dün odak servise gideceğimi yazmıştım fakat bugün çok yoğun olduklarını yarın gelmemi söylediler bende arabamı aldığım yer olan gedizlere gittim şikayetlerim arka balatalarda ses motor kesikliği ve cyclone sistemimdeki arızalardı neyse çok ilgili olmuş servis daha girerken acayip ilgi alaka şaşırdım tabi çünkü memnun olmadığım bir servis ama baya değişmiş..işlem başladı ve arka balatalarım garantiden değişti (bu arada rengi ve yazıları farklı bir yeni tip balata takıldı) beyin güncellemem gelmiş o yapıldı ve yine beyinde arıza veya kod taraması yapıldı genel kontrol yaptılar 20 noktada ve çok memnun kaldım aferin onlara
)) ayrıca cyclone pek müşteri memnuniyetine bakmıyor gibi sorunları fotoğraflamama rağmen 4 gün incelemek için söktüler bakalım ne sonuç çıkıcak onuda siz değerli gruba anlatıcam çünkü bir kişiye yapılan uygulama tüm kullanıcı arkadaşlara yapılacağını düşünüyorum firmanın müdürü erhan bey çok ilgili bir beyefendi ona teşekkür ederim nazikliğinden dolayı fakat değişim talebimi söylememe rağmen ısrarla incelemek istiyorlar ona bozuldum sanki yalan atıyoruz neyse hepinize bilgi vericem özellikle cyclone kullananlara


Yorum