Gelişmelerden haberdar etmeyi unutmayın. Kolay gelsin. İnşallah ciddi bir sorun yoktur.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Yağ eksiltme
Collapse
X
-
Bu sorun yağla alakalı bir durum değil hocam.Kötü bir senaryo olacak sizin için belki ama turbo aşırı beslemi küçük hacimli yüksek hp araçlarda malesef segman kırma meşhurdur.Umarım bu durum söz konusu değildir ama araştırmayı bu şekilde yapın.Benim aracımda 1.6 t 2015 model istanbul trafiği sürekli dur kalk ama o dediğiniz değerler hiç görmedim ben.
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: Horizon star View PostBu sorun yağla alakalı bir durum değil hocam.Kötü bir senaryo olacak sizin için belki ama turbo aşırı beslemi küçük hacimli yüksek hp araçlarda malesef segman kırma meşhurdur.Umarım bu durum söz konusu değildir ama araştırmayı bu şekilde yapın.Benim aracımda 1.6 t 2015 model istanbul trafiği sürekli dur kalk ama o dediğiniz değerler hiç görmedim ben.
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: Reecoo View Post
Aracın çekişinde bi problem yok. Konpresyon testinde 12-12-9-12 olarak ölçüldü. Hiçbir usta çözüm bulamıyor. Kaputu açmadan motoru açma derdinde hepsi. Şuan maddi durumum müsait değil. İlk fırsatta motoru açtırıp gerekli tamirini yaptırıp satacağım bu arabayı. Binmek bile istemiyorum.
- Beğenmeler 1
Yorum
-
-
Orjinal yazı sahibi: Horizon star View Post
Dediğim gibi bu sorun küçük hacimli turboların baş belasıdır.Genelde 3 numarada sorun olur 9 iyi bir değer değil 3 numarada 10 11 lerde gözlemek gerek.Çözümü şu motorun açılması gereken bir durum ama yağla alakalı bir durum değil boşa masraf etmeyin yağ değilştirme vss.Çekişte bir düşme olmaz ve klasik halk gözlemleri,yağ yakar duman atar,su damlatır vss gibi şeyler bu arabada olmaz olmuyor dolasıyla çekişle de anlamazsınız bunu.başıma geldiği için söylüyorum çok uğraşmıştım.
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: Reecoo View Post
Yani sorun segmanlarda mı? Maliyeti hakkında bilginiz var mı?
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: Horizon star View Post
2016 yılında sadece 3 numarada segman kırığı tespit edilmişti.Yataklarda çizilme vss yoktu,piston kolları,segmanlar,piston kafası vsss.7500 tl idi yetkili serviste sıkı bir pazarlıkla 4500 e yaptırmıştım.Piyasada yaptırmadım güvenmediğimden.Malesef bende aracı aldığım adam bana durumu bildirmemişti ve araç 28 bin km de idi.2 tane de Tespiti de çok uzun sürdü normal bile diyen vardı yok yağ değiştir yok sıkışık istanbul trafiği normaldir vsss.Çok canımı sıkmıştı ve yaptırıp satmıştım bilgi vererek aracı.
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: Reecoo View Post
Nasıl bir test yapması gerek? Sizin fikriniz nedir?@Murat
2014 1.6t 170hp 260nm + pedal commander
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: Reecoo View Post
Bugün ustaya tekrar gittim. Yağ çubuğunu kaldırdı, egzoza baktı motorda hiç bir sıkıntı yok dedi. Opel servisiyle görüştü liqui molly yada orjinal yağı kullansın demiş. 3.000 km de 0.7 litre eksiltebilir normal ama 1.3 litre fazla demiş. Segmanlarda subaplarda sıkıntı olaa anlaşılır motoru açmak benim işime gelir ama motorda bi sıkıntı yok dedi. Ustanın bu sözüde güvendirdi açıkçası. Çünkü bu ustaya gitmeden önce diğer ustlar kaputu açmadan motor açmaya kalkıştılar. Yağmdeğişim zamanını bekleyeceğim.
- Beğenmeler 1
Yorum
Yorum