mevkii de olmasa ortlamamı daha da düşürürüm.

              Açıkcası ben bazen değerleri küçükde olsa düşürüyorum yazılımdan sonra. Ama yükseltmedim hiç.

              Yorum


              • #22
                Ynt: chipleniyorum

                İyi dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar.
                Öncesi videosunda ortalama yakıt tüketimi 8.3 görünüyor.
                Şu anki yakıt tüketimi değeri ise 8.4 Yani değişen pek bişey olmadı.
                Ancak 4. vitesteki performans değişimi inanılmaz oldu. Yüksek viteslerde hızlanmak istediğimde çok güzel topluyor kendini.
                1 haftalık izlenimlerim bu şekilde.
                Bir sonraki adım olarak da kutu içi hava filtresi ve downpipe yapmayı düşünüyorum.
                Yazılım fiyatıyla ilgili bilgi almak isteyen arkadaşlara Utku'nun numarasını gönderebilirim.

                Yorum


                • #23
                  Ynt: chipleniyorum

                  Bu da benim gc8 ile yine aynı yerde geçen sene çektiğim hızlanma videosu.
                  Stock'a çok yakın, yazılım eksoz filtre downpipe ile 250hp.
                  http://www.youtube.com/watch?v=ui7IGuHIllA#ws

                  Yorum


                  • #24
                    Ynt: chipleniyorum

                    Orjinal yazı sahibi: ersin_58
                    Bende de yazılım var. 220 bg, 310 nm tork,
                    Ben Ankara'dan - Eskişehir'e gittim. 5 kişi, Klima ara sıra açık, 6.8 lt yaktım.
                    Ankara - Sivas denemelerimde oldu, 5 kişi. Bagaj full 7.2 lt civarı yaktım. İstanbul - Ankara 7.1 lt yaktım ( Tek başımayken)...
                    Şehir içi Dışı karma ortlamam ( Ankara - Dikmen'de oturuyorum ) 8.6 lt şuanda 1.200 km uzun yol, 1.000 km civarı şehir içi karışık ortlamam bu...
                    Şehir içinde ben 100 km ortlamam, 250 km ortlamam ... vs. 10 lt'yi de görmedim açıkcası. Maksimum 9.1 civarlarındayım. Düz bir mevkii de otursam yani ev hep tepe mevkii de olmasa ortlamamı daha da düşürürüm.

                    Açıkcası ben bazen değerleri küçükde olsa düşürüyorum yazılımdan sonra. Ama yükseltmedim hiç.
                    chip bu kdr degiştiriyomu yakıtı
                    siyah 2013 amarok 4motion highline kapalı kabin
                    siyah 2013 captiva LTZ 7 kişilik
                    uçan teneke fiorino

                    Yorum


                    • #25
                      Ynt: chipleniyorum

                      chipten sonraki adım ne olmalı?
                      downpipe? kutu içi performans filtre? vs.?

                      Yorum


                      • #26
                        Ynt: chipleniyorum

                        Cahillik başa bela, booster ile chip farklı şeyler değil mi???

                        stock araba nedir yaaa????

                        Biz cahilim :S

                        Yorum


                        • #27
                          Ynt: chipleniyorum

                          Aslında bu yazdıklarınınz (filtre, downpipe, egzost vb) chip ten önceki adımlardı. Bu tarz mekanik müdaheleler yapılır, sonra onlara uygun yazılım uygulanır.

                          Siz yazılımla zaten sınırda bir güç almışsınız. Bu nedenle downpipe önermem. Çünkü sağlık bir downpipe ın zaten +10 hp si var. Bu durumda size en uygunu filtre olacaktır. İlla downpipe istiyorsanız, yazılımı downpipe a göre yeniden yapmalı ve alınacak gücü düşürmelisiniz. Yoksa Insignia nın zaten zayıf olan kol ve pistonlarına zarar verirsiniz.

                          @ortodoxian: booster diye birşey yok. Tabir ettiğiniz sprint booster ise gaz tepkisini ufak artıran bir modül. Power Box aracın ECU suna (beynine) giden sinyalleri yanıltırak araçtan perf almaya yönelik bir uygulama. Çok fazla parametre ile oyananmadığından güç artışı sınırlı olur, orjinal beyin kandırıldığından sorun çıkarma ihtimali yüksektir. Chip tuning veya ECU mod ise aracın ECU sundaki yazılımın silinerek tamamen perf a yönelik şekilde yeniden yazılmasıdır. Daha çok parametre ile işlem yapıldığından daha fazla güç artışı sağlar. ECU kendi başına yeni yazılımla çalıştığından sorun çıkarma ihtimali daha düşüktür. Tabii prof ellerde yapıldığında ve belirli sınırlar aşılmadığında. Stock araç=hiçbir modifiye yapılmamış orjinal araç

                          Yorum

                          İşleniyor...
                          X