Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Servis sonrası sorun

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Servis sonrası sorun

    2020 model insignia gs otomatik vites aracı alalı bir ay oldu 57bin kmde kafam rahat olsun diye yetkili serviste aracı genel bakıma soktum motor yağı fren hidroliği ve tüm filitreler değişti ve ayrıca aracın geri çağırmalarının olduğu ve bu güncellemeleride yapacaklarını söylediler aracı teslim alıp yola çıktığımda önceki kullanımıma nazaran vites geçişlerinde devir aralığının yükseldiğini hissettim yada bana mı öyle geliyor anlamadım sanki servis öncesinde 2 bin devir altında tıkır tıkır vitesleri atarken ve hissettirmezken şimdi 2bin devir ve üstünde araç hafif bağırarak vites atıyor bu neden olabilir yapılan güncellemelerle alakası olabilirmi servis oturduğum yere uzak olduğundan gereksiz yerede tekrardan o yolu gitmek istemiyorum bilgi ve deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

  • #2
    Düz mantık yürütüyorum, dizelde turbonun tam kapasitesine ulaşmadığı düşür devirlerde motor daha verimsiz çalıştığı için zararlı gaz salımı yüksek olur ve tam torkuna ulaşamayan motorda baskıya bağlı aşınma normalden yüksek olabilir. Bu yüzden bir yazılım güncellemesi gelmiş olabilir. Ben bir gün 1.6 dizel satın alırsam manuel vitesli alır ve 2000 devirde sabit gitmeye çalışırdım. Farklı marka-model kullanan arkadaşlarımı çok uyardım, 1800 devirde vites yükseltip 1200 devirle kullanmayın yazık motora diye. Ağır vasıta motoru değil ki bu


    Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: HaniBanaDemiş View Post
      Düz mantık yürütüyorum, dizelde turbonun tam kapasitesine ulaşmadığı düşür devirlerde motor daha verimsiz çalıştığı için zararlı gaz salımı yüksek olur ve tam torkuna ulaşamayan motorda baskıya bağlı aşınma normalden yüksek olabilir. Bu yüzden bir yazılım güncellemesi gelmiş olabilir. Ben bir gün 1.6 dizel satın alırsam manuel vitesli alır ve 2000 devirde sabit gitmeye çalışırdım. Farklı marka-model kullanan arkadaşlarımı çok uyardım, 1800 devirde vites yükseltip 1200 devirle kullanmayın yazık motora diye. Ağır vasıta motoru değil ki bu
      Yani araç sağlığı açısından iyi birşey olmuş ozaman

      Yorum


      • #4
        İstanbul tafiğinden kurtulabilsek basıcaz gaza da dur kalktan arabada helak oluyor. Sorun bence servislerde , ne yüklediklerinden haberleri yok , yüklenen yazılımın ne işe yaradığını onlarda bilmiyor , htta yorum bile yapamıyorlar. Benide 1.6 benzinli insigniada şanzıman yazılımı güncelleyip rezil etmişlerdi...

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: serdarmete View Post
          İstanbul tafiğinden kurtulabilsek basıcaz gaza da dur kalktan arabada helak oluyor. Sorun bence servislerde , ne yüklediklerinden haberleri yok , yüklenen yazılımın ne işe yaradığını onlarda bilmiyor , htta yorum bile yapamıyorlar. Benide 1.6 benzinli insigniada şanzıman yazılımı güncelleyip rezil etmişlerdi...
          Sonrasında sorunu çözebildiniz mi işin ehli usta bulmak gerçekten büyük problem yetkili servis bile böyle yapıyorsa

          Yorum


          • #6
            şu an 3.insignia aracımdayım bu yeni kasa , benzinli olan 1.6 ilk insignia aracımdı servis beni rezil etti şıkır şıkır vites atan arabamı yazılım yükledim diyip pat küt vites atan hale getirdiler , sonra pandemide sattım . sizin probleminizi özel servis düzeltemez elletmeyin sakın bu şekilde binin. yazılım işini bilmezler.. varsın geç vites atsın.kazasız belasız sürüşler dilerim.

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: serdarmete View Post
              şu an 3.insignia aracımdayım bu yeni kasa , benzinli olan 1.6 ilk insignia aracımdı servis beni rezil etti şıkır şıkır vites atan arabamı yazılım yükledim diyip pat küt vites atan hale getirdiler , sonra pandemide sattım . sizin probleminizi özel servis düzeltemez elletmeyin sakın bu şekilde binin. yazılım işini bilmezler.. varsın geç vites atsın.kazasız belasız sürüşler dilerim.
              Üçüncü insignianızı kullanıyorsanız tabiri caiz ise insignia hastası kullanıcışardansınız galiba araç hakkındaki bilgi ve deneyimleriniz de üst düzeydedir ben aracımı alalı 3 ay oldu 2020 model dizel 58 bin km de peki size bir sorumdaha olacak şanzıman yağı değişimi hakkında ne düşünüyorsunuz yetkili servise sorduğumda şanzıman yağını değişmediğini söylediler fakat nette yaptığım araştırmalarda şanzıman yağının değişmesi gerektiği söyleniyor bu konuda kafamda soru işareti kaldı.

              Yorum


              • #8
                evet Mustafa bey İnsignia sevdiğim bir araba, fiyat performans , hacim , yakıt , sağlamlık ... 2 eski bir de bu yeni kasa ile devam ediyoruz..Şanzıman yağı değişimi nedense bazı yetkili servisler yapmıyor ama 60 binde bir değişimi gerekiyor , önceki araçta değiştirdim , bundada değiştireceğim...Önceleri gereksiz geliyordu ama çıkan yağı görünce gerekli diye düşünüyorum bende.

                Yorum

                İşleniyor...
                X