Duyuru

Collapse
No announcement yet.

1.6 T INSIGNIA VS FLUENCE 1.5 DCİ???

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Ynt: 1.6 T INSIGNIA VS FLUENCE 1.5 DCİ???

    Böyle konulara cevap yazmamak en mantıklısı aslında. Sonra fanatik ww ciler görüyor yok sütçü beygiri yok şu bu derken konu başını alıp gidiyor ve insanlar yanlış yönlendiriliyor. Yorum olarak ise iş pilotajda bitiyor benzinli aracın dizel gibi tork üretmesi mümkün değil ama kullanmasını bildikten sonra hem kalkışta hem düzlükte uygun vitesle fluence ye zaten ihtimal dahi vermiyor ve çoğu 2.0 dizelide tokatlayabileceğimizi iddia ediyorum.

    Yorum


    • #17
      Ynt: 1.6 T INSIGNIA VS FLUENCE 1.5 DCİ???

      bu akşam itibari ile 2000 cdti insignia ile 300 metre kadar kapıştık
      yine 2000 liğinde maşallahı var iyi kapatıyor fakat 3. vitese geçtiğimde dikiz aynasında sellektör yaparken gördüm
      yani demem o ki aracınız emin olun ki sizin ihtiyaçlarınızı karşılacakdır
      iyi günlerde kullanmanız dileğiyle

      Yorum


      • #18
        Ynt: 1.6 T INSIGNIA VS FLUENCE 1.5 DCİ???

        Fluence 1.5 dci sizi gectimi? Mümkün diil bi hata olmalı.
        İnsignia >> 2010 >> 1.6 T Cosmo >> Teknik Gri
        Vw  CC  >> 2013 >> 1.4 TSİ BMT >>  Beyaz

        Yorum


        • #19
          Ynt: 1.6 T INSIGNIA VS FLUENCE 1.5 DCİ???

          clapclap clapclap clapclap
          Orjinal yazı sahibi: mustafa1616
          Böyle konulara cevap yazmamak en mantıklısı aslında. Sonra fanatik ww ciler görüyor yok sütçü beygiri yok şu bu derken konu başını alıp gidiyor ve insanlar yanlış yönlendiriliyor. Yorum olarak ise iş pilotajda bitiyor benzinli aracın dizel gibi tork üretmesi mümkün değil ama kullanmasını bildikten sonra hem kalkışta hem düzlükte uygun vitesle fluence ye zaten ihtimal dahi vermiyor ve çoğu 2.0 dizelide tokatlayabileceğimizi iddia ediyorum.
          2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...

          Yorum


          • #20
            Ynt: 1.6 T INSIGNIA VS FLUENCE 1.5 DCİ???

            Orjinal yazı sahibi: HaniBanaDemiş
            Orjinal yazı sahibi: aykutekim
            Hocam senin önceden kullandığın turbo dizel ünite maksimum torku 1750 devirde veriyor. Altındaki ki bizim kullandığımız turbo benzinli insignialar ise maksimum torku 5000 devirde verir. Kalkışta renault'un daha doğrusu dizel aracın arkasında kalman çok doğal. Ancak insignia'da motor devrinde maksimum torku yakaladığında fluence'e nal toplatırsın. Dizel üniteler başta yani alt devirlerde maksimum torku yüksek verir ama o devirlenmeleri kısa sürelidir üst devirlerde daha da ivmelenmez, çabuk kesilirler ancak benzinli turbo (atmosferik değil) aynı devirlenmeyi yüksek hızlarda da sürdürdüğü için insignia daha avantajlıdı ve kesilme yaşamazsın. yrıca fluence gibi bir tenekeyi ne yapacaksın? Güvenlik yok birşey yok. Ha fluence ha linea, aynı şeyler. Yalnız bu sne 2015 'te üretilen passat ve golf'un tsi ünitelerinin verilerine cidden hayran kaldım. Benzinli de olsa maksimum torku 1750 devirde veriyorlar.
            Aykut Bey, bizim SIDI motorlar 1650 devirde veriyor clapclap

            İyimiş o zaman, benim canavarı satılığa çıkarıp yeni kasaya niyetleneyim o zaman Samsun Reis otoda cosmo 2013 model yanlış hatırlamıyorsam
            siyah yeni kasa insignia var 74000 liraya 10000 km. civarında. Bazen içimden geçmiyor değil 180 bg. sat, bunu al diye ama hem işlerimin yoğunluğu hemde biraz borcumdan dolayı niyetlenemiyorum. Şakası bir yana diğerlerinin aksine asfaltı kazır şekilde ışıklarda kalkışı pek sevmiyorum ben aksine otobüsler gibi tıs tıs sakin şekilde kalkış yapmak daha hoşuma gidiyor

            Yorum


            • #21
              Ynt: 1.6 T INSIGNIA VS FLUENCE 1.5 DCİ???

              Motorlara yapılan modifikasyonları göz ardı etmeyelim
              Etrafta std dolaşan pek fazla araç kalmadı
              Turbo çıktı mertlik bozuldu
              Şahin den bmw motoru da çıkabiliyor
              Normal şartlarda 110hp dizel en fazla 2.vitesin ortasına kadar dayanır
              Ha 160hp yapılmış 1.5 dizel meganenın 320d zorladığını gördüm o da ayrı

              Yorum


              • #22
                Ynt: 1.6 T INSIGNIA VS FLUENCE 1.5 DCİ???

                Aracınızda sorun varmı yokmu bilmiyorum lakin insignia dğer araçlardan çok farklı kalkışta hızlı çıkmak istiyosanız 1.si TC ye basmanız lazım hareket ettirmeden önce bi 4000 devirde ayarlamak lazım minimum..bu şekil olduğu zmn 1 vites hissedilmicek hızda bitiyor 2ye gecis cok önemli hizli olmak lazim bu evreyi tamamladiktan sonra 2.viteste cok keyifli bi sekilde arayi aciyosunuz olay tamam...gel gelelim güç asfalt ilişkisi insignianin kâbusu eskimiş bi asfalt ise tc acik patiye düsmemek icin kalkmaz tc kapali 1. 2. Vites sarar brodvay bile zorlayabilir yeni asfaltta f10 5.20 i ile ciktim şok oldum sadece biraz önümdeydi 100e geldigimizde boy falan atma gibi bi muhabbet yoktu..kaldıki fluence rakip bile olamaz..kimi asfalt kosullarinda birde yukarda belirtilmis yazilim olayi cart curt dizel araclar iyi performans sergileyebiliyor

                Yorum


                • #23
                  Ynt: 1.6 T INSIGNIA VS FLUENCE 1.5 DCİ???

                  Dizelle benzinli aracı kalkışta kıyaslayamazsınız. Mesela evimin küçük arabası 1.5 turbo dizel Getz (88hp), 1.4T insigniaya(140hp) kalkışta nal toplatıyor ne yaparsan yap ister tc yi kapat ister motoru aşırı zorlayarak kalkış yap işe yaramaz çünkü torkları çok farklı. Bu arada Getzin ağırlığıda 1250kilo civarı yani göründüğü gibi hafif bir araçta değil. Ama 250 metre sonra Getz > insignia olmuyor

                  Yorum


                  • #24
                    Ynt: 1.6 T INSIGNIA VS FLUENCE 1.5 DCİ???

                    .ben benzinli ve dizel araç karşılaştırılmaz dye bişeye katilmiyorum kaldıki 1.6 T ve fluenceyi karşılastiriyoruz..3.20 ied ve 3.20 dyi hiç karşılaştırmamak lazım..kilosu hafiftir 1. Vites eyvallah bi ihtimal burnunu öne çikarsinda 2. Viteste şansı yok

                    Yorum


                    • #25
                      Ynt: 1.6 T INSIGNIA VS FLUENCE 1.5 DCİ???

                      Orjinal yazı sahibi: aykutekim
                      Ayrıca fluence gibi bir tenekeyi ne yapacaksın? Güvenlik yok birşey yok. Ha fluence ha linea, aynı şeyler.
                      Fluence ve linea'yı aynı klasmana koyan bir şahsiyetimsinin yorumları dikkate alınır mı. Tabiki hayır.
                      Başka araçların ne tür özellikleri olduğunu bilmeden dışarıdan oturup yorum yapanlar hele ki.
                      2011 Fluence Dynamique 1.5 dCi 105 BG

                      Yorum


                      • #26
                        Ynt: 1.6 T INSIGNIA VS FLUENCE 1.5 DCİ???

                        Orjinal yazı sahibi: erbt
                        Dizelle benzinli aracı kalkışta kıyaslayamazsınız. Mesela evimin küçük arabası 1.5 turbo dizel Getz (88hp), 1.4T insigniaya(140hp) kalkışta nal toplatıyor ne yaparsan yap ister tc yi kapat ister motoru aşırı zorlayarak kalkış yap işe yaramaz çünkü torkları çok farklı. Bu arada Getzin ağırlığıda 1250kilo civarı yani göründüğü gibi hafif bir araçta değil. Ama 250 metre sonra Getz > insignia olmuyor
                        Hyundai getz 1130 kg olarak geçiyor. İnsignia 1493 kg. Arada 360 kg fark var. Yani 5 yetişkin insana denk geliyor. Hyundai getzin içine sürücü hariç 5 tane adam oturtup birde öyle denemek lazım. Çok alakasız bir karşılaştırma olmuş.
                        İNSİGNİA 1.6 TURBO

                        Yorum


                        • #27
                          Ynt: 1.6 T INSIGNIA VS FLUENCE 1.5 DCİ???

                          Orjinal yazı sahibi: firat12
                          Orjinal yazı sahibi: aykutekim
                          Ayrıca fluence gibi bir tenekeyi ne yapacaksın? Güvenlik yok birşey yok. Ha fluence ha linea, aynı şeyler.
                          Fluence ve linea'yı aynı klasmana koyan bir şahsiyetimsinin yorumları dikkate alınır mı. Tabiki hayır.
                          Başka araçların ne tür özellikleri olduğunu bilmeden dışarıdan oturup yorum yapanlar hele ki.
                          Olayın bu boyuta gelmesi yersiz bence yorumu yapan segmentine nisbeten insigniaya kıyaslama niteliğinde yapmış bu yorumu teneke gibi bi itam kullanmış sizde fluence kullanıcısı oldugunuzdan agır olmuş biraz..linea yada fluence yada accent blue vs vs aynı segment araçlar eş değerde gösterilmesi normal..nasil ki insignia passat superb ayni kategorideyse buda aynı..ortamın gerilmesi yersiz..iyi forumlar

                          Yorum


                          • #28
                            Ynt: 1.6 T INSIGNIA VS FLUENCE 1.5 DCİ???

                            Orjinal yazı sahibi: Hakan Uygur
                            Orjinal yazı sahibi: firat12
                            Orjinal yazı sahibi: aykutekim
                            Ayrıca fluence gibi bir tenekeyi ne yapacaksın? Güvenlik yok birşey yok. Ha fluence ha linea, aynı şeyler.
                            Fluence ve linea'yı aynı klasmana koyan bir şahsiyetimsinin yorumları dikkate alınır mı. Tabiki hayır.
                            Başka araçların ne tür özellikleri olduğunu bilmeden dışarıdan oturup yorum yapanlar hele ki.
                            Olayın bu boyuta gelmesi yersiz bence yorumu yapan segmentine nisbeten insigniaya kıyaslama niteliğinde yapmış bu yorumu teneke gibi bi itam kullanmış sizde fluence kullanıcısı oldugunuzdan agır olmuş biraz..linea yada fluence yada accent blue vs vs aynı segment araçlar eş değerde gösterilmesi normal..nasil ki insignia passat superb ayni kategorideyse buda aynı..ortamın gerilmesi yersiz..iyi forumlar

                            +1453
                            2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...

                            Yorum


                            • #29
                              Ynt: 1.6 T INSIGNIA VS FLUENCE 1.5 DCİ???

                              Araç forumlarında klasiktir fiat foruma gir dünyanın en iyi arabası fiattır, Forda gir Forddur. En ufak eleştiri itinayla püskürtülür
                              İnsignianın ilk kalkışlarda gerçekten hantal olduğunu düşünüyorum. İnsigniada 2. vites sonu ve 3. vitesten itibaren gaza tepkileri güçleniyor, sürüş keyfi başlıyor. Segmentindeki ve alt segmentindeki çoğu dizel araçların kısa mesafelerde gerisinde kalacağı bence normaldir ki arkadaşta bunu yaşamış trafikte zaten.

                              Yorum


                              • #30
                                Ynt: 1.6 T INSIGNIA VS FLUENCE 1.5 DCİ???

                                Tekrar merhaba arkadaslar,cevaplariniz icin tsk ederim evet haklisiniz belkide son 10 yildir turbo dizel arac kullandigim icin 4.000 devirde turbo patlatir yok dizel motor iner gibi korkular oluyordu ama aracimi alali 1 hafta oldu biraz gaz pedaliyla arkadas olmak lazimmis..suan gayet memnunum hizlanmadan yana.
                                Bir arkadasin 7.000devire kadar sundurmelisin diye yazdigini okuduktan sonra herhalde motoru yer bu devirde diye dusundum ama oyle degilmis..

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X