Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Racing Motora Giriş

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Ynt: Racing Motora Giriş

    cagrı neden grenajlı bi motor istiyorsunki cbf 150 ve 250 süper bi motor sonra bu motorların grenajları cok pahalı bence gerek yok bu saydıgım 2 motoru yere düşürsen bile deposuna birşey olmadığı sürece kaldır yerden birdaha bin bukadar basit yani 250 cc yeni başlayan biri için cok ama cok iyi bir seçim olur

    onur kardeşim motor kesinlikle tehlikeli bunu kimse tartışamaz ama buda ayrı bi estantane anlatılmaz yaşanır ben herzaman arkadaşlarıma ve kardeşlerime söylerim motorda kendini nezaman bi halt zannedersen düşmeye mahkümsun ben gözümün kesmediği yerlede hiç gazladığımı bilmem ammaaaaaaaaaa yolunu buldummu ver gazı yansın :-)

    sana bi kaç link gönderiyorum cbf 250


    bu motor çorumda http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...4170612/detay/
    cbf 150



    bu motor çorumda http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...6922664/detay/
    Hayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun...
    [img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]

    Yorum


    • #17
      Ynt: Racing Motora Giriş

      eymen kardeşim sende motor varmı gerci mail adresinden birşeyler sesiyorum ama :-)
      Hayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun...
      [img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]

      Yorum


      • #18
        Ynt: Racing Motora Giriş

        aslında ilk zamanlarda deli cesaretiyle hızlı ve sert kullanmayacağımı bildiğim için mont pantolon vs. ilk aşamada düşünmüyordum, 50'yi geçmem heralde angle (ciddiyim ihihi )
        ikinci el fiyatlarına çok önceden öylesine bakmıştım, anlaşılan bütçeyi artırmak gerekiyor
        İskilip'teki CBF150 iyi gibiymiş sanki? 250 tipten kaybetti

        bu arada motorların kaç km'si normal ayarda oluyor, mesela araba için yılda 15.000 baz alındığı gibi 2006-2007 motor için ort. kaç km normaldir?

        edit: cbf 150'nin sıfırı 3850 TL'ymiş, 2007 model 53.000 km'deki motora 3000 verilir mi? ihihi
        InsigniaTEAM

        Yorum


        • #19
          Ynt: Racing Motora Giriş

          Evet, ne yazık ki motosikletlere saygınlık çok çok az derecede.Ama bunda en büyük pay kuryelerin.Onlar da az değiller hızlı akan bir trafikte bile iki araç arasından korkusuzca geçiyorlar.Belki yetiştirmek zorunda oldukları bir şey var ama can taşıdıklarını unutuyorlar.Bu da motosiklet kullananlara ülkemizde "Serseri" lakabının takılmasına yol açıyor.Ben bizim aile büyüklerine ne zaman motosiklet alıyorum desem ne "Serseri" mi olucaksın diyorlar Acı ama böyle bir durum var ki ben kendimi iyi yetiştirdiğime inanıyorum.Siz ne kadar dikkatli olursanız olun motosiklet üzerinde gelip birileri sizi buluyor. Emre abi malsesef şu an kendime ait bir motosikletim yok ama bu nasıl bir alettir ki ben kullanmadan duramıyorum.Neyse benimkisi uzun hikaye zaten İnsignia'yı da babam biraz bu yüzden aldı yoksa almazdı.Ama motosiklet bir tutkudur kullanmayan bilemez kullanan da kolay kolay bırakamaz...

          Çağrıcım bu koruma ekipmanları zaten yüksek süratler için değildir yani zaten Allah korusun hızlı bir şekilde duran bir cisme çarparsan orada üzerinde ne olursa olsun senin iç kanama dediğimiz olayı yaşama ihtimalin var.O halde koruma ekipmanları ne işe yarar?Daha çok düştükten sonra asfalt yüzeyinde veya herhangi bir zeminde sürtünmeden doğacak yanıklar veya özellikle eklem yerlerinden oluşacak kırıklardan bir nebze olsun korunmanı sağlar.Bu yüzden yukarıda yazdığım ekipmanlar minimumdur.Kask zaten olmazsa olmazımızdır onu söylemeye gerek duymuyorum.

          2.el motosiklet alırken yani alıcak olursan kesinlikle yalnız gitme ve yanında mümkünse daha önceden bilgisi olan birisiyle git.Bakılması gereken bir kaç yer var oralarda sorun yoksa km çok da önemli değil yani ikinci planda olur.Bakımlarının doğru zamanda yapılması çok önemli.Sana önerdiğim motorlar sağlam motorlardır ama özellikle CBF150 kuryeler tarafından da tercih edilen az yakan ve sağlam bir motosiklet olduğu için km saatiyle oynanmış olabilir.Bu yüzden dikkat edilmesi gerekiyor.Yani çok az kmli araçlardan da şüphelenebilirsin.

          Şahsen çorumdaki araç temiz duruyor ama dediğin gibi ben olsam ben de vermem 0 alırdım.Ama motor başında pazarlıkla belki daha uygun bir fiyata çekilebilir.
          2011 Opel İnsignia 1.6T Cosmo+FlexRide

          Yorum


          • #20
            Ynt: Racing Motora Giriş

            Son bir ekleme yapim. Karakter itibari ile gaza gelen bir yapınız var ise motosikletten uzak durun.
            Motosikleti alıp bir kaç ay içerisinde bazı becerileriniz gelişince cesaretiniz artar. İlk aşamada trafikte korunarak ilerlerken, sanki trafik sizden korkmalı gibi bir fikre kapilabilirsiniz.
            İste bu nokta en tehlikeli aşamadır.
            Motosiklet kullanırken araca göre temel bir fark vardır daima konumunuz ve cevreniz ile ilgili bilgi sahibi olmalısınız arkamda kim var yanlarda kim var önündeki ile mesafe ne. Etrafındaki araçlar beni farkedebilr durumda mı. Ve hız. Asla hız limitlerini zorlamamak. Kendinize hakim olmak bu isin sırrı. En hızlı motosiklet sürüceleri öteki dünyada arkadaslar unutmayın.
            Ve motosiklet secimi yüksek beygir ve motor hacimli motosiklet almadan evvel test sürüşleri düzenleyin tarzınızı keşfedin ondan sonra satın alma isini bitirin.
            Kazasız belasız sürüşler.
            Insignia Editition Elegance - 18" jant Teknik gri

            Yorum


            • #21
              Ynt: Racing Motora Giriş

              nurettin abim herşeyi özetlemiş
              Hayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun...
              [img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]

              Yorum


              • #22
                Ynt: Racing Motora Giriş

                Orjinal yazı sahibi: Nurettin
                Son bir ekleme yapim. Karakter itibari ile gaza gelen bir yapınız var ise motosikletten uzak durun.
                Motosikleti alıp bir kaç ay içerisinde bazı becerileriniz gelişince cesaretiniz artar. İlk aşamada trafikte korunarak ilerlerken, sanki trafik sizden korkmalı gibi bir fikre kapilabilirsiniz.
                İste bu nokta en tehlikeli aşamadır.
                Motosiklet kullanırken araca göre temel bir fark vardır daima konumunuz ve cevreniz ile ilgili bilgi sahibi olmalısınız arkamda kim var yanlarda kim var önündeki ile mesafe ne. Etrafındaki araçlar beni farkedebilr durumda mı. Ve hız. Asla hız limitlerini zorlamamak. Kendinize hakim olmak bu isin sırrı. En hızlı motosiklet sürüceleri öteki dünyada arkadaslar unutmayın.
                Ve motosiklet secimi yüksek beygir ve motor hacimli motosiklet almadan evvel test sürüşleri düzenleyin tarzınızı keşfedin ondan sonra satın alma isini bitirin.
                Kazasız belasız sürüşler.

                Yorum


                • #23
                  Ynt: Racing Motora Giriş

                  arkadaşlar öncelikle belirtmeliyim ki bu foruma sizlerin yazdığınız o güzel yorumlarınızı okuduktan sonra üye oldum.çünkü gerçekten çoğu forum sitelerinde bi taraf iyilerken diğer taraf kötülüyo ve dolayısıyla sizinde kafanız karışıyor.yorumlarınız sizin kalitenizden bu formda bulunup sizlerle tanışmam gerektiğini düşünüp foruma üye oldum

                  bende bu cumartesi a2 ehliyetim için direksiyon sınavına gireceğim ve büyük ihtimalle (tabii inş ) geçeceğim benimde aklımda motor alma düşüncesi var ve bi kaç gündür vize haftam olmasına rağmen araştırmadan duramıyorum.gerçekten motor çok farklı benimde açıkçası pek bi bilgim olduğu söylenemez motorla ilgili zaten amacım da hız yapmak değil ben şehirlerarası seyahat edebileceğim düzgün sağlam bi motor almak istiyorum ve açıkçası pek fazla da bi bütçem yok. yardımcı olup öneride bulunursanız sevinirim şimdiden hepinize tşk ederim...

                  Yorum


                  • #24
                    Ynt: Racing Motora Giriş

                    Hoş geldiniz
                    Şehirlerarası deyince kesenin ağızını açmak demek
                    2000 -2003 model transalp,
                    F650 gs tabi bu makineler düşük fiyatlı olması için model düşük olmalı.
                    400cc veya 600 cc'lik scooterlar da iş görüyor.
                    Insignia Editition Elegance - 18" jant Teknik gri

                    Yorum


                    • #25
                      Ynt: Racing Motora Giriş

                      hoşbulduk tşk ederim de o motorlar beni fazlasıyla aşar ben daha çok 125 lik bir motor düşünüyorum. scooter dan ziyade vitesli honda CBR125 yamaha YBR125 tarzında düşünüyorum

                      Yorum

                      İşleniyor...
                      X