Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Opel TR şikayetlere sağır! :)))

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Ynt: Opel TR şikayetlere sağır! ))

    Orjinal yazı sahibi: Cem Atay
    Arkadaşlar a heralde demek istediğimi anlatamadım. Eylül 2009 dan bu yana site üyesiyim, her gün aralıksız okuyorum, fazla yazacak vaktim olmuyor. Verdiğim link (özel bir site olmasına rağmen)te Opel e ait şikayetlere tek bir cevap yazılmamış. WV bölümünde hemen hemen hepsi firma tarafından yanıtlanmış. Opel e ait sorun sayısının neredeyse iki katı WV ciler tarafından belirtilmiş. Benim amacım WV Türkiye nin olaya bakış açısı. Ben insignia mı sadece WV CC ile kıyaslarım. Bence muadili o. Passat sahipleri fazla üzmeden şunu söyliyeyim burada her iki firmanın müşteri memnuniyeti konusundaki hassasiyetlerini ortaya koymaya çalıştım. Formumuz aslında Opel Türkiye nin başaramadığını yaptı. Yoksa bu süper otomobilin sonu vectra olacaktı..Satış strejilerinden servisine kadar hatalar zinciri oldu. Bu otomobili merak edenler internette bu siteyi okudular..Bizim tecrübelerimizden yararlanıp insignia nın piyasada kendine üst sırada yer almasını sağladılar... Her zaman espirisini yaptım piknikler, güzel de otomobili satmaya kalktığımız zaman piyasa değeri yerlerde sürünüyordu..Eski veya ilk üyelerimiz bilir. Allahtan yaza yaza arabanın D segmentinde bir yıldız olduğunu fark edip satış strejisinde ufak tefek düzeltmeler yaptılar... yani özetle sıkıntı burada yani Opel TR de.. İnsignia da yada GM de değil
    şikayetvar.com çok ciddiye alınacak bir site değil, yani Opel'in oraya cevap yazıp yazmaması çok önemli değil çünkü firmalar o siteden gördükleri şikayetler üzerinden bizlere ulaşıp telefonda yine kendi bildiklerini anlatıyor, bizleri mutlak sonuca kabullendiriyor, şikayetin altına da müşteriyle görüşüldü vs. bişeyler yazıp konuyu kapatıyorlar ve kayıtlarda bu sorun çözüldü olarak kalıyor. halbuki çözülen birşey yok. ben uzun zaman önce o siteye bakmıştım şirket yetkilileri müşteriyle görüşüldü diye sorunun çözüldüğünü belirtiyorlar ama altına müşteri birşey çözülmedi diyerek tekrar şikayette bulunuyor.
    bunları biliyorum çünkü o siteye bende bir bankayla ilgili şikayette bulunmuştum, bir yetkili beni arayıp sorunun neden öyle olduğunu anlattı, suçu bana yükledi ve şikayetimin altına "xxxxx nolu şikayet mesajı ile ilgili müşterimize dönüş yapılmıştır" diye mesaj bırakıp konuyu çözülmüş olarak işaretlediler, halbuki çözülen birşey yok ben sonuçtan memnun değilim.
    yani Opel'in bir çalışanını görevlendirip bu sitedeki şikayetlerle ilgili müşteriyle iyi kötü görüşüp şikayetleri olumlu sonuçlanmış gibi göstermesi zor birşey değil ama ordaki verilerin bir gerçeklik payı yok.




    Orjinal yazı sahibi: Ciwata
    http://www.sikayetvar.com/sikayet/no/1014235/g/OPEL+Corsa+Otomatik+Aracim+Tehlikeli+Yaratacak+Bir +Sekilde+Geri+Kaciyor!

    Sürücü güncellemesi..
    adam şikayetini Corsa Otomatik olarak belirtmiş, 2 seçenek var arabası ya tam otomatik yada easytronic.
    eğer tam otomatik yani eski sistem tork konvektörlüyse kesinlikle geri kaçırmaması lazım, kaçırması için çok çok dik bir yol lazım
    ama easytronicse bu araçlarda donanım listesinde yokuş kalkış desteği zaten var. ama bir sefer bende şahit oldum ben servisteyken adam easytronic Corsa'sını getirdi kısa zaman önce teslim almış sıfır denebilecek bir arabaydı,
    servisin önündeki çok hafif eğimde arabayı durdurdular, freni bırakınca araba geri kaçtı
    o yüzden böyle bir sorun olması muhtemel ama adamda biraz abartmış sanki, tehlike yaratacak şekilde nasıl geri kaçabilir araba
    InsigniaTEAM

    Yorum


    • #17
      Ynt: Opel TR şikayetlere sağır! ))

      [quote=cagri ]
      Orjinal yazı sahibi: Cem Atay
      Arkadaşlar a heralde demek istediğimi anlatamadım. Eylül 2009 dan bu yana site üyesiyim, her gün aralıksız okuyorum, fazla yazacak vaktim olmuyor. Verdiğim link (özel bir site olmasına rağmen)te Opel e ait şikayetlere tek bir cevap yazılmamış. WV bölümünde hemen hemen hepsi firma tarafından yanıtlanmış. Opel e ait sorun sayısının neredeyse iki katı WV ciler tarafından belirtilmiş. Benim amacım WV Türkiye nin olaya bakış açısı. Ben insignia mı sadece WV CC ile kıyaslarım. Bence muadili o. Passat sahipleri fazla üzmeden şunu söyliyeyim burada her iki firmanın müşteri memnuniyeti konusundaki hassasiyetlerini ortaya koymaya çalıştım. Formumuz aslında Opel Türkiye nin başaramadığını yaptı. Yoksa bu süper otomobilin sonu vectra olacaktı..Satış strejilerinden servisine kadar hatalar zinciri oldu. Bu otomobili merak edenler internette bu siteyi okudular..Bizim tecrübelerimizden yararlanıp insignia nın piyasada kendine üst sırada yer almasını sağladılar... Her zaman espirisini yaptım piknikler, güzel de otomobili satmaya kalktığımız zaman piyasa değeri yerlerde sürünüyordu..Eski veya ilk üyelerimiz bilir. Allahtan yaza yaza arabanın D segmentinde bir yıldız olduğunu fark edip satış strejisinde ufak tefek düzeltmeler yaptılar... yani özetle sıkıntı burada yani Opel TR de.. İnsignia da yada GM de değil
      şikayetvar.com çok ciddiye alınacak bir site değil, yani Opel'in oraya cevap yazıp yazmaması çok önemli değil çünkü firmalar o siteden gördükleri şikayetler üzerinden bizlere ulaşıp telefonda yine kendi bildiklerini anlatıyor, bizleri mutlak sonuca kabullendiriyor, şikayetin altına da müşteriyle görüşüldü vs. bişeyler yazıp konuyu kapatıyorlar ve kayıtlarda bu sorun çözüldü olarak kalıyor. halbuki çözülen birşey yok. ben uzun zaman önce o siteye bakmıştım şirket yetkilileri müşteriyle görüşüldü diye sorunun çözüldüğünü belirtiyorlar ama altına müşteri birşey çözülmedi diyerek tekrar şikayette bulunuyor.
      bunları biliyorum çünkü o siteye bende bir bankayla ilgili şikayette bulunmuştum, bir yetkili beni arayıp sorunun neden öyle olduğunu anlattı, suçu bana yükledi ve şikayetimin altına "xxxxx nolu şikayet mesajı ile ilgili müşterimize dönüş yapılmıştır" diye mesaj bırakıp konuyu çözülmüş olarak işaretlediler, halbuki çözülen birşey yok ben sonuçtan memnun değilim.
      yani Opel'in bir çalışanını görevlendirip bu sitedeki şikayetlerle ilgili müşteriyle iyi kötü görüşüp şikayetleri olumlu sonuçlanmış gibi göstermesi zor birşey değil ama ordaki verilerin bir gerçeklik payı yok.
      Kardeş sana sonuna kadar katılıyorum. Daha önce farklı bir konuda da belirtmiştim . Bence o site ciddi bir site değil.




      Bir zamanlar 1.6 CDTİ 136 hp Flexride, ÇG2, Sunroof , Ergonomik PerforjeSpor Deri koltuklar, Bose 19" jant
      Şimdi F30 Modernline Sunroof

      Yorum


      • #18
        Ynt: Opel TR şikayetlere sağır! ))

        http://www.sikayetvar.com/sikayet/no/1018042/g/OPEL+Reklamda+Soylenen+Gercegi+Yansitmiyor!

        Fiat la Opel'i bir tutmuş arkadaş ne yapsın.. Benzinli fiyatına dizel sadece fiatda var.
        Sonuna Kadar Vectra , Sonuna Kadar 125 HP , Sonuna Kadar LPG Power hiho

        Yorum


        • #19
          Ynt: Opel TR şikayetlere sağır! ))

          Orjinal yazı sahibi: 18XET01
          http://www.sikayetvar.com/sikayet/no/1018042/g/OPEL+Reklamda+Soylenen+Gercegi+Yansitmiyor!

          Fiat la Opel'i bir tutmuş arkadaş ne yapsın.. Benzinli fiyatına dizel sadece fiatda var.
          ben de bunu farketmiştim.yazıcaktım ben de.şahsen benim şikayetim olsa böyle bir siteye yazmadan önce servisle görüşüp opel e mail atarım.ondan sonra ancak böyle bir siteye başvururum.

          Yorum


          • #20
            Ynt: Opel TR şikayetlere sağır! ))

            Orjinal yazı sahibi: ozas
            Asılsız bir şikayet olduğunu düşünüyorum
            Şikayetler içerisinde mutlak suretle komik ve bir o kadar saçma şikayetler mevcut. Hatta kasıtlı yada asılsız edilmiş de çok sayıda şikayet buluruz arasak.
            Ama 446 şikayetin tamamı böyle değil, emin olun. Zira içlerinde benim de şikayetim var. (arabayı geri kaçıran ben değilim yalnız, haberiniz olsun)

            Daha önce ben de dile getirmiştim. Opel geri dönüş konusunda zayıf. Bazı durumlarda eksikliklere karşı kör ve sağır oluyor. (BKZ: 3 yıldır giderilemeyen DVD800 rezaleti) Günümüzde imaj bir firma için çok ama çok önemli. İmaj, ön yargı ve izlenim dediğimiz şeyler de bu şekilde kazanılıyor.



            Orjinal yazı sahibi: FacomX
            Opelden şikayeti olan sorunu olan kişilere hatırlatma için bir daha yazalım


            Çalışma saatleri içerisinde istedikleri zaman çağrı merkezini arayabilirler 0232 853 23 30
            Çalışma saatleri dışında da www.opel.com.tr iletişim kısmından mesaj atabilirler

            Opel Müşteri hizmetleri gerçekten bütün çağrıları kayıt altına alıyorlar ve geri dönüş yapıyorlar geri dönüşten memnun olmayan arkadaşlarda sağda soldaki sitelerde daha fazlası için uğraşıyorlar ve sonuç pek fazla değişmiyor





            İnsignia ilk opelim değil. Daha önce 2007 Vectra C'm vardı. Yani opelin hep en iyi arabalarına bindim. Hem de uzun süre. Yani Opel'i, Opel'in ne olduğunu biliyorum. Servislerini denetim eksikliği, fiyat politikları vs vasatın çok ama çok altında. Servisler, müşteriye kaz gözüyle bakar. Fiyatlar dışarının en az 2 misli, vs..

            Sağolsun Opel, yolum servise her düştükten sonra arar, halimi hatrımı sorar. Vefalıdır ama hayırsızdır da.

            (Kısaltmalar: MT: Müşteri Temsilcisi, Ben: Ben)

            MT: - Servisimizden memenun kaldınız mı?
            Ben: - He, kaldık. İyi öptüler.
            MT: - Nasıl yani?
            Ben: - Kazıklandık azcık..
            MT: - Aaaa! Nasıl olur?
            Ben: - Olmayan işimize olmayacak para aldılar.
            MT: - Hemen İlgileniyorum! Göstereceğiz onlara!

            Aradan 3 gün geçer MT yine arar:

            MT: - Gerekli işlemi yaptık. Bundan sonra ........... Yetkili Opel Servisi'ne gidin.
            Ben: - Hemen gidiyorum

            Servise gidilir, ertesi gün yine arar vefalı MT:

            MT: - Bu sefer nasıldı? Memenun kaldınız mı?
            Ben: - Yeahh! Absolutely.. Evet. Daha iyi öpüyorlar.

            Lütfen kimse "ama şu marka da bunları yapıyor" gibi artık bıktığım cevaplar vermesin. Söylemekten dilimde tüy bitti: "KÖTÜDEN MİSAL OLMAZ"

            Bu arada hiç ama hiç kimseye, sikayetvar.com'u kaale alın demiyoruz. Otomasyon bir site. Sponsorlara kıyak yapıyor. Çözülmeyen sorunlara, çözüldü diyor. Laçkalaşmış yani.

            Ama aşağıdaki rakamların duygusu, kıyağı, avantası, kayırması yok. Aşağıdaki rakamlar istatistiktir. Demir gibi soğuktur.


            Renault : 474 Şikayet / 474 Geri dönüş
            Opel: 446 Şikayet / 9 (dokuz) Geri Dönüş

            Bu arada geri dönüş denen şey, problemin çözümü değil. Sikayet edilen firmanın, müşteriyi arayıp "Yav müşterim, derdin ne? Nasıl çözeriz?" Diye aramasıdır. Çok birşey değildir ama tamamen sağır olmaktan da iyidir.


            Orjinal yazı sahibi: FacomX
            Orjinal yazı sahibi: iatros
            bende bu tür topiklerin 2 aya bir kasıtlı olarak bazı kişiler tarafından bilerek açıldığını düşünüyorum.
            Olabilir ömür hocam her firmada sorun oluyor

            Dediğim gibi Meyvesi olan Ağaç Taşlanır

            Meyve veren ağaç taşlanıyorsa, Renault (bu arada en şikayet edilen firma birinciliğini tekrar ele geçirmiş durumda) Opelden çok meyve veren, opelden iyi bir firma.

            Yada VW gurubu (Audi, VW, Skoda, Bugatti, Porsche, Seat) Opelden kötü, Opel'den az meyve veren firma mı?

            Araba markalarına elma armut mantığıyla bakarsak böyle bir sonuç çıkıyor.

            Ha sorular vardı, ben cevaplayayım: Hiçbirisi diğerinden iyi yada kötü değildir. Çünkü bu markaların tamamı, para kazanmaktan başka gayesi olmayan ticari kuruluşlardır. Her birinin kendine özgü ticari politikası vardır.

            Volkswagen sağlam araba yapma gayreti içindedir. Bu nedenle arabaları, ikinci elde en az değer kaybedenlerdir. (Örnek: 2000 passat)
            Opel ise müşterisine özellik ve opsiyon sunar. Çok uygun fiyata yüksek konfor ve mükkemel özellikler alırsınız. Ama değer kaybeder. (Örnek 2000 Vectra)

            İşte bu nedenle imajı için çaba harcamaması, Opel için iyi yada kötüden öte ticari bir hatadır.


            Kimileri de bana sorabilir: "Opel babanın mı? Sana ne oluyor?" diye.

            Aracım Opel. Değer kaybetsin istemiyorum.

            Sürç-ü lisan ettiysek affola
            1.6T Cosmo, Flexride, DVD800, Sunroof, Spor Deri, 18", Teleflex GFI, Zeibart Cam Filmi, AutoWax Boya Koruma veee Siyah(tı)...
            Mazide güzel bir anı şimdi..

            Yorum


            • #21
              Ynt: Opel TR şikayetlere sağır! ))

              Orjinal yazı sahibi: sebazios
              Ama aşağıdaki rakamların duygusu, kıyağı, avantası, kayırması yok. Aşağıdaki rakamlar istatistiktir. Demir gibi soğuktur.


              Renault : 474 Şikayet / 474 Geri dönüş
              Opel: 446 Şikayet / 9 (dokuz) Geri Dönüş

              Bu arada geri dönüş denen şey, problemin çözümü değil. Sikayet edilen firmanın, müşteriyi arayıp "Yav müşterim, derdin ne? Nasıl çözeriz?" Diye aramasıdır. Çok birşey değildir ama tamamen sağır olmaktan da iyidir.
              abi peki şöyle birşey soracağım (Opel'i kayırmak yada başka birşey için değil)
              dediğin gibi "geri dönüş" sorunların çözümü değil sadece konuyla ilgili görüşmedir, Renault'un tüm geri dönüşleri olumlu muydu acaba? belki bu görüşmeler şikayet sahibini daha çok sinirlendirdi?
              görünüşe göre Opel bu siteyi kaale almıyor, alma zorunluluğu da yok ama kendi resmi iletişim kanalı ve telefon görüşmelerini önemsiyor. 3-4 yıl önce ben "neden opel 1:18 model otomobil lisansı vermiyor" diye Opel TR resmi sitesinde iletişim bölümünden gereksiz bir mail attım, yanlış hatırlamıyorsam +36 yada +39 kodlu bir telefondan Türk bir yetkili bana geri dönüş yaptı, konu hakkında detay istedi ve gerekli yerlere ileteceğini söyledi

              şikayetvar.com'un tek getirisi şirketlere reklam sağlıyor bence. mesela Renault geri dönüş yapıyor diye durduk yere 2 gündür Renault'u konuşur olduk
              InsigniaTEAM

              Yorum


              • #22
                Ynt: Opel TR şikayetlere sağır! ))

                Daha once ciddi bir easytronic faciası yaşamış, bu sebeple çok ciddi paralar ödemiş, az once verilen musteri hattı da dahil olmak uzere dava acmak haric (ugrasmak yerine arabayı sattım) tum yolları denemis ve muhatap dahi bulamamıs bir tuketiciyim. Dunyadaki tum buyuk sirketler web sitesinin taraflı tarafsız ciddi olup olmadıgına bakmaksızın bu gibi musterilere mutlaka ama mutlaka ulasır, sorunun gerçek olup olmadığını mutlaka kontrol ederler. Eger sorun gercek degilse de o web sayfasına "sorunu kontrol ettik, gercek değil veya sorunu su sekilde cozduk veya kullanıcı hatası vs" demesi gerekmektedir. Renault veya VW, Opel / GM den daha kucuk veya daha ciddiyetsiz firmalar değildir. Onlar bu web sayfasını ne kadar ciddiye alıyorsa tum firmaların da aynı sekilde ciddiye almaları bilakis o "ciddiyetin" geregidir. Insignia'yı begenmek / sevmek ile firma ciddiyeti tamamen iki ayrı konudur. Dunyanın tum firmalarında satın alma sonrasında sikayet olusur. Buradaki sayı onemli olsa da , en az o kadar onemli olan o soruna samimi yaklasımdır. Su anda farklı marka araclarda kullanıyorum ve daha once de kullandım, iyi hizmet ile kotu hizmet arasındaki farkı anlamak hiç ama hiç zor değildir inanın. En basit ornekle verelim, bugune kadar buradaki birçok aracın direksiyon titremesi ile ilgili on tabla burcları degisti, Opel'in bu degisim ile ilgili yayınlanmıs teknik bulteni var, kacınız servisinizden bu degisim ile ilgili arandınız? Onu gectim kacınız servise gittiginizde siz talep etmeden bu degisimi yaptı? Onu da gectim, bu sorunun ilk yasandığı yıl 2009 veya 2010 benim aracım 2012 model, alır almaz aynı sorunla 2 kez servise girdi ve sonunda degisti, uzun zaman once yayınlanmıs bir teknik bultenden sonra uretilen bu araclarda halen aynı sorunun yasanması nasıl acıklanır, bunların yorumunu size bırakıyorum

                Yorum


                • #23
                  Ynt: Opel TR şikayetlere sağır! ))

                  Çağrı, üzme kendini yanlış hatırlamıyorsam wv nin tr sayfasından woswos cuların form sitesine link bile vardı galiba..özeti şu babamızın şirketi opelin daha doğrusu opel değil de opel tr nin çok maaşlı ama az işli ünvanlı yöneticilerinin senin kadar veya bu sitedeki kadar ne merakı var ne ilgisi..işlerini sadece iş olsun diye yaptıkları için netice bu oluyor. Doğuş grubunun adamları hiç bir şeyi küçümsemeyip ciddiye aldıkları için senin benim arabamdan belki daha kötü arabasını cant kapaklıda olsa hem ederinden pahası satıp hem de ikinci elde değer kaybetmemesini sağlıyorlar..yani işini bunlardan iyi yapıyor..Demirel in lafıyla "netice alma sanatı"... adama sorarlar D segmentinin rakamlarına bakın başarınızı ölçün! Üçüncümüsün? Bravo!..Birinci seni ne kadar katlamış? Ben umursamazların savunucusu olup statikoyu korumaktan yana değilim..beceremeyen gider daha iyileri gelir..gelmezse bizim arabaları satarken piknik yaparız muhaha

                  Yorum


                  • #24
                    Ynt: Opel TR şikayetlere sağır! ))

                    Valla Çağrı'cım. Bu tarz konularda eğri de otursak doğru konuşmamız lazım. Marka konusunda fanatiklik yapmak mutlak suratle tüketicinin zararıyla sonuçlanır. Opel güzel araba yapıyor mu? Evet. Misal insignia. Genel baktığında 10 numara araba. Keza astra'sı, Corsa'sı sınıfındaki iyi arabalardır. Ama Opel'in hizmetlerine, servisine, müşteri politikalarına bakarsak ciddi eksikliklerin olduğunu görürüz.

                    İnsignia'da balans sorunu var. Ön tabla burçlarından kaynaklanan olay. Tekrar anlatmayayım.

                    Opel bu sorunu biliyor mu?
                    Biliyor.

                    İnsignia'nin Türkiye'deki en kapsamlı forumu olan, Opel'in de tanıdığı İnsigniateam.com'da da bu sorun sayfalar uzunluğunda dile getirildi mi?
                    Getirildi.

                    Opel bu sorunla ilgili teknik bülten yayınladı mı?
                    Yayınladı.

                    Yani hem resmen, hem fiilen bir sorun var mı?
                    Evet var.

                    Peki şimdi can alıcı soru geliyor. Opel Türkiye bu sorunla ilgili ne yaptı?

                    "Hiçbirşey"

                    Kulağının üstüne yattı. Sorunu görmezden geldi. Benim aracımın yaptırmış olduğum bilmem kaçıncı balanstan sonra hala direksiyonu 130 - 140 km/h hızda titriyor.

                    Bu durumun artık savunulacak birşeyi kalmamış. Bunu savunmak değil bunun önünde durmak lazım.





                    Yakın arkadaşıma 2010 model ikinci el Linea aldık. Araba temi. 29.000'de. Boya yok, çizik yok. Yine de bir ekspertize sokalım dedik.

                    Soktuk. 1 saat sonra elimize expertiz raporu geldi. Araba tahmin ettiğimiz gibi.

                    Servis elemanı o sırada söze girdi:

                    -Efendim sizin araçlarda bulunan turbo hortumu ortalama 60.000 - 80.000 gibi sorun yaratıyor. Fabrikadan talimat geldi. Ne için olursa olsun servise gelen tüm araçların sahiplerini bilgilendirip bu hortumu ücretsiz değiştirin! demişler. İzniniz varsa değiştirelim. 2 saat sürer.

                    Ağzımız açık kaldı. Onca yıl opel yetkili servisine gittim ama bu tarz bir yaklaşım görmedim açıkçası.


                    Otomotiv sektöründe dünkü çoçuk muamelesi yaptığımız Fiat dahi bunu yapabiliyorsa, Opel'in kat kat fazlasını yağması laım gelir.


                    Yani konu, sikayetvar.com işe yararmış yaramazmış, bu değil. Asıl konu; Opel'in sikayetvar.com'daki davranışının, genel müşteri tutumunu gayet güzel açıklaması.

                    Keşke bir adım atsa da utandırsa beni Opel ama olmuyor. Bir nedenden olamıyor.



                    Çok hince bir fikir ama bazen aklıma geliyor işte:

                    "Keşke İnsignia'yı VolksWagen yapsaydı" diyorum...
                    1.6T Cosmo, Flexride, DVD800, Sunroof, Spor Deri, 18", Teleflex GFI, Zeibart Cam Filmi, AutoWax Boya Koruma veee Siyah(tı)...
                    Mazide güzel bir anı şimdi..

                    Yorum

                    İşleniyor...
                    X