Dün gece izmirde arkadaşlarla madrid derbisini izledikten sonra eve dönmek için arabaya gittiğimde(bu arada araç 2010 modelinsignia turbo daha önce lpg vardı ama şuan yok) sıacaklık -3 civarındaydı,aracı çalıştırdım herzamanki gibi bir sıkıntı yoktu 500-600 mt sonra araç uyarı verdi motor ikaz lambası yandı yarın servise götürürüm dedim evimede az kaldığı için dedim eve gideyim yarın servise götürürüm araçı lamba söndü ama araçda muazzam derece titreme ve devirde yükselmeme oldu,araç sanki gitmek istemiyor gibiydi 2000 deviri geçmiyordu,hatta yolda bir kere stop bile etti,birinci viteste 500 mt daha götürerek evin önüne bıraktım,yarın çekiciyle servise götürüürm dedim...bugün sabah servisi aradım durumu anlattım araba yürüyorsa getir ama dünkü gibiyse çekiciyle getir dediler,arabayı çalıştırmaya gittiğimde sıcaklık 3 dereceydi araba çalıştı bir sıkıntı yoktu,sadece biraz ses çıkartıyordu dizel gibi motor ısınımcada gitti ses,hiç bir sorun olmadan 15 km gidip egeme bıraktım aracı bugün çok yoğun olduklarını sıra geldiğinde arayacaklarını söylediler,sizce ne olmuş olabilir?
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Motora birşey mi oldu?
Collapse
X
-
Ynt: Motora birşey mi oldu?
Orjinal yazı sahibi: FacomXGeçmiş olsun,
Bu tür Titreme ve 2000 devir de takılması Lpg kaynaklı sibop problemi gibi gözüküyor bence iyi ce kontrol ettirin
Yorum
-
Ynt: Motora birşey mi oldu?
Ateşleme bobininden kaynaklanıyor. Buna aşırı soğuklarda etki edebilirde. 1 veya 4 numaralı silindir devredışı kalıyor. Muhtemelen LPG kaynaklı ateşleme aksaklığı nedeniyle silindirler kendini kapatıp güvenli mod gibi birşeye alıyor kanımca. Başıma geldi oradan biliyorum. Bir sorun çıkmazsa LPG yi baktırın.CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE
Yorum
-
Ynt: Motora birşey mi oldu?
Kısaca, gaz verdiğinizde araç yeterli yakıtı alamıyor. Düzgün ateşleme olmadığı için silindirlerden biri kapanıyor. Ve aşırı bir titreme ile birlikte araç traktöre dönüyor.
Bu tür titremeyi buda yapabilir. Yani ateşleme bobini veya lpg doğru yakıtı veremiyor. Umarım siboplar değildir. Uzun zamandır da lpg kullanılmadığını belirttiğinizden tam konduramıyorum.CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE
Yorum
-
Ynt: Motora birşey mi oldu?
Araçı teslim aldım,sorunu bujilere yıktılar,oldukca kötü durumdaymış,motorda tekleme yaptığı için uyarı vermiş.aracı bir süre takibe alacaklarmış.birde yağı 7 bin km önce değiştirmiştim,yağın kapkara olduğunu söylediler,onuda değiştirdim.7 binde yağ kararır mı?tmm sert kullanıyorun ama 7bin bana çok az geldi
Bu arada ateşleme bobininde sıkıntı yokmuş
Yorum
-
Ynt: Motora birşey mi oldu?
Orjinal yazı sahibi: DavudxGecmis olsun, sorun devam ederse egemin kapısına bir daha uğrama ))) orada usta olduğuna inanmıyorum)))
Yorum
-
Ynt: Motora birşey mi oldu?
NGK nın lazer iridyum bujileri var öneririm. Daha önde lpg taktırdığım mazdam da rölanti titreme hiç sorun bırakmadı satana kadarda sorunsuz kullanmıştım. Şimdi insigniama da taktım. Hem kaliteli hem de start stoplu araçlarda da ateşleme bakımından çok işe yarayacağını düşünüyorum. Geçmiş olsun.
Yorum
Yorum