Ynt: Triger Değişim Kilometresi
Km si Gelmiş Araçlarda Setin Tamamen Değişmesi Mantıklı. Çünkü Kayış ve Dişliler Birbirine Devamlı Sürtünme Halinde Olduğu İçin Dişlilerin Dişleri de Ovalleşiyor ve Sıyırma Tehlikesi İle Sente Ayarı Kaçmasına Sebebiyet Verebiliyor. Ancak Rulmanlar İçin Aynı Şey İ Söyleyemeyebilirim. 60.000 deki Araçla 40.000 deki Aracın Rulmanlarının Eskimesi Aynı Olmaz Diye Düşünüyorum.
Km si Gelmiş Araçlarda Setin Tamamen Değişmesi Mantıklı. Çünkü Kayış ve Dişliler Birbirine Devamlı Sürtünme Halinde Olduğu İçin Dişlilerin Dişleri de Ovalleşiyor ve Sıyırma Tehlikesi İle Sente Ayarı Kaçmasına Sebebiyet Verebiliyor. Ancak Rulmanlar İçin Aynı Şey İ Söyleyemeyebilirim. 60.000 deki Araçla 40.000 deki Aracın Rulmanlarının Eskimesi Aynı Olmaz Diye Düşünüyorum.
Yorum