Ynt: Opel TR şikayetlere sağır! ))
şikayetvar.com çok ciddiye alınacak bir site değil, yani Opel'in oraya cevap yazıp yazmaması çok önemli değil çünkü firmalar o siteden gördükleri şikayetler üzerinden bizlere ulaşıp telefonda yine kendi bildiklerini anlatıyor, bizleri mutlak sonuca kabullendiriyor, şikayetin altına da müşteriyle görüşüldü vs. bişeyler yazıp konuyu kapatıyorlar ve kayıtlarda bu sorun çözüldü olarak kalıyor. halbuki çözülen birşey yok. ben uzun zaman önce o siteye bakmıştım şirket yetkilileri müşteriyle görüşüldü diye sorunun çözüldüğünü belirtiyorlar ama altına müşteri birşey çözülmedi diyerek tekrar şikayette bulunuyor.
bunları biliyorum çünkü o siteye bende bir bankayla ilgili şikayette bulunmuştum, bir yetkili beni arayıp sorunun neden öyle olduğunu anlattı, suçu bana yükledi ve şikayetimin altına "xxxxx nolu şikayet mesajı ile ilgili müşterimize dönüş yapılmıştır" diye mesaj bırakıp konuyu çözülmüş olarak işaretlediler, halbuki çözülen birşey yok ben sonuçtan memnun değilim.
yani Opel'in bir çalışanını görevlendirip bu sitedeki şikayetlerle ilgili müşteriyle iyi kötü görüşüp şikayetleri olumlu sonuçlanmış gibi göstermesi zor birşey değil ama ordaki verilerin bir gerçeklik payı yok.
adam şikayetini Corsa Otomatik olarak belirtmiş, 2 seçenek var arabası ya tam otomatik yada easytronic.
eğer tam otomatik yani eski sistem tork konvektörlüyse kesinlikle geri kaçırmaması lazım, kaçırması için çok çok dik bir yol lazım
ama easytronicse bu araçlarda donanım listesinde yokuş kalkış desteği zaten var. ama bir sefer bende şahit oldum ben servisteyken adam easytronic Corsa'sını getirdi kısa zaman önce teslim almış sıfır denebilecek bir arabaydı,
servisin önündeki çok hafif eğimde arabayı durdurdular, freni bırakınca araba geri kaçtı
o yüzden böyle bir sorun olması muhtemel ama adamda biraz abartmış sanki, tehlike yaratacak şekilde nasıl geri kaçabilir araba
Orjinal yazı sahibi: Cem Atay
bunları biliyorum çünkü o siteye bende bir bankayla ilgili şikayette bulunmuştum, bir yetkili beni arayıp sorunun neden öyle olduğunu anlattı, suçu bana yükledi ve şikayetimin altına "xxxxx nolu şikayet mesajı ile ilgili müşterimize dönüş yapılmıştır" diye mesaj bırakıp konuyu çözülmüş olarak işaretlediler, halbuki çözülen birşey yok ben sonuçtan memnun değilim.
yani Opel'in bir çalışanını görevlendirip bu sitedeki şikayetlerle ilgili müşteriyle iyi kötü görüşüp şikayetleri olumlu sonuçlanmış gibi göstermesi zor birşey değil ama ordaki verilerin bir gerçeklik payı yok.
Orjinal yazı sahibi: Ciwata
eğer tam otomatik yani eski sistem tork konvektörlüyse kesinlikle geri kaçırmaması lazım, kaçırması için çok çok dik bir yol lazım
ama easytronicse bu araçlarda donanım listesinde yokuş kalkış desteği zaten var. ama bir sefer bende şahit oldum ben servisteyken adam easytronic Corsa'sını getirdi kısa zaman önce teslim almış sıfır denebilecek bir arabaydı,
servisin önündeki çok hafif eğimde arabayı durdurdular, freni bırakınca araba geri kaçtı
o yüzden böyle bir sorun olması muhtemel ama adamda biraz abartmış sanki, tehlike yaratacak şekilde nasıl geri kaçabilir araba
Yorum