Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Yeni Macera Mitsubishi Eclipse Cross

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Yeni Macera Mitsubishi Eclipse Cross

    Herkese merhaba. Aracımın beşinci yaşına gelmesinden ötürü bir süredir yeni bir araç bakıyordum. Bir otomobilin Insignia'dan sonra pek de kesmeyeceğini düşünerek SUV/Crossover düşünmeye başladım. ÖTV indiriminin de faydasıyla uygun fiyatlı olarak Mitsubishi'de karar kıldım. Adı Eclipse Cross olsa da eski Eclipse ile alakası yok. Coupe tarzı Crossover yapmaya çalışmışlar ve eskiye atıfta bulunmuşlar. Araç Qashqai, Tuguan v.s. gibi C sınıfı crossover sınıfında.

    Donanım olarak giriş seviyesi Invite olan araçta Insignia'ya göre diz hava yastığı, şerit takip ve çarpışma uyarı sistemi gibi fazlalar olsa da genel anlamda epey eksik var. Özellikle Japon inadı ürünü olan sürücü tarafı hariç tek dokunuş olmayan camlar ve hareket halinde otomatik kilitlenmeyen kapılar 2006 model Megane'da bile yoktu. Mercekli halojen farlar AFL+'yı aratsa da aydınlatma gücü olarak henüz sıkıntıya sokmadı. Bir de şasinin ve süspansiyonların yol tutuş kalitesini aşağı çeken 16" jantları üst donanımda olan 18" jantlar ve daha ince yanaklı lastiklerle değiştirmem şart. Araba SUV ebatı lastiklerin üzerine çok yığılıyor.

    Araçta motor olarak 1.5L turbo mivec kullanılmış. 163 beygir ve 250 Nm tork değerleri var. 1800-4500 arası azami tork devriyle birlikte 1.6T SIDI'den çok eski 1.6T gibi davranıyor. Şehiriçi haricinde Insignia'ya göre 1 vites düşük kullanmak gerekiyor. Vites oranları da Insignia'ya göre uzun. Yaklaşık 150 kg hafif olmasıyla da daha az yaktığını gözlemledim. Gene de araç çok yeni ve bunu konuşmak için çok erken. Aracım önden çekişli olduğu için arazi kabiliyetini pas geçiyorum. Şanzıman ise 6 ileri ve vites geçişleri net. Motorda garip bir enjeksiyon sistemi kullanmışlar, dördü mekanik dördü elektronik 8 enjeksiyon var. Sanırım motorun gücünü kısan "Eco-mode" ile alakası var. Değişik bir özelliği de dur-kalk trafikte araç tam durmadan motor devri rolantiye inmiyor ve 1200 devir civarı hazırda bekleyerek aracın kalkışını kolaylaştırıyor. Buna hala tam alışmış değilim

    Üst donanımlarda her ne kadar Lancer Evo'dan alınma 4 çeker sistemiyle beraber yol tutuş yüksek olsa da Mitsubishi kolaya kaçmamış ve şasi ve süspansiyonları yol tutuşu yüksek üretmiş. 215/70/16 ebatlı lastiklere rağmen araç yere sağlam basıyor. Gene de ikiden fazla keskin hareket yapmamak lazım tedirgin etmeye başlıyor. Jant-lastik değişimine gitmeden Insignia gibi davranmamak gerek. Bu değişimden sonra konforun epey düşeceğini araç sertliğiyle şimdiden gösterdi.

    Son olarak da geyik testi videosunu koyayım. Bu video fikir vermesi açısından önemli:

    https://www.youtube.com/watch?v=OhX0pJs_ffs

    (Not: Arteon'dan iyi hasss)


    Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

  • #2
    hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler, rijit sedandan yüksek araca geçişin mutlaka farkları olur ama alışırsınız
    1.6 SIDI

    Yorum


    • #3
      Hayırlı olsun kardeşim

      Yolda iyi gidiyor maşallahi var



      2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

      Yorum


      • #4
        Hayirli olsun guzel gidiyor kazasiz belasiz cezasiz surusler agabey
        Bir zamanlar 34 KTN 03 (Biz kırmızı başlıklı kızın hikayesinde bile kurttan yanayız)


        Kasabadaki en iyi silahşör olunca,herkes sizinle boy ölçüşmek ister cool cool

        F10 Msport

        Yorum


        • #5
          Hayırlı olsun güle güle kullan
          F30 Sport+

          Yorum


          • #6
            Hayırlı olsun kazasız belasız inşallah.


            Opel Insignia COSMO 34FG350 2.0 CDTI 160hp AS

            Yorum


            • #7
              Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanın.

              Yorum


              • #8
                Biraz foto eklede görelim bu arafa
                F30 Sport+

                Yorum


                • #9
                  Abi tekrardan hayırlı olsun. Hızlısınnnn
                  Sola Sinyal Devamlı Açık!

                  Yorum


                  • #10
                    Hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dileğiyle

                    Subaru XV 1.6i Xtreme Benzin.

                    Yorum


                    • #11
                      Allah kaza bela vermesin, güle güle kullan abi
                      InsigniaTEAM

                      Yorum


                      • #12
                        Hayırlı olsun kazasız belasız kullanın

                        Yorum


                        • #13
                          Hepinize çok teşekkür ederim. İlk fırsatta düzgün fotoğraflarını çekip siteye yükleyeceğim.


                          Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

                          Yorum


                          • #14
                            Hayırlı olsun kazasız belasız günlerde kullanın inşallah.
                            1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya Koruma
                            Flexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control

                            Yorum


                            • #15
                              Hayırlı olsun. Mitsubishi'ler ilginç teknolojileri olsa da gayet uzun ömürlü araçlar.
                              34 ST 579 '09 C180 Kompresor

                              BİR ZAMANLAR 34 KRR 79 1.6T Edition Elegance Teknik Gri

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X