Duyuru

Collapse
No announcement yet.

İnsignia yüksek devir

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • İnsignia yüksek devir

    Merhaba 2009 dizel 131 ps insignia var
    aracın harareti 80-90 derece olana kadar 1100-1200 devirde çalısıyor sebebi ne olabilir ( klima ayarı Lo oldugu zaman hiç bit sorun yok ) teşekkürler...
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

  • #2
    Orjinal yazı sahibi: Tahsin68 View Post
    Merhaba 2009 dizel 131 ps insignia var
    aracın harareti 80-90 derece olana kadar 1100-1200 devirde çalısıyor sebebi ne olabilir ( klima ayarı Lo oldugu zaman hiç bit sorun yok ) teşekkürler...
    DPF pasif temizlik yapıyordur. Fan da çalışır, arka cam rezistansı da çalışır bu durumda. Yolda giderken araç Cut-Off'a geçmez. Anlık tüketim 0'a düşmez pasif temizlik bitene kadar. Zaten normalden hızlı ısınır DPF temizliği başladıysa.
    1. 2000 Volkswagen Passat 1.8T Comfortline, Manuel, Deniz Mavisi; 259.400km ----> Satıldı
    2. 2012 Renault Fluence 1.5 dCi Business, Manuel, Gri; 81.500km ----> Satıldı
    3. 2011 Opel Insignia 2.0 CDTI Edition Elegance, Otomatik, Beyaz, 88.500km ----> Satıldı
    4. 2017 Volkswagen Polo 1.4 TDI Comfortline, DSG, Beyaz 46.000km ---->; Satıldı
    5. 2013 Kia Ceed 1.6 CRDI Premium, Otomatik, Siyah, 98000km ---->; Satıldı
    6. 2016 Opel Insignia 1.6 CDTI Cosmo+Stil, Otomatik, Siyah

    Yorum


    • #3
      Cevabınız için teşekkür ederim ama dpf temiz cihaza baglandı termostatda bi sorun olabilirmi hava sıcaklıgı 10 derecenin üstünde oldu gecen hafta ve ozmn normaldi herşey

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: Tahsin68 View Post
        Merhaba 2009 dizel 131 ps insignia var
        aracın harareti 80-90 derece olana kadar 1100-1200 devirde çalısıyor sebebi ne olabilir ( klima ayarı Lo oldugu zaman hiç bit sorun yok ) teşekkürler...
        Dizel arabalar gaz yemeden rolantide zor 80-90 derecelere gelir. O yüzden dizel araçların soğukken ilk çalıştırmada jikle açık durumda çalışma süreleri benzinli araçlara göre daha uzun olur. Araçlarımızda soğutma suyu yanlış hatırlamıyorsam 6-6,5 lt su bulunmakta hadi 1 lt de kalorifer peteğinde olsun. Normalde 6 litreyi ısıtacak motor, siz havalandırmayı "LO" konumundan derece kısmına getirdiğinizde, radyatör vanası açılıyor ve motor 6 lt yerine 7 lt su ısıtmak zorunda kalıyor. Bu da aracın jikle konumunda(Yüksek Rolanti) çalışma süresini uzatıyor. O yüzden ilk marştan 30-45 sn sonra yani yağlama başladıktan sonra aracınızın ısınmasını bekliyorsanız boşa bekliyorsunuz. Bu arada mesajın üstünden 2 iki yıl geçtiğinin farkındayım
        Balıkesir-2009-1.6T Cosmo

        Yorum

        İşleniyor...
        X