Bu uçaklar Avrupa ülkelerinde tedavülden kalkakalı çok oldu, keşke saraya bardağa harcanan parayla uçaklar değiştirilseydi ,
Allah rahmet eylesin yakınlarının ve Türk Milletinin başı sağolsun
Bir zamanlar 1.6 CDTİ 136 hp Flexride, ÇG2, Sunroof , Ergonomik PerforjeSpor Deri koltuklar, Bose 19" jant Şimdi F30 Modernline Sunroof
ALLAH rahmet eylesin. Vatanımızı/Bizleri korumak görevi ile Şehit düşen tüm kardeşlerimizin ve abilerimizin inşallah bizlere hakları helal olur. Bizim hakkımız hepsine helal olsun inşallah.
F4 ler zaten bize Vietnam sonrası amerikadan hibe bir bölümüde Almanyadan hibe.Pilotlar arasında uçan tabut diye adlandırılır F4 inişi zor bir uçaktır.Yapılan bazı değişikliklerle hava kuvvetlerinin içinide boşalttılar istifa edip sivile geçenlerin sayısını araştırabilirsiniz.Kötü ekipman deneyimsizlik birleşince kaza kaçınılmaz oluyor.Son dönemde iyice arttı kaza haberleri.
2011 Teknik Gri+Nav800+Sunroof+Chip+Performans buji+Sprintbooster+KN Kutu içi Filtre+OPC Pedal Seti
Bu vesile ile 26 Şubat 1992 yılında Hocalı'da katledilen Azerbaycanlı kardeşlerimizi de anmış olalım.
Hocalı Katliamının yıldönümü;
Azerbaycan'ın Hocalı kentine giren silahlı Ermeni gruplar 613 Azeri'yi katletti. (1992)
Hocalı Katliamı'nda hayatını kaybeden Azerbaycanlı kardeşlerimizi rahmetle anıyoruz.
ahlaksızla birlikte yaşayacağına YİĞİTLE ÖLÜME GİT
F4 ler zaten bize Vietnam sonrası amerikadan hibe bir bölümüde Almanyadan hibe.Pilotlar arasında uçan tabut diye adlandırılır F4 inişi zor bir uçaktır.Yapılan bazı değişikliklerle hava kuvvetlerinin içinide boşalttılar istifa edip sivile geçenlerin sayyısını araştırabilirsiniz.Kötü ekipman deneyimsizlik birleşince kaza kaçınılmaz oluyor.Son dönemde iyice arttı kaza haberleri.
Yazdıklarınıza bakılırsa bu konularda bilgi sahibi olduğunuz Anlaşılıyor.
Ancak bu kadar bilgi sahibi iseniz birkaç hususu daha biliyorsunuzdur diye düşünüyorum.
1. Hava kuvvetlerinden her yıl çok sayıdapilot ayrılır. Bunun birçok nedeni vardır. Ama bunun en önemli nedeni sivil havacılık şirketlerinin askeri disiplinle yetişmiş usta pilotlara çok yüksek transfer ücreti ve dolgun Maaş vermeleridir. Tabi birde askeri disiplinden bıkmış pilotların ailelerinin gelecek kaygısıyla ve hergün Ölümle burun buruna yaşamanın stresinden kurtulma kaygısıda eklenince; mecburi hizmetini tamamlayan pilotların bir kısmı sivile geçer.
2. Şuan Türkiye'miz geleceğin savaş uçağı F22 lerin proje ortağı ve üreticisi
3. Kendi eğitim uçağımızı yaptık, uluslararası Uçuş Lisansı'nı aldık ve uçurduk. Savaş uçağımızda üretim için planlama aşamasında.
Peki bunları neden yazdım. Siz öylemisiniz tan emin Değilim ama son zamanlarda bir "içini boşalttılar" teranesi söylenip durur.
Nedense bazı insanlar güzel Ülkemizin hiçbir Şeyini beğenmemeye ant içmiş gibi, siyasi düşünceşerindeki bağnazlıklarını güzel ülkeme ve kahramanlarına teşmil etmeye çalışmayı Alışkanlık haline getirdi.
Iddia ediyorum ki: güzel Ülkemde hiçbir şey dünden kötü değil ve olmayacak.
Yorum