Vatan bilgisayar ' izmir bornova / gaziemir şubelerinde yaşadığım saçmasapan sorunu sizerle de paylaşayım istedim.
Elinizden geldiğince buralardan alışveriş yapmamaya direkt özen göstermeniz kişisel bir önerimdir. Satış sonrası yok gibi olmakla beraber tabelasına astıkları 15' gün içinde ( mesafeli satış hariç ) memnuniyet garantisi altında değişim tamamen hikaye. Hikaye olmakla birlikte baya baya da kandırıldım. Aklınıza küpe olsun. Adamlar bildiğin yalançı!
Gerekli tüm yerlereşikayet maili yolladım. Bitaraflarına takarlarsa iyi olacak.
İlgili link:
https://www.facebook.com/sketchup.ge...947162573216:1
https://www.facebook.com/pages/Vatan...348980?fref=ts
Link'lerdeki metnin kopyası aşağıdaki gibidir. Olduğu gibi ekliyorum.
Elinizden geldiğince buralardan alışveriş yapmamaya direkt özen göstermeniz kişisel bir önerimdir. Satış sonrası yok gibi olmakla beraber tabelasına astıkları 15' gün içinde ( mesafeli satış hariç ) memnuniyet garantisi altında değişim tamamen hikaye. Hikaye olmakla birlikte baya baya da kandırıldım. Aklınıza küpe olsun. Adamlar bildiğin yalançı!
Gerekli tüm yerlereşikayet maili yolladım. Bitaraflarına takarlarsa iyi olacak.
İlgili link:
https://www.facebook.com/sketchup.ge...947162573216:1
https://www.facebook.com/pages/Vatan...348980?fref=ts
Link'lerdeki metnin kopyası aşağıdaki gibidir. Olduğu gibi ekliyorum.
VATAN BİLGİSAYAR BORNOVA? Allah korusun bir daha asla!
VATAN BİLGİSAYAR GAZİEMİR ? Kapısından bile geçmem.
VATAN BİLGİSAYAR ÇANKAYA ? Çalışan personel ve müdür' e çok teşekkür
ediyorum. ( gerçekten )
Sayın okuyucu, Metnin uzunluğu nedeni ile gösterdiğin sabır için
şimdiden teşekkür ederim. Manisa / salihli'de ikakmet ediyorum. İzmir
ile aramda 1,5 saat var.
02.01.2017 tarihinde bornova şube den toplama bilgisayar aldım. Sadece 2
gün sonra anakart'ımda problem olduğunu farkettim. ( Teknik uzmanım )
Bornova ile öncelikle telefonda görüştüm Üründen memnun olmadığımı ve
değişim ya da iade çeki ile başka ürün almak istediğimi belirttim.
Öncelikle problemi de anlattım. MH' deki arkadaş yardımcı olacaklarını
belirtti.
ÖZELLİKLE BELİRTİRİM ; '' aynı gün içinde müşteri memnuniyeti altında
ürün değişimini sonuçlandırırmıyız soruma olumlu yanıt aldım. ''
Tekrar tekrar vurgulayarak, yetkili servis ile uğraştıracaksanız boşu
boşuna gelmeyeyeim dedim. Aynı gün içinde hallolacaksa gelebileceğimi
belirttim. yine '' OLUMLU '' Cevap alarak yola koyuldum.
Aynı TEYİT' İ gaziemir den de alarak emin bir şekilde yola çıktım.
Şubeye vardığımda tabiki herşey OLUMSUZ oluverdi. Servis onayı olmadan
değişim yapamayacaklarmış.
E be kardeşim, biz malmıyız salakmıyız, öküzmüyüz biz ? Laftan
anlamıyormuyuz? Ne diye telefonda '' hallederiz yaparız'' deyip beni
yollara düşürdünüz? Bu karda kışta risk alarak geldim kapınıza.
Başınızdan savdınız? Laftan anlamıyormuyuz biz? Daha evel kaç kere iade
etmişliğimiz var biz bilmiyormuyuz prosedürü? Bu tür işler mağaza müdürü
insiyatifindedir. 444 56 56 da bunu teyit eder! Biz bunu size önceden
sorarak emin olarak geliyoruz? Sizin bu yaptığınız lakayitlik ve
sorumsuzluk nedir? Aynı gün yardımcı olamayacağınızı, ancak servis
raporu işe işlem yapacağınızı neden telefonda belirtmiyorsunuz da beni
uğraştırıyorsunuz?
Benzer tavrı GAZİEMİR de de yaşadım. Yahu hepiniz birbirinizden kopuk
olmuşsunuz birbirinizden haberiniz yok. Bilgiğiniz mağazadan kovalar
gibi konuştu MH' deki çalışanar. Kamera ses kayıtları vardır.
'' Sizin işlemi yapamam siz gidin bornovada halledin işinizi '' deyip
yol verdiler Neyi nasıl yapıyorsunuz anlamak güç. Canınız mı sıkılıyor
da böyle oluyor ?
Sinirli bir şekilde Gaziemir'den dönerken ÇANKAYA şube ile telefonda
personel' den CAN bey ile görüştüm. Durumu anlattım. Bana yardımcı
olacağını belirtti. Öncelikle durum adına özür diledi. Mağazada bir
başka anakart ile deneyebileceklerini, eğerki sorun devam eder ise
anakartı geri alabileceklerini, sorun düzelir ise yeni anakartım ile
evime dönüp, çıkanı da servise yollayabileceğini belirtti. Ki öyle de
oldu. VE BEN İŞİMİ HALLEDEBİLDİM. Kendilerine çok teşekkür ediyorum.
Bu çözümü yapması gereken bornova idi.
OEM değişim ve müşteri memnuniyeti prosedürünün ne olduğunu iyi
biliyorum. Mağaza insiyatifini ve değişim hakkını saklı tuttuğunu
biliyorum. Haricinde servis raporu ile zaman alan bir süreç olduğunu
biliyorum. Ben bunları bilerek ÖNCELİKLE telefonda TEYİT ALARAK
iletişime geçerek yol tepip geldiğimi ve sonuç alamadığımı tekrar
belirtirim.
VATAN BİLGİSAYAR' çalışan personeline; Hal hareket ve tavırlarını,
müşteriye nasıl konuşulacağını ve emin olmadıkları, bilmedikleri
durumlar hakkında insanlara söz vermemesi gerektiğini belirtip
denetlemesi gerekiyor.
VATAN BİLGİSAYAR GAZİEMİR ? Kapısından bile geçmem.
VATAN BİLGİSAYAR ÇANKAYA ? Çalışan personel ve müdür' e çok teşekkür
ediyorum. ( gerçekten )
Sayın okuyucu, Metnin uzunluğu nedeni ile gösterdiğin sabır için
şimdiden teşekkür ederim. Manisa / salihli'de ikakmet ediyorum. İzmir
ile aramda 1,5 saat var.
02.01.2017 tarihinde bornova şube den toplama bilgisayar aldım. Sadece 2
gün sonra anakart'ımda problem olduğunu farkettim. ( Teknik uzmanım )
Bornova ile öncelikle telefonda görüştüm Üründen memnun olmadığımı ve
değişim ya da iade çeki ile başka ürün almak istediğimi belirttim.
Öncelikle problemi de anlattım. MH' deki arkadaş yardımcı olacaklarını
belirtti.
ÖZELLİKLE BELİRTİRİM ; '' aynı gün içinde müşteri memnuniyeti altında
ürün değişimini sonuçlandırırmıyız soruma olumlu yanıt aldım. ''
Tekrar tekrar vurgulayarak, yetkili servis ile uğraştıracaksanız boşu
boşuna gelmeyeyeim dedim. Aynı gün içinde hallolacaksa gelebileceğimi
belirttim. yine '' OLUMLU '' Cevap alarak yola koyuldum.
Aynı TEYİT' İ gaziemir den de alarak emin bir şekilde yola çıktım.
Şubeye vardığımda tabiki herşey OLUMSUZ oluverdi. Servis onayı olmadan
değişim yapamayacaklarmış.
E be kardeşim, biz malmıyız salakmıyız, öküzmüyüz biz ? Laftan
anlamıyormuyuz? Ne diye telefonda '' hallederiz yaparız'' deyip beni
yollara düşürdünüz? Bu karda kışta risk alarak geldim kapınıza.
Başınızdan savdınız? Laftan anlamıyormuyuz biz? Daha evel kaç kere iade
etmişliğimiz var biz bilmiyormuyuz prosedürü? Bu tür işler mağaza müdürü
insiyatifindedir. 444 56 56 da bunu teyit eder! Biz bunu size önceden
sorarak emin olarak geliyoruz? Sizin bu yaptığınız lakayitlik ve
sorumsuzluk nedir? Aynı gün yardımcı olamayacağınızı, ancak servis
raporu işe işlem yapacağınızı neden telefonda belirtmiyorsunuz da beni
uğraştırıyorsunuz?
Benzer tavrı GAZİEMİR de de yaşadım. Yahu hepiniz birbirinizden kopuk
olmuşsunuz birbirinizden haberiniz yok. Bilgiğiniz mağazadan kovalar
gibi konuştu MH' deki çalışanar. Kamera ses kayıtları vardır.
'' Sizin işlemi yapamam siz gidin bornovada halledin işinizi '' deyip
yol verdiler Neyi nasıl yapıyorsunuz anlamak güç. Canınız mı sıkılıyor
da böyle oluyor ?
Sinirli bir şekilde Gaziemir'den dönerken ÇANKAYA şube ile telefonda
personel' den CAN bey ile görüştüm. Durumu anlattım. Bana yardımcı
olacağını belirtti. Öncelikle durum adına özür diledi. Mağazada bir
başka anakart ile deneyebileceklerini, eğerki sorun devam eder ise
anakartı geri alabileceklerini, sorun düzelir ise yeni anakartım ile
evime dönüp, çıkanı da servise yollayabileceğini belirtti. Ki öyle de
oldu. VE BEN İŞİMİ HALLEDEBİLDİM. Kendilerine çok teşekkür ediyorum.
Bu çözümü yapması gereken bornova idi.
OEM değişim ve müşteri memnuniyeti prosedürünün ne olduğunu iyi
biliyorum. Mağaza insiyatifini ve değişim hakkını saklı tuttuğunu
biliyorum. Haricinde servis raporu ile zaman alan bir süreç olduğunu
biliyorum. Ben bunları bilerek ÖNCELİKLE telefonda TEYİT ALARAK
iletişime geçerek yol tepip geldiğimi ve sonuç alamadığımı tekrar
belirtirim.
VATAN BİLGİSAYAR' çalışan personeline; Hal hareket ve tavırlarını,
müşteriye nasıl konuşulacağını ve emin olmadıkları, bilmedikleri
durumlar hakkında insanlara söz vermemesi gerektiğini belirtip
denetlemesi gerekiyor.
Yorum