Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Bursa Servis

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Bursa Servis

    Merhaba arkadaşlar 1 bucuk ay önce 1.6 Turbo aracımızı ağır bakımları sebebiyle Bursa Neskar servisine götürdük açıkçası ağır bakım olması dolayısıyla en güvenilir yer yetkili servis olur diye düşündük ancak hayal kırıklığına uğradık. Tam 10 bin küsur liralık masraf yapmamıza rağmen sorunumuz tam olarak çözülemedi. Servise aracı teslim ederken triger seti ve buji değişim zamanı geldiğini söyleyip aracın motorundan debriyajdan ayağı kaldırınca tıkırtı geldiğini söyledik. Bize aracı belli bir BEDEL karşılığında CHECK UP a sokacaklarını orada HERŞEYİN çıkacağını söylediler. Tamam dedik. Sonuç olarak arka fren balataları triger seti bujiler debriyaj balatası genleşme kabı ve birkaç ismini bilmediğim parça daha değişti. Arac yapıldı teslim aldık buraya kadar da herşey güzel. Ancak bir bucuk hafta sonra aynı tıkırtılar tekrar gelmeye başladı ve bir gece araçtan yol halinde debriyajdan kaldırdığımızda bir süre sürtünme sesi geldi sonra kendi kendine geçti. Durumu anlatıp randevu almak istedik. 5 gün sonrasına randevu verildi ve buna rağmen gittiğimde servis elemanı randevunun gözükmediğini söyledi sağolsun bir şekilde araya sıkıştırdı. Sonrasında kontrolden sonra aracın volanının değişmesi gerektiğini ve 6 bin lira ücretinin olduğunu söyledi. Ayrıca ses geldiğini söyledikten sonra, 3 hafta önce kendisi arka balataları değiştiren servis, arka balatalar bitmiş! dedi. Bu cevaplar sonrası aracı ek bir işlem yaptırmadan teslim aldım. Şimdi burada bana garip gelen
    1.İlk bakımda bunun için ücret talep edip check up ta herşey gözükecek diyen servis gerçekten güvenilir midir
    2. Hadi güvenip yaptırıldı diyelim gerçekten dışarıdaki servisler belki daha uygun fiyata yaparken (ki kimse kolay para kazanmıyor) tekrar serviste yaptırıp sorun ile karşılaşma ihtimali.
    Bir ihtimal de başka bir serviste yaptırmak ve bunun için de bilgisi olan bursalı arkadaşlar varsa sevinirim opelin motorundan anlayan dürüst temiz bir usta. Gerçekten artık insan kime güveneceğine şaşırıyor...
    [center][IMG]http://i1001.photobucket.com/albums

  • #2
    istanbul bagcilar nisa oto opel profesoru (reklam degil tavsiyesir. you tube videolari var.)

    Yorum


    • #3
      Öncelikle geçmiş olsun,

      Parça fiyatlarının çok yüksek olmasından dolayı insanlar iyi niyet garantisi vs. sebeplerden servisleri tercih ediyor.

      Ben bu güne kadar bir kez servise ustalık gerektiren bir iş için gittim, bir yıl boyunca yaptıkları aracı sorunsuz teslim edemediler. Hep bir bahane... 3 kez motor şanzıman indi. 10.000tl işlem harici sorunu düzelteceği vaadiyle para harcattılar.
      Sonuç: en sonunda araç perte çıktı da onlar benden, ben de onlardan kurtuldum.

      Ben iyi ustanın serviste üç kuruşa çalışacağına inanmıyorum, İyi ustalar kendi dükkanını açıp ekmeğini kazanıyor. Dışarda akılllı iyi bir usta bulabiliyorsanız yağ değişimi dışında servise uğramanızı tavsiye etmem.
      Bu durum dışardaki ustaların çoğunun da kasap olduğu gerçeğini değiştirmese de mesleğine 15-20 yıl emek vermiş bir usta kesinlikle servisten daha iyi çözümler bulacaktır.


      Yorum


      • #4
        Bu özel servis işine benim aklım hiçbir zaman ermemiştir, hala da ermiyor. Zaman içinde teknoloji değişiyor,
        servislerdeki ustalar bu değişiklikler üzerine 'özel' eğitimlerden geçiriliyor, bu uğurda bir ton zaman ve para
        harcanıyor. Sanayideki en yetenekli opel ustası birkaç yıl içinde körelip yeni uygulamalardan bihaber hale
        geliyor. Benim eşimde E kasa corsa var , silecek lastiği için Kocaeli'ne gitmeyelim diye özel servise
        götürdük, değiştiremediler , sök-tak usulü farklıymış çünkü.

        Sakın yanlış anlaşılmasın arkadaşlar , iyi ustalar elbette vardır , ama bu işte 'güncel' olmak çok önemli.
        Konu ile ilgisi yok gibi görünebilir, ama bir örnek vermek istiyorum. Bizim meslek (SMMM- YMM) insanı
        iki yıl yayın-mevzuat takip etmesin sudan çıkmış balığa döner, telafisi zordur ve çok zaman alır.

        Buradaki kıdemli arkadaşlar hatırlayacaklardır. 2010 yazında son model 1.6 T 180 aracımla seyahate
        çıkmadan evvel yağına-suyuna baksınlar diye arkadaşımın özel servisine uğradım , hal-hatır ederken
        ustalar da yağ - su kontrolü yaptılar , su eksikmiş tamamlamışlar , 750 ml kalan sıvıyı da bagaja koy-
        muşlar. Genleşme kabının kapağını iyi kapatamadıkları için sıvı buhar olup uçtu , motor conta yaktı.
        Hem tatilimiz (çoluk çocuk) zehir oldu , hem de bir sürü masraf yaptık.

        Ben hiçbir arabama özel serviste tamir-bakım yaptırmadım, yaptırmam da. Opel EKCAN , onu bilir ,
        onu söylerim.

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: earl-2000 View Post
          Parça fiyatlarının çok yüksek olmasından dolayı insanlar iyi niyet garantisi vs. sebeplerden servisleri tercih ediyorlar
          Ne yazık ki size katılamıyorum , gerekçesi yukarıda.

          Yorum

          İşleniyor...
          X