Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Yağ eksiltme

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #31
    Orjinal yazı sahibi: Horizon star View Post

    Hocam geçmiş olsun tekrar ama yapla alakalı bir durum değildir neden ? 5 30 sa yağ 5 30 dur dexos 1 dür 2 dir vss vss yani bu durum yağ yakmasını 0.2 lt 0.5 litre max anlarm ama Belirttiğiniz değerler zor.Benim başıma geldiğinde bütün servisleri gezdim istanbulda tüm yetkilileri ve anadolu yakası özelleri ama sonuç ona gitti ve doğru tespitti segman kırıktı.Turbo beslemeli motorlarda öyle yağ çubuğunu çekmeyle vss anlaşılması zordur.Şöyle söylüyüm size 220 km süratle ankaraya gitmiştim ilk aldğmda aracı klima açık artı 4 kişiydik nasıl fark edersniz ? Yağ tüketimi artmaya başlaıyor öyle ve kompresyon testiyle yani; egzos da duman motor titreşim vss görmiceksiniz.
    Teşekkürler o zaman motoru açtıracağız mecbur.

    Yorum


    • #32
      Orjinal yazı sahibi: Reecoo View Post

      Teşekkürler o zaman motoru açtıracağız mecbur.
      Şu şekilde deneme yapın eğer gözle görülür şekilde yağ damlatma vss yoksa ki yok diye belirtmişsiniz,kompresyon testini farklı bir yerlerde bir kez daha deneyin özellikle 3 numaralı silindire dikkat edin 8-9 değerleri ve aşağısında korkun,tabi burda turbo yağ kaçakları vss yok kabul ediyoruz.Evet kitapçıkda 1000 km / 0.6 lt kabul ediyor fakat bu en zor koşullarda maks değerdir.Size tavsiyem şudur beni delirtmişti bu iş şu şekilde tespit ettim ve benim ısrarlarım sonucunda motoru açtılar.Yağınızı değiştirin normal gm yağı koyun ve bulunduğunuz yerde trafik durumunu bilmiyorum yoğun trafikde klima açık yani arabayı yüke bindirin dur kalk vss 1000 km civarına geldiğinde yağı kontrol edin eğer eksilme 0.5 - 1 lt arası ise anlayınki segmandır.Yoksa her kafadan bir ses çıkacak tamirci vsss çünkü asla duman atma titreşim vss olmıcak o araçta çalışma prensibi gereği.Tüm bunları yağ kaçağı ve gözle görülür damlama olmaksızın kabul ediyorum.Sizi anlıyorum ben bu işle 3 ay uğraştım servis servis gezdim can sıkıcı bir durum bagajda da yağ bidonu vardı.Geçmiş olsun tekrar

      Yorum


      • #33
        Değerli arkadaşlar uzun bir aradan sonra tekrardan merhaba. Aracımın motorunu açtırdım. Piston segman subaplar değişti. Yaklaşık 500 km dir kullanıyorum şuan için bi sıkıntı görünmüyor. Motor açılmışken turboyuda revizyon ettirdim, baskı balatayı değiştirdim. Piston segman da 0.50 büyük takıldı. Diskler tornalandı ften balataları değişti. Subap gaydları lastikleri falan derken motor sıfıra yakın oldu. Ben aracımı gidiyor zannediyordum taaki bu işlemleri yaptırana kadar. Şuan araç hakkını vere vere gidiyor. Biraz daha kullandıktan sonra yağ eksiltip eksiltmediği hakkında bilgilendirme de bulunacağım. Saygılar.

        Yorum


        • #34
          Orjinal yazı sahibi: Reecoo View Post
          Değerli arkadaşlar uzun bir aradan sonra tekrardan merhaba. Aracımın motorunu açtırdım. Piston segman subaplar değişti. Yaklaşık 500 km dir kullanıyorum şuan için bi sıkıntı görünmüyor. Motor açılmışken turboyuda revizyon ettirdim, baskı balatayı değiştirdim. Piston segman da 0.50 büyük takıldı. Diskler tornalandı ften balataları değişti. Subap gaydları lastikleri falan derken motor sıfıra yakın oldu. Ben aracımı gidiyor zannediyordum taaki bu işlemleri yaptırana kadar. Şuan araç hakkını vere vere gidiyor. Biraz daha kullandıktan sonra yağ eksiltip eksiltmediği hakkında bilgilendirme de bulunacağım. Saygılar.
          İnşallah sorun kalmamıştır. Güle güle kullanın.
          @Murat
          2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander

          Yorum

          İşleniyor...
          X