Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Test sonucu?

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Test sonucu?

    2014 model 1.6t cosmo 23bin km araç almak üzereyim. Şahibi yaşlı bir doktor.adam pek basmamis araca.test sonucu usta öyle dedi.test sonucunda kayıp beygir çok gibi geldi bana.usta basınca açılır dedi.acaba düzelir mi.sıkıntı olur mu.

  • #2
    Ynt: Test sonucu?

    Dynolarin cogu kalibrasyonunu duzgun degil takilmayin bence



    2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

    Yorum


    • #3
      Ynt: Test sonucu?

      Ölçülen değer yüksek ihtimalle tekerlek gücü.
      Usta bilgi karışıklığı yaşamış olabilir.

      Dediğim gibi %80 ve normal.
      CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
      SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

      Yorum


      • #4
        Ynt: Test sonucu?

        Ayrıca test hatalı. Yanışsam düzeltin...

        2900 devirden sonra da bu araç tork ve BG üretiyor. !!!
        407,2 tork ölçümü hatalı. 407 tork değil ki araç.
        2900 devir de de 255 hız yapmaz.

        İstediği kadar yatsın. 28 BG kayıp demek motor bitik demek. Ölçüm hatalı diyorum.
        CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
        SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

        Yorum


        • #5
          Ynt: Test sonucu?

          Ben zamanında meraktan güç tork eğrisini kullanarak hangi devirde kaç beygir üretildiğini hesaplamıştım. Burada işin püf noktası "overboost" denilen geçici aşırı güç üretimi. Tablolaştırmaya çalışayım:

          Devir--------Tork--------Beygir gücü
          1650--------260-----------60.25
          3200--------260----------116.85
          1650--------280-----------64.89
          4250--------280------------167

          Son ikisi overboost ile daha fazla tork üretildiğindeki hesaplar. Hesaplamada kullandığım devirler azami torkun verildiği alt ve üst sınırlar. Zaten sonra azalmaya başlıyor.

          Fotoğraftaki teste gelecek olursak bence yanlış motor seçilmiş. Değerler 2 L dizele benziyor. Son versiyonu 170 beygirlik.

          Not: Araçlar 170 PS olarak satılıyor, o da 167 beygire denk geliyor.




          Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

          Yorum


          • #6
            Ynt: Test sonucu?

            Orjinal yazı sahibi: aSya
            Ölçülen değer yüksek ihtimalle tekerlek gücü.
            Usta bilgi karışıklığı yaşamış olabilir.

            Dediğim gibi %80 ve normal.
            Tekerlek gücü değildir, 142 bg tekerlek gücü için yüksek bence
            ahlaksızla birlikte yaşayacağına YİĞİTLE ÖLÜME GİT

            Yorum


            • #7
              Ynt: Test sonucu?

              teşekkür ediyorum herkese.test merkezini aradım adam sonradan basarsan açılır bir sıkıntı yok.gönül rahatlığı ile al dedi.opel servisinden bi ustaya sorduk.bunda bir sıkıntı olabilir dedi.28 beygir çok kayıp dedi.kalkışlarda etkisini görürsün yavaş kalır dedi.bende çok ikilemde kaldım.yardımlarınızı bekliyorum lütfen.?aracı alsam mı almasam mı?

              Yorum


              • #8
                Ynt: Test sonucu?

                Al veya alma diyemeyiz. Opel yetkili servise expertize götürün. Kolay kolay yetkili expertizi belirtmem ama şaibe duyduğunuz aracın gücünü ancak onlar veya bu aracı bilen birileri reel kullanarak anlayabilir.
                CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
                SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

                Yorum

                İşleniyor...
                X