1 ay önce yeni çıkan Samsung Galaxy S3 telefonumu aldığımın ikinci günü tuş kilidi arızası nedeniyle servise verdim.Garantiden yeni cihaz vericez dediler.3 gün sonra bir ay olacak ama hala vericekler. Ayrıca çağrı merkezini defalarca aradım ukala tavırlar beni yetkiliyle görüştürün diyorum böye bir yetkimiz yok diyorlar çok iyi bağlamışlar işi Samsung genel merkezi aradım bir bayan açtı çağrı merkezini arayın cümlesini tamamlamadan yüzüme kapattı telefonu Şimdi size sorum 1 ay içinde gelmemesi halinde samsunga nasıl bir dava açabilirim baya bir mağdur oldum ve başına gelenler daha iyi bilir bu süreçte en büyük mağduriyeti psikolojik olarak yaşıyoruz.Sinir katsayısı artıyor.Yardımlarınızı bekliyorum ve de Samsung ürün alırken bi arıza durumunda nasıl muamele gördüğünüzü bilmeniz açısından bilgi veriyorum karar size kalmış.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Samsung'a dava açıcam yardım!!!!
Collapse
X
-
Ynt: Samsung'a dava açıcam yardım!!!!
Öncelikle geçmiş olsun, mahkeme açmak için Tüketici derneklerinden yardım alabilirsiniz diye düşünüyorum. Sanırım her Samsung servisi bir değil.Geçen sene aldığım Galaxy GİO telefonumu daha bir-iki aylıkken kendi kendine dokunmatik tuşlara basma sebebiyle garantiye gönderdim.2 hafta içersinde sıfırını gönderdiler.Benim sorunumda yazılımsal bi sebebti, ben hiçbir şey demeden yenisi geldi
-
Ynt: Samsung'a dava açıcam yardım!!!!
Alındığının ilk 20 gününde arızalanan telefonunuz yasal olarak değişirilmek zorunda.
Buna benzer bir sorun benim başıma geldi. Biraz ısrarcı ve onların anladığı dilden konuşmak gerekiyor.
2010 Opel Insignia 1.6 T Cosmo + Hakim Gri + Flyaudio DVD/Navigasyon/Turn Push
Yorum
-
Ynt: Samsung'a dava açıcam yardım!!!!
Abi çağrı merkezini1 ay 120 kez aradım demediğim kalmadı devamlı not alıyoruz işlmelerin hızlanması için diyorlar bir şey olmuyor yetkiliyle görüştür diyorum onu da yapmıyorlar genel merkezi aradım suratıma kapattılarİnsignia 1.6 Turbo edition elegance paket 17" jant teknik gri
Yorum
-
Ynt: Samsung'a dava açıcam yardım!!!!
hocam 1 ay dolmasını beklemene gerek yok. ben ilk 15 gün diye biliyorum ne tür bir arıza çıkarsa çıksın yenisi ile değişim yada para iadesi zorunluluğu var (eğer satın aldığın yerde arızalı olduğu tespit edilebiliyorsa hemen, arıza servisin tespit edebileceği türden bir arızaysa servis arızalı dediğinde hemen iade veya değişim yapılması gerekiyor). 3. gün verdiğini ıspatlayabiliyorsan -ki servise verdiğinde sana verilen belgede tarih vardır- hemen dilekçeni tüketici heyetine ver derim. benzer durum benimde başıma geldi 7. gün aldığım yere gittim bi kaç deneme yapıldı ve mağaza görevlisi arızalı olduğu kanısına vardı ve iade ettim.
tüketici heyetine de başka bir telefon için dilekçe vermiştim. dilekçeyi verdikten 3 ay sonra karar çıktı ancak 1 yıl kullandığım telefonu iade ettim. peşini bırakmak gerek ama yasalarıda okumak gerek. genel merkezlerde de müşteri temsilcilerini aşıp yetkiliye ulaşmak zor oluro, bi şekilde konuyla ilgili yetkili kişinin mail adresi veya telefon numarasını bulup bu olan ibteni anlatmak gerekiyor.
Yorum
-
Ynt: Samsung'a dava açıcam yardım!!!!
Elinizde servise verdiğiniz tarihi belgeleyen bir belge var ise işiniz kolay direk kendilerine yada Tüketici mahkemesi kararı ile değişim olur.
2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ
Yorum
-
Ynt: Samsung'a dava açıcam yardım!!!!
Benzer bir durum ben de yaşıyorum. S3 telefonumu vereli neredeyse 1 ay olmak üzere. İlk 20 günde oluşan bir ekran çiziği yüzünden telefonumu değiştiriyorlar.
Ancak şöyle bir durum var. Servis Samsung'dan değişim için onay aldığını ama tedarik sürecinde olduğunu söylüyor ve bekletmeye devam ediyorlar. Buna hakları var mı bilmiyorum.
Paramı geri alma opsiyonumu sorduğumda, "O daha uzun bir süreç, 2,5-3 ay sürer." şeklinde yanıt alıyorum.Insignia 1.4T Edition Elegance 140hp. Sunroof paket + Yeni stil paket.
BattleTag: Nerdomancer#683 on Starcraft, Diablo 3
Yorum
-
Ynt: Samsung'a dava açıcam yardım!!!!
Tüketici mahkemesine başvurabilmeniz için 2.000 TL' nin üzerinde olması gerekir. (miktar artmış olabilir. net olarak hatırlamıyorum.)
değilse oturduğunuz yer kaymakanmlığında tüketici heyetine derdinizi anlatır bir dilekçe yazıp verin.
seçimlik hak tanırlar. para iadesi, aynen değişim ya da dengiyle değişim. istediğinizi seçersiniz.
faturanızı falan eklemeyi unutmayın tabi.
geçmiş olsun.Renault!!!
Yorum
-
Ynt: Samsung'a dava açıcam yardım!!!!
tüketici hakem heyetleri var onlara başvurun benim başıma böyle bişey gelmişti kuzu kuzu yenisini gömderdiler hiç zaman kaybetmeyinHayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun...
[img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]
Yorum
Yorum