Daha yeni test ettigim bir arac oncelikle aracin ivmelenmesi felan insigniadan cok farkli degil 1.6t daha istekli
Dsg vitesi cok cabuk degistirdiginden biraz pedala dokununca vitesi hassas olarak kucultuyor ancak s mod kadar seri degil s mod ve normal arasinda bariz fark var
Aracin ici on kisim icin bana gayet yetrli geldi ancak arka kisimda basim insigniadaki kadar bile rahat edemedi
Arka kapidaki crome seritin c sutununa baglanan yeri cok uyduruk bir iscilik ancak citasiz bir arac icin neredeyse a5 teki sessizlige yakin bir sessizlik vardi
Test surusu sonunda elde ettigim ort yakit tuketimi 9.7 lt idi basta sifirlamistim ve araci cok zorlayadim ankara trafiginde
Direksiyonun tekerle olan iliskiside gayet iyiydi ancak bu fiyatlari vermislen a4 1.8 tfsi multitronik bence daha iyi olur
Kesinlikle insignia derim....Çünkü dsg sorunları hala bitmedi ..Hala söylenen 60000 civarına gelen bütün dsglerde benzeri sorun var...tamam çok hızlı ancak bir o kadar da muamma.....Bir de tsilarin sornları onlarınki de yaklaşık aynı kmlere kadar ortaya çıkıyor
İnsignia da bir o kadar soruzsuz ve özel
Bu arada Gökhanım sen vwye geç ama biz almayalım...Biz oldukça memnunuz ...Ha ben bu arada başından beri vw değil AUDİ diyorum ....Yani YA İNSİGNİA YA DA AUDİ
Bir de adama sorarlar o kadar vw sattın daha önce opel kullanıyordun hala niye OPEL bakıyorsun diye muhaha muhaha muhaha muhaha muhaha muhaha Demek ki sen de farkı anladın ve de doğru yola dönüyorsun... muhaha muhaha muhaha
ben teste çıkmadan önce araç bayi müdüründeydi bayiye bıraktığında hemen teste çıkmıştık arkadaşla, ort tüketim 10.7 di aldığımda.. Biraz zorladım aracı gidişte, 0-100 denedim 2 kez.. Daha sonra 180-185 km/h arası değişti dijitalde ve birkaç sn böyle gittikten sonra 90 a düştüm ve bayiye dönerken genelde 70-90 km/h arası kullandım.. Park ettiğim esnada menüyü dolaştım ve 11.1 l/km gösteriyordu..
Ayrıca anlık tüketimde birşey dikkatimi çekti, bizim araçlarda 1. Viteste kalkarken anlık tüketim 39.9 lt/km oluyor gaza basınca ama CC de 49.9 oluyordu alala
Rölantide ise 0.6-0.7 l/km değişiyordu.. Bizim rölanti 0.7-0.8 lt/km oluyor genelde...
İç dikiz aynasından arka görüş açısı İnsignia dan bir hayli dar.. Hele koltuk kafalıkları iyice kapatıyor açıyı.. Yan aynalar normal..
Arka diz mesafesi yeterli ama Jetta bile daha geniş.. Arka baş mesafesi de İnsignia nın gerisinde.. Direk yok kapılarda ama ses izolasyonu başarılıydı.. İlerde ne olur bilinmez..
Özellikle dikkat ettiğim noktalar bunlardı.
Bence tasarımı güzel hoş ve havalı bir araç ama aracın boyu uzunmuş genişmiş gibi aldatmasın.. Bunu tampon ve kapı altlarındaki krom şeritler yaratıyor.. Benim aracın hemen yanına park ettim aradaki fark barizdi. CC biraz daha basık ve uzun duruyor ama İnsignia daha baba ve heybetli duruyor...
Rahat konforlu araba ama İnsignia BiTurbo alınır opsiyonlu CC fiyatına.. Üstelik opsiyonsuz BiTurbo bile çok daha dolu CC den..
abi 100 km gidesen tabiki az yakar kim gdiyor allah aşkına 100 km hızla bencede 10 lt bu arabanın hakkı
Abi keşke şu aslanım İnsignia lara bilip bilmeden çok yakıyor diye çamur atan adamlar da bu işi böyle yorumlasa CC 1.4 TSI 160 HP araç ve o da 1.5 ton ağırlığında... İnsignia 1.6 Turbo 180 HP ve 1.5 ton ağırlığında. Biri ş.içi yakıyor 38-40 kuruş biri yakıyor 40-42 kuruş. ) Yani aradaki bu 10-15 kuruş mu insanları bu güzelim araçtan soğutup gece uykularını kaçırıyor ve araca düşman yapıyor..???
VW olunca cepler ikinci elde para görüyor diye bu tüketim rakamlarını görmezden gelen piyasacılar, laf bizim araçlara gelince bel altı vurup piyasasını baltalamaya gayret ediyorlar güzelim aracın.....
Yorum