Evet Arkadaşlar ;
Geçenlerde başımdan bir olay geçti paylaşmayı unuttum
Neyse gelelim konuya;
Ramazanın son günleri akşam vakti bizim canavarla trafikte keyiflli keyifli gidiyordum bir ara İstoçun karşında arıza şeridinde girdim 50-70 km hızla giderken birden aracın ön sağ tarafından pıtır pıtır sesler geldi Allah alaha dedim her halde asfalta bir şeyler dökülmüş dedim ve arıza şeridinden çıkmak istedim ama çıkmadım neyse sağ sol yaptım direksiyon taş gibi oldu hemen dörtlüleri yaktım ve hemen durdum ve aracı kapatıp tekrar açtım hiç arıza mesajı yok ama direksiyon hala sert hemen servisi aradım ve olayları anlattım kaputu açmamı ve direksiyon hidroliğini kontrol ettirdi baktım full dolu neyse o ara gözüme bir şey takıldı aracın kayışlarından biri yok dedim kayışın biri yok usta hemen motoru kapatmamı söyledi çünkü bizim araçlarda 2 tane V kayışı varmış biri motoru soğutuyormuş diğeride Hidrolik direksiyon içinmiş sonuç olarak güvenlik uyarılarını devreye soktum aracın 15-20 mt mesafeye fosfolu üçgeni koydu tam o sırada bir tane yeni bir jetta durdu ve yardım lazımmı diye sordu teşekkür ettim ama yaklaşımı çok hoşuma gitti bu arada bende kasko firmasını aradım çekici istedim iftar vakti çekiciyi beklerken birden Oktay yanımdan geçti ve durdu sağ olsun iftara az bir zaman vardı ve aracındaki soda ve bisküvilerden verdi Allah razı olsun çekici geldi ve araç servise gitti v kayışı takıldı sorun çözüldü
Kıssadan hisseye gelelim
Aracın Direksiyon v kayışının değişim süresi ile ilgili bir zorunlu km yokmuş yani siz aracınıza 60.000 km bakım yaptırsanız sıtandartında değişmiyormuş kolay kolay deforme olmuyormuş benim araçta 61.000 de bu olayı yaşadım 40-50 tl lik bir parça ama önemli bir parça düşünsenize yüksek hızlarda giderken koptuğunu hız yüksek olduğu için hemen anlaşılmayacaktı ama oto yoldan çıkış için yoncaların birine girdiğinizi düşünün direk bariyerler çünkü direksiyonu ben çok zor hareket ettirebildim araç çekiciye binerken 2 cm sol yapamadım desem yeridir
Buda Resmi
Geçenlerde başımdan bir olay geçti paylaşmayı unuttum
Neyse gelelim konuya;
Ramazanın son günleri akşam vakti bizim canavarla trafikte keyiflli keyifli gidiyordum bir ara İstoçun karşında arıza şeridinde girdim 50-70 km hızla giderken birden aracın ön sağ tarafından pıtır pıtır sesler geldi Allah alaha dedim her halde asfalta bir şeyler dökülmüş dedim ve arıza şeridinden çıkmak istedim ama çıkmadım neyse sağ sol yaptım direksiyon taş gibi oldu hemen dörtlüleri yaktım ve hemen durdum ve aracı kapatıp tekrar açtım hiç arıza mesajı yok ama direksiyon hala sert hemen servisi aradım ve olayları anlattım kaputu açmamı ve direksiyon hidroliğini kontrol ettirdi baktım full dolu neyse o ara gözüme bir şey takıldı aracın kayışlarından biri yok dedim kayışın biri yok usta hemen motoru kapatmamı söyledi çünkü bizim araçlarda 2 tane V kayışı varmış biri motoru soğutuyormuş diğeride Hidrolik direksiyon içinmiş sonuç olarak güvenlik uyarılarını devreye soktum aracın 15-20 mt mesafeye fosfolu üçgeni koydu tam o sırada bir tane yeni bir jetta durdu ve yardım lazımmı diye sordu teşekkür ettim ama yaklaşımı çok hoşuma gitti bu arada bende kasko firmasını aradım çekici istedim iftar vakti çekiciyi beklerken birden Oktay yanımdan geçti ve durdu sağ olsun iftara az bir zaman vardı ve aracındaki soda ve bisküvilerden verdi Allah razı olsun çekici geldi ve araç servise gitti v kayışı takıldı sorun çözüldü
Kıssadan hisseye gelelim
Aracın Direksiyon v kayışının değişim süresi ile ilgili bir zorunlu km yokmuş yani siz aracınıza 60.000 km bakım yaptırsanız sıtandartında değişmiyormuş kolay kolay deforme olmuyormuş benim araçta 61.000 de bu olayı yaşadım 40-50 tl lik bir parça ama önemli bir parça düşünsenize yüksek hızlarda giderken koptuğunu hız yüksek olduğu için hemen anlaşılmayacaktı ama oto yoldan çıkış için yoncaların birine girdiğinizi düşünün direk bariyerler çünkü direksiyonu ben çok zor hareket ettirebildim araç çekiciye binerken 2 cm sol yapamadım desem yeridir
Buda Resmi
Yorum