Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Farazi ama merak işte :)

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Farazi ama merak işte :)

    Eğer bizim 1.6 t araçlarımız;

    a. Alt ve üst devirleri, aracın maksimum gücü 180 hp yi aşmamak kaydıyla dengeli bir şekilde besleyen çift turbo sistemine,

    b. 7-8 ileri çift kavramalı otomatik vitese,launch control sistemine,

    c. 215 veya 220 lik lastik tabanına ,mevcut yanak payıyla 17 inç jantlara,

    d. Asgari 70-80 kg azaltılmış ağırlık değerlerine,

    e. 1-8.8 yerine 9.2 gibi bir hacimsel sıkıştırma oranına



    sahip olsaydı, aracımızın performans verileri ne derece iyileşirdi?
    2011 1.6 T Cosmo, siyah, sunroof+flyaudio + arka koltuk monitörler

  • #2
    Ynt: Farazi ama merak işte

    güzel şeyler yazmışsın kardeşim de bu lastik olayı biraz sıkıntı olurdu, eğer gövde büyüklüğü aynı kalırsa, araba çok savrulurdu ama 7 sn'yi çok rahat görür gibime geliyor...

    Yorum


    • #3
      Ynt: Farazi ama merak işte

      Basit olsun diye ölçüleri çok çeşitlendirmedim, yani 225 veya 230 luk lastikleri de düşünebilir, yada gerçekçi bulmadığınız rakamları daha makul olduğunu düşündüğünüz rakamlarla değiştirebilir, o çerçeveden bakabilirsiniz
      2011 1.6 T Cosmo, siyah, sunroof+flyaudio + arka koltuk monitörler

      Yorum

      İşleniyor...
      X