Bu pazar dsg golf kullandim cok baska bi keyif ya bu.ben kesinlikle dsg scirocco derim.panoromik cam olucak bide rengi kirmizi olsa tadindan yenmez.simdiden hayirli olsun oyum roccoya
Range'deki adamın bilgisi mi eksik yoksa yeni nesil şanzımanlar mı kötü anlayamadım?
sollama yaparken sport moda almaya ne gerek varki? benim bildiğim otomatik viteste normal sürüş anında kickdown yaparsan araba o hızda gidebileceği en küçük vitese iner ve redline'a gelene kadar vites değiştirmez. ayağını biraz gazdan çekersin o zaman vites yükseltir.
ama sport modun özelliği gaza sonuna kadar basmasan yarım bassan bile vites yükseltmez, düşük vites yüksek devirde yola devam eder. bunun faydası da o an çok sportif kullanıyorsan, yolda makas ata ata gidiyorsun diyelim, yavaşlaman gerekti ve frene bastın, o anda hala aynı viteste gitmeye devam eder. normal modda olsaydı gazı çekince vites yükseltirdi. yetkili kişi hiç otomatik vites sürmemiş sanırım
Range'deki adamın bilgisi mi eksik yoksa yeni nesil şanzımanlar mı kötü anlayamadım?
sollama yaparken sport moda almaya ne gerek varki? benim bildiğim otomatik viteste normal sürüş anında kickdown yaparsan araba o hızda gidebileceği en küçük vitese iner ve redline'a gelene kadar vites değiştirmez. ayağını biraz gazdan çekersin o zaman vites yükseltir.
ama sport modun özelliği gaza sonuna kadar basmasan yarım bassan bile vites yükseltmez, düşük vites yüksek devirde yola devam eder. bunun faydası da o an çok sportif kullanıyorsan, yolda makas ata ata gidiyorsun diyelim, yavaşlaman gerekti ve frene bastın, o anda hala aynı viteste gitmeye devam eder. normal modda olsaydı gazı çekince vites yükseltirdi. yetkili kişi hiç otomatik vites sürmemiş sanırım
Gökhan abi sen 1.16'yı alacaksın
Çağrı adamın çaktığı birşey yok bir araç normal modda sport mod gibi seri vites atmaz konforu ön plana çıkartır alt devirlerde daha yavaş vites atarak geçiş yapar he bunu çoğu kullanıcı fark edemez çünkü milisaniye eşliğinde uzama gerçekleşir viteste. Ben sporta aldığımda araç kickdown daki devirin aynısını yapıyor ama vites daha keskin geçiyordu.
Burada araba denemelri yazildigi icin yaziyorum. Bugun sagolsun dogus satis muduru arkadasim servise birkatigim seatmin yerine bana gecici sureligine evime kadar yani yaklasik 10 km icin pssat cc 160 bg verdi. Ben de arabyla ilgili goruslerimi belirtmek istedim. Bir kere arac inanilmaz sessiz ve tok.....Aracin vtesleri super keyifli.performans olarak 160 bgi surekli alabiliyorsunuz her devirde her bantta...bunlar guzel ozellikler. Geldik insignia ile farklara....Bu farklar benim aracima gore var olan farklar....oncelikle insignia ile daha hizli girebildigim bir virajda cc onden kayma egilimi gozterdi. İnsigniaya gore daha duzgun hizlaniyorsun ancak daha hizli degilsin....İnsignianin direksiyonu daha yumusak bir hisse sahip yanliz sport modunda insignia dahasert bir direksiyona sahip. Dsg de sport ve d arasinda cok ciddi fark var....hatta s den d modunda aracda ciddi bir surus zevki kaybi oluyor. pedallar daha hamurumsu yumusak ccde bu da benim hosuma gitmiyor yani ben insignianin daha sert pedal sistemini daha spor ve keyifli buluyorum...aracin ici bence cok yetersiz. Hatta polodan nerdeyse hicbir fark yok. Sadece koltuklar 10 numara...yanli performans hissi her devirde olduguicin insignianin alt devirdeki zayifligi biraz belli oluyor. Ancak sprint booster acik ve sport modda insigna performansi yakaliyor....Sonucta insignia tam bana gore sertbir araba,cc ise tam bir keyif ve konfor araci. Bu arada önden insignia ccden 10 kat daha iyi gozukuyor... muhaha
Burada araba denemelri yazildigi icin yaziyorum. Bugun sagolsun dogus satis muduru arkadasim servise birkatigim seatmin yerine bana gecici sureligine evime kadar yani yaklasik 10 km icin pssat cc 160 bg verdi. Ben de arabyla ilgili goruslerimi belirtmek istedim. Bir kere arac inanilmaz sessiz ve tok.....Aracin vtesleri super keyifli.performans olarak 160 bgi surekli alabiliyorsunuz her devirde her bantta...bunlar guzel ozellikler. Geldik insignia ile farklara....Bu farklar benim aracima gore var olan farklar....oncelikle insignia ile daha hizli girebildigim bir virajda cc onden kayma egilimi gozterdi. İnsigniaya gore daha duzgun hizlaniyorsun ancak daha hizli degilsin....İnsignianin direksiyonu daha yumusak bir hisse sahip yanliz sport modunda insignia dahasert bir direksiyona sahip. Dsg de sport ve d arasinda cok ciddi fark var....hatta s den d modunda aracda ciddi bir surus zevki kaybi oluyor. pedallar daha hamurumsu yumusak ccde bu da benim hosuma gitmiyor yani ben insignianin daha sert pedal sistemini daha spor ve keyifli buluyorum...aracin ici bence cok yetersiz. Hatta polodan nerdeyse hicbir fark yok. Sadece koltuklar 10 numara...yanli performans hissi her devirde olduguicin insignianin alt devirdeki zayifligi biraz belli oluyor. Ancak sprint booster acik ve sport modda insigna performansi yakaliyor....Sonucta insignia tam bana gore sertbir araba,cc ise tam bir keyif ve konfor araci. Bu arada önden insignia ccden 10 kat daha iyi gozukuyor... muhaha
tecrübler için teşekkürler abi fikirlerine katılıyorum...
Yorum