Ynt: Opel TR'nin Satış, Pazarlama Politikaları ve ikinci ele etkisi?
Ben şu anda aldığım araçta değer kaybını göze alarak aldım.Benim endişem araçtan memnun olmamak. Siz aracınızdan memnunsanız buda bir teselli kaynağıdır en azından.
Şimdi tapınılan marka neler yapıyor bir bakalım:
1.6 motorlu aracı daha az donanımlı olarak 48-49 larada sattı.54-55 e fsi ve sonrada tsi alanlar aynı araç 42000 e inince mağdur oldular.İkinci elde araçlarını satamadılar
Fsi motorları piyasaya sürüp 2-3 sene sonra piyasadan çekti.Alanlara geçmiş olsun.
İkili aşırı beslemeye sahip motorlarının üretim maliyetlerini ve çok karmaşık yapıda olmalarını gerekçe göstererek üretimden kaldırıyor.Alanlara geçmiş olsun.
''7 ileri olan DSG vites sistemleri ile ilgili en çok şikâyet edilen konu ise 3 bin km'den sonra oluşan vuruntulu çalışma sorunudur. VW yetkililerinin bu konuda yapmış olduğu açıklamalar, bu sistemin yapısının böyle olduğu ve bu seslere alışarak kullanılması gerektiği yönünde. Ayrıca birçok bölgeden gelen bazı zararlı sesler ve sorunlar da dile getirilmiş ve Doğuş grubu ve VW Almanya yetkilileri kontrollerine sunulmuş ve bunun sonucunda bazı düzenleme ve güncellemeler yapılmıştır. Bu düzeneğin daha çok küçük ve kompakt otomobillere göre hazırlandığını, yüksek güç ve 250 Nm'den fazla tork üreten motorlara uygun olmadığı da defalarca söylendi. O yüzden sadece 10 Nm daha düşük, yani 240 Nm tork üreten bir araçta bu düzeneğin sorun yaratabileceğini VW mühendisleri neden düşünmedi, gelen şikayetler, bu sorunun hiç de yabana atılır olmadığını gösteriyor.''Alanlara geçmiş olsun.
Golf plusu touranı alanlara geçmiş olsun.
Ama onlar hallerinden memnun hiç şikayet etmiyorlar.
Ynt: Opel TR'nin Satış, Pazarlama Politikaları ve ikinci ele etkisi?
Arkadaşın memnuniyetsizliği araçtan değil. Aslında esas problem faiş fiyatla ilk gelen araçları satıp sonra pazara girebilmek için çok fiyat kırmalarından kaynaklanıyor. E böyle oluncada ilk alan arkadaşların kayıpları çok fazla oluyor. 99 yılından beri opelden araç alan biri olarak, tecrübelerimle opelden yeni araba geldiğinde 1-2 sene aracı almam. İnanın 1-2 sene içerisinde %15 fiyatta gerileme oluyor.
2011 1.6 T 180 hp Insignia Edition Elegance P. / Teknik Gri
Ynt: Opel TR'nin Satış, Pazarlama Politikaları ve ikinci ele etkisi?
Yok arkadaşlar..bundan sonra opel tr ye son..ınsignia süper ama sürekli fiyatı aşağıya çekerek ikinci el almasın bayiden yenisini alsın bizde almanya ya karşı bak ne çok araba satıyoruz prensibi müşteri soy koltuğu koru dan başka bir şey değil.. uzman isimli arkadaş WV grubun ürettiği araçların hatalar zincirini güzel yazmış fakat fiyat istikrarı yüzünden donanımsız araçların satış rakamları ortada, ikinci el de değer kaybını WV verdiği destekle engelliyor çünkü..
Ynt: Opel TR'nin Satış, Pazarlama Politikaları ve ikinci ele etkisi?
alıntı: Corail
{keşke imkanımız olabilse.. araç sahipleri ve kullanıcıları endeksi arkadaşların kariyerlerine de etki edebilse..
ifşa edilmesi gereken araçlarımız değil elbette ama bu arkadaşların dikkatini yollarda ya da otoparklarda nizami olarak seyreden ya da park etmiş insignialar ve sahipleri değil,vinç ile asılmak tehditi ile çarşı ortasına park etmiş ve üzerinde cinnet ruh hali ile yazılmış bildiriler bulunan araçlar ve sahipleri çekebiliyor sadece..}
Gerçekten öyle. Müşteri memnuniyeti anketleri 1997 de aldığım vectrada eve gelen kağıtla aynı!..Beş soru da bayi iyimi?.. Bayi iyi! ellerinden öper haha Tek sıkıntısı eğitimsiz personel hasss
Ynt: Opel TR'nin Satış, Pazarlama Politikaları ve ikinci ele etkisi?
Aslında insignianın ikinci el fiyatları birazda araçlarını elden çıkarmaya hazırlanan 0 km insignia sahipleri ile ilgili,tabii ki de araçları ilk çıktığında 70-80 bin tl civarında alan kullanıcıları tenzih ederim çünkü güncel fiyatlar ile o fiyatlar arasında ciddi bir uçurum var.
yakın dönemde 0 km insignia sahibi olanlar,arabayı elden çıkarırken ağız birliği edip ona göre fiyat söylemeliler örneğin 62 bin tl ye sunrooflu flexride sistemli o km araç alan bir müşteri aracı 10000 km de elden çıkarırken 57-58000 civarında diretecek şekilde pazarlığa oturması gerek.
2010 Aralık ayında Yaklaşık 62 bin ytl ye mal ettiğim aracıma 4 talip çıktı..3000 km de aracım için"satmaya karar verirsem 60 bin lira pazarlık olsa bile 59 dan aşağıya bir fiyat sanırım söyleyemem" dedim taliplilere..Razı oldular şimdi 4 üde benden haber bekliyor,üstelik aracın ne kadar çok yakıt tükettiğinden,benim 0 km aracı kaça aldığımdan haberdarlar,Hatta bu haber bekleyenlerden biri 130 hp insignia siparişini iptal edebilceğini,65 bin e edition bir arabaya binmektense 60 bine sunrooflu flyaudio lu bir cosmoya binmek istediğini söyledi ..Artık görsellikten mi kazanıyor yoksa başka bir şey mi bilinmez ama,insanların 0 km jetta fiyatına donanımlı yepyeni insignia görmeleri çok olumlu etki yapıyor.
Bu adamlar başka bir yerde ikinci el insigniaları 50-53 civarına alabileceklerini biliyor tabii ki,ama "bu araç 180 beygir aracı alan bir iki senede kim bilir nasıl binmiştir,egzostuna motoruna müdahale yapmışmıdır,lpg söküp takmışmıdır" gibi konular yeni insignia kullanıcı adaylarının aklında soru işareti oluşturuyor.Özellikle aracını temiz ve orjinalliğini bozmadan kullanan İnsignia kullanıcılarının aracı tanıyan bilen alıcılara daha iyi fiyatlara aracını satabilmesi mümkün.
2011 1.6 T Cosmo, siyah, sunroof+flyaudio + arka koltuk monitörler
Yorum