Eğer bizim 1.6 t araçlarımız;
a. Alt ve üst devirleri, aracın maksimum gücü 180 hp yi aşmamak kaydıyla dengeli bir şekilde besleyen çift turbo sistemine,
b. 7-8 ileri çift kavramalı otomatik vitese,launch control sistemine,
c. 215 veya 220 lik lastik tabanına ,mevcut yanak payıyla 17 inç jantlara,
d. Asgari 70-80 kg azaltılmış ağırlık değerlerine,
e. 1-8.8 yerine 9.2 gibi bir hacimsel sıkıştırma oranına
sahip olsaydı, aracımızın performans verileri ne derece iyileşirdi?
a. Alt ve üst devirleri, aracın maksimum gücü 180 hp yi aşmamak kaydıyla dengeli bir şekilde besleyen çift turbo sistemine,
b. 7-8 ileri çift kavramalı otomatik vitese,launch control sistemine,
c. 215 veya 220 lik lastik tabanına ,mevcut yanak payıyla 17 inç jantlara,
d. Asgari 70-80 kg azaltılmış ağırlık değerlerine,
e. 1-8.8 yerine 9.2 gibi bir hacimsel sıkıştırma oranına
sahip olsaydı, aracımızın performans verileri ne derece iyileşirdi?
Yorum