Duyuru

Collapse
No announcement yet.

yine opel düşmanı

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Ynt: yine opel düşmanı

    Orjinal yazı sahibi: tornado
    Çok takmayın,araçlarınızın keyfini çıkarın,arada bir sollamayı da unutmayın.
    bol bol hemde

    Yorum


    • #17
      Ynt: yine opel düşmanı

      Orjinal yazı sahibi: buraktsn95
      Orjinal yazı sahibi: ŞEKEROĞLU
      Orjinal yazı sahibi: Burakn
      Bu kadar iyi mi bu arabalar gerçekten sevgili dostlar?
      kesinlikle burak bey şahsen ben piyasa da bulunan birçok d ve c segment araç kullandım bu aracımızı alırken de çok uğraştık bir çok araç denedik ama en son bir de insignia ya bakalım dedik ve farklı bir tutku oldu hatta babamın rüyalarına girdi
      ertesi günlerde de aldık
      bir tek hata yapmışdık o da lpg li olarak almışdık bize uzun zaman da külfetli sorunlar çıkaracğından dolayı hemen araçdan söktük bir de üstüne en ağır bakımlarını yaptırdık ve aldığımdan daha orjinal bi hal aldı
      ve tekrardan emin olabilirsiniz ki bu araç gerçekden maşallah allahım nazar değdirmesin herkesin güvenle kullanabileceği bir araçdır
      Fethiyelilerdr zihniyet hep ayni kardesim babamda hepsini kullandı kullandı en son insignia bakalim dedi,
      Insgnia hic bakmadik sebebi de şu,
      Babam aracı Mercedesle bir tutmuş hep o kadar lüks o kadar pahalı araca binemeyiz demis garibim, zaten fiyat kalite uyumunu görünce ertesi gün çıkardık araci
      kesinlikle doğru kardeş
      önce tadına bakmak gerek sonra tatmin ettiğiyse ver parayı al arabayı

      Yorum


      • #18
        Ynt: yine opel düşmanı

        Orjinal yazı sahibi: ŞEKEROĞLU
        Orjinal yazı sahibi: tornado
        Çok takmayın,araçlarınızın keyfini çıkarın,arada bir sollamayı da unutmayın.
        bol bol hemde
        Aynen...
        2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...

        Yorum


        • #19
          Ynt: yine opel düşmanı

          Bir Insignia sahibinin yabancı bir ortamda karşılaştığı ilk cümle "Çok yakıyo di mi" olur. Bu bir soru değildir ve içerdiği asıl anlam "ben bu araba hakkında o kadar çok duyum aldım ki arabayı senden daha iyi biliyorum ve sen de beni teyit edeceksin"dir.

          Hadi bu durumu biraz senaryo haline getirelim. Siz de eminim kendinizden bölümler bulacaksınız.

          - Çok yakıyo di mi?
          - Hayır çok yakmıyor.
          1. Şaşırma:
          - Ama herkes öyle söylüyor?
          - Valla, kullanan kullanmayan herkes konuşuyor. Sorsan içine bile binmemişlerdir.
          2. Ispat etme çabası:
          - Benim (buraya orta derece akraba koyun)'ın vardı, çok yakıyor diye sattı.
          - Akrabanızın nasıl kullandığı da önemli. Ben şehiriçi şehirdışı her yolda kullanıyorum. Pek de uslu kullandığım söylenemez. Genel ortalamam 10 litre.
          3. Aha! Açığını yakaladım:
          - 10 litre de çokmuş yav
          - 1650 kilo 170 beygirlik benzinli arabadan bahsediyoruz. Ne yakmasını bekliyorsun ki 7 litre mi?
          4. Karşılaştırma:
          - Ama (beğendiği/sahibi olduğu araba) o kadar çok yakmıyor.
          - Katalog verilerine aldanmamak lazım. O markanın forumlarında da sahipleri yakıttan şikayetçi.
          5. Hedef şaşırtma:
          - Gene de o markanın şanzımanı çok iyi / Gene de o marka lüks / Gene de o marka daha kaliteli v.b.
          - O markanın şanzımanında arıza oranı çok yüksek, devamlı diken üstünde araba kullanacağıma yavaş değiştireni veya manueli tercih ederim. / Marka lüks de servis fiyatları da lüks ve kullanıcı kitlesi bana uymuyor. / Günümüzde premiumlar hariç her marka neredeyse aynı kalitede üretim yapıyor. Pazarlama bilimi sayesinde bu algıyı tüketicilere yerleştiriyorlar. v.b.
          6. Nihayet konuyu değiştirme:
          - Yok ya, zaten Türkiye'de vergiler çok pahalı sıfır araba alınmaz. / Benzin çok pahalı en iyisi dizel. / AVM'lere girebilsem LPG takıcam vs.
          - İçses: Ha şöyle gel yamacıma


          Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

          Yorum


          • #20
            Ynt: yine opel düşmanı

            Ben bu aracı almaya karar verdiğimde çevreden dayak yemediğim kaldı.

            Bakkalın çırağı bile abi napıyosun alma bak o paraya bir sürü araç var dedi yahu :@

            Sonra yahu ama öyle ama böyle üç aşağı beş yukarı o paralar cebimizden çıkacak kardeşim, en azından tip ve donanım olarak içime sinen olsun, kaç defa geliyoruz hayata alıcam uleyn diyip konuyu hep kapattım. Çünkü Opel tecrübem yoktu gerçekten öncesinde resmen kumar gibi oldu. Ama hiç pişman değilim. Ohhh bee

            insigniayı beğenmeyen o işyerindeki ofis gençleri ben aldıktan sonra arabama Robot tanımlaması yapıyorlar Altlarında Passat ve Fluence var şirket aracı olarak Hepside full
            1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya Koruma
            Flexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control

            Yorum


            • #21
              Ynt: yine opel düşmanı

              Bizim millet olarak araba konularındaki genel tavrımız bu şekilde. Adamların insigniadan beklentisi clio,corsa fiesta gibi yaksın. Senede 5000 km bile yapmaz ama milim yakıt hesabı yaparlar. Yok şu araç 8,9 lt yakıyorda yok bu araç 9 lt yakıyormuş... Yav arkadaş bin işte bak keyfine. Yola giderken 10 tl lik fazla yakıt alıverirsin olur biter. Maalesefki bu zihniyet araç piyasasını şekillendiriyor. 5 para etmez araçlar bulunmaz hint kumaşı oluyor.
              İNSİGNİA 1.6 TURBO

              Yorum


              • #22
                Ynt: yine opel düşmanı

                Aslında ben bu konuda size çok faydalı bir şey sunabilirim. Bildiğiniz üzere yeni bir araç arayışı içindeyim. Kendi aracımda da bir sorun yok. Bu haldeyken yani ford ile sorunsuz bir haldeyken opel'e geçmek bir anda araba ile ilgili herşeyin ve çok büyük oranda da hayatın değişmesi demek.

                Şimdi sevgili arkadaşlar, ben eğrisiyle doğrusuyla pek çok yorumu okudum. Aracı da test ettim. Salak da değilim motordan anlarım, acemi de değilim 18 senedir kullanmadığım araç kalmadı.

                Bu bakımdan ele aldığımda bu opel'in aslında insignia'nın bu kadar kötülenmesinin sebebi ne biliyormusunuz? Aracın fiyatı.

                Bu araç 83.000 lira verdiğinizde kendi kendine gaz verip kendi kendine fren yapan bir araç. 88k verdiğinizde stil paketiyle Bose sistemli, deri döşemeli hafızalı koltukları olan veya 2-3 daha verdiğinizde çevre görüş paketleri, şerit ihlal sistemleri olan herşeyiyle tam teknolojik ve neredeyse herşeyiyle tamamen otomatik bir aracı 90 liraya satın alabilyorsunuz. Muadili olan araçların ancak ikinci ellerini bu fiyata alabiliyorsunuz.

                Bakın ben 2015 Focus ile 2015 insignia'yı kıyasladım. İkisi de çok yakan araçlar Ama aynı segmentte değiller.
                Ben daha sonra Mondeo ile kıyasladım ve o zaman da arada 18k fiyat farkı çıktı.
                Ben kendi sorunsuz aracımla kıyasladığımda insignia 50k daha pahalı. Şimdi bu üç kıyaslamanın üçü de haksız.

                Eğer insignia 100k ile başlayan fiyatlara satılsaydı emin olun hiç kimse bu kadar kötüleyemezdi. benim gibiler de kalkıp focus ile kıyaslamazdı, fiesta ile kıyaslamazdı. Direk mondeo passat konuşurdu. Biz toplum olarak araba alınca bir halt olduğunu zanneden, üst segment araba alınca da toplum içinde sınıf atladığını zanneden bireyleriz. Ve ne yazık ki üst segment araç ucuz satılınca kıyaslaması da ona göre yapılıyor. 90k az bir rakam değil ama 70k'lık ford ile 60k'lık toyota ile kıyaslanmasının nedeni bu fiyatı.

                Hiç bir kıyaslanan araçta çevre paketi yok, araçtan inerken geri kayan koltuk yok. 3 farklı kademe sunan cruise control de yok. Fiyatı birbirine yakın olan araçlar kıyaslanıyor fakat donanımları tamamen alakasız. Nasıl olsun ki daha kafadan iki araç arasında 30 cm fark var 3 cm değil 13 cm değil. Yani bu şu demek, biri sedan x marka diğeri station wagon y marka olan iki aracın bagaj hacimleri karşılaştırıldığında x sedan y station wagondan daha büyük bagaj hacmine sahip. Teknik verileri web sitelerinden inceleyebilirsiniz ben inceledim de yazıyorum kafadan atmıyorum bunları.

                Bu güzel bir araç.
                Bu araç, iyi bir araç. Kullanıcılarına hayırlı olsun, alıcılarına almak nasip olsun.
                En başta dediğim gibi, yazdığım şey hoşuma gitti, yinelemek isterim :
                "herşeyiyle tam teknolojik ve neredeyse herşeyiyle tamamen otomatik bir araç"
                Bu arabaya binince bir elinle simidi tutacaksın, bir ayağınla ritim tutacaksın. Vücudunun geri kalanı keyfi yaşayacak.
                Sevgiler.
                "Söz, söyleyenin sıfatıdır"

                Yorum


                • #23
                  Ynt: yine opel düşmanı

                  İnsignia, piyasada yeri doldurulamayacak bir açık kapatıyor. İnsignia olmasa, her yönden alternatifi asla yok.
                  CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
                  SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

                  Yorum


                  • #24
                    Ynt: yine opel düşmanı

                    Orjinal yazı sahibi: Burakn
                    Aslında ben bu konuda size çok faydalı bir şey sunabilirim. Bildiğiniz üzere yeni bir araç arayışı içindeyim. Kendi aracımda da bir sorun yok. Bu haldeyken yani ford ile sorunsuz bir haldeyken opel'e geçmek bir anda araba ile ilgili herşeyin ve çok büyük oranda da hayatın değişmesi demek.

                    Şimdi sevgili arkadaşlar, ben eğrisiyle doğrusuyla pek çok yorumu okudum. Aracı da test ettim. Salak da değilim motordan anlarım, acemi de değilim 18 senedir kullanmadığım araç kalmadı.

                    Bu bakımdan ele aldığımda bu opel'in aslında insignia'nın bu kadar kötülenmesinin sebebi ne biliyormusunuz? Aracın fiyatı.

                    Bu araç 83.000 lira verdiğinizde fren yapıp gaza basan bir araba. 88k verdiğinizde stil paketiyle Bose sistemli, deri döşemeli hafızalı koltukları olan veya 2-3 daha verdiğinizde çevre görüş paketleri, şerit ihlal sistemleri olan herşeyiyle tam teknolojik ve neredeyse herşeyiyle tamamen otomatik bir aracı 90 liraya satın alabilyorsunuz. Muadili olan araçların ancak ikinci ellerini bu fiyata alabiliyorsunuz.

                    Bakın ben 2015 Focus ile 2015 insignia'yı kıyasladım. İkisi de çok yakan araçlar Ama aynı segmentte değiller.
                    Ben daha sonra Mondeo ile kıyasladım ve o zaman da arada 18k fiyat farkı çıktı.
                    Ben kendi sorunsuz aracımla kıyasladığımda insignia 50k daha pahalı. Şimdi bu üç kıyaslamanın üçü de haksız.

                    Eğer insignia 100k ile başlayan fiyatlara satılsaydı emin olun hiç kimse bu kadar kötüleyemezdi. benim gibiler de kalkıp focus ile kıyaslamazdı, fiesta ile kıyaslamazdı. Direk mondeo passat konuşurdu. Biz toplum olarak araba alınca bir halt olduğunu zanneden, üst segment araba alınca da toplum içinde sınıf atladığını zanneden bireyleriz. Ve ne yazık ki üst segment araç ucuz satılınca kıyaslaması da ona göre yapılıyor. 90k ucuz bir rakam değil ama 70k'lık ford ile 60k'lık toyota ile kıyaslanmasının nedeni bu fiyatı.

                    Bu güzel bir araç.
                    Bu araç, iyi bir araç. Kullanıcılarına hayırlı olsun, alıcılarına almak nasip olsun.
                    En başta dediğim gibi, yazdığım şey hoşuma gitti, yinelemek isterim :
                    "herşeyiyle tam teknolojik ve neredeyse herşeyiyle tamamen otomatik bir araç"
                    Bu arabaya binince bir elinle simidi tutacaksın, bir ayağınla ritim tutacaksın. Vücudunun geri kalanı keyfi yaşayacak.
                    Sevgiler.
                    Mirim çok güzel anlatmışsın. ford kesinlikle kötü araba değil ama mondeo insignia kadar yakmasına rağmen hiç konuşulmaz, passat bi abimde var 122 lik gel gör dsg oda 9 lt yakıyor ama konuşulanları duyunca sanırsn insignia kronik sorunlu, gitmiyor vede 20-25 lt yakıyor bizim millet komik valla

                    Bir zamanlar 1.6 CDTİ 136 hp Flexride, ÇG2, Sunroof , Ergonomik PerforjeSpor Deri koltuklar, Bose 19" jant
                    Şimdi F30 Modernline Sunroof

                    Yorum


                    • #25
                      Ynt: yine opel düşmanı

                      Bunun açıklamasi basit arkadaşlar, Turkiyede kaliteyle paranın bir olduğu sanılıyor asıl sorun bu

                      Yorum


                      • #26
                        Ynt: yine opel düşmanı

                        İyi alışveriş kaliteyi ucuza alabilmektir.

                        D segment araçlarda bunu sağlayabilen tek araç Insignia dır...
                        2010 Cosmo 1.6T / Flexride / DVD800 / Infinity ses sistemi/Teknik Gri / Avanue Morrocano Bej döşeme

                        Yorum


                        • #27
                          Ynt: yine opel düşmanı

                          Orjinal yazı sahibi: oceanexplorer
                          İyi alışveriş kaliteyi ucuza alabilmektir.

                          D segment araçlarda bunu sağlayabilen tek araç Insignia dır...
                          Aciklayabilecek en güzel kelime

                          Yorum


                          • #28
                            Ynt: yine opel düşmanı

                            Orjinal yazı sahibi: Burakn
                            Aslında ben bu konuda size çok faydalı bir şey sunabilirim. Bildiğiniz üzere yeni bir araç arayışı içindeyim. Kendi aracımda da bir sorun yok. Bu haldeyken yani ford ile sorunsuz bir haldeyken opel'e geçmek bir anda araba ile ilgili herşeyin ve çok büyük oranda da hayatın değişmesi demek.

                            Şimdi sevgili arkadaşlar, ben eğrisiyle doğrusuyla pek çok yorumu okudum. Aracı da test ettim. Salak da değilim motordan anlarım, acemi de değilim 18 senedir kullanmadığım araç kalmadı.

                            Bu bakımdan ele aldığımda bu opel'in aslında insignia'nın bu kadar kötülenmesinin sebebi ne biliyormusunuz? Aracın fiyatı.

                            Bu araç 83.000 lira verdiğinizde kendi kendine gaz verip kendi kendine fren yapan bir araç. 88k verdiğinizde stil paketiyle Bose sistemli, deri döşemeli hafızalı koltukları olan veya 2-3 daha verdiğinizde çevre görüş paketleri, şerit ihlal sistemleri olan herşeyiyle tam teknolojik ve neredeyse herşeyiyle tamamen otomatik bir aracı 90 liraya satın alabilyorsunuz. Muadili olan araçların ancak ikinci ellerini bu fiyata alabiliyorsunuz.

                            Bakın ben 2015 Focus ile 2015 insignia'yı kıyasladım. İkisi de çok yakan araçlar Ama aynı segmentte değiller.
                            Ben daha sonra Mondeo ile kıyasladım ve o zaman da arada 18k fiyat farkı çıktı.
                            Ben kendi sorunsuz aracımla kıyasladığımda insignia 50k daha pahalı. Şimdi bu üç kıyaslamanın üçü de haksız.

                            Eğer insignia 100k ile başlayan fiyatlara satılsaydı emin olun hiç kimse bu kadar kötüleyemezdi. benim gibiler de kalkıp focus ile kıyaslamazdı, fiesta ile kıyaslamazdı. Direk mondeo passat konuşurdu. Biz toplum olarak araba alınca bir halt olduğunu zanneden, üst segment araba alınca da toplum içinde sınıf atladığını zanneden bireyleriz. Ve ne yazık ki üst segment araç ucuz satılınca kıyaslaması da ona göre yapılıyor. 90k az bir rakam değil ama 70k'lık ford ile 60k'lık toyota ile kıyaslanmasının nedeni bu fiyatı.

                            Hiç bir kıyaslanan araçta çevre paketi yok, araçtan inerken geri kayan koltuk yok. 3 farklı kademe sunan cruise control de yok. Fiyatı birbirine yakın olan araçlar kıyaslanıyor fakat donanımları tamamen alakasız. Nasıl olsun ki daha kafadan iki araç arasında 30 cm fark var 3 cm değil 13 cm değil. Yani bu şu demek, biri sedan x marka diğeri station wagon y marka olan iki aracın bagaj hacimleri karşılaştırıldığında x sedan y station wagondan daha büyük bagaj hacmine sahip. Teknik verileri web sitelerinden inceleyebilirsiniz ben inceledim de yazıyorum kafadan atmıyorum bunları.

                            Bu güzel bir araç.
                            Bu araç, iyi bir araç. Kullanıcılarına hayırlı olsun, alıcılarına almak nasip olsun.
                            En başta dediğim gibi, yazdığım şey hoşuma gitti, yinelemek isterim :
                            "herşeyiyle tam teknolojik ve neredeyse herşeyiyle tamamen otomatik bir araç"
                            Bu arabaya binince bir elinle simidi tutacaksın, bir ayağınla ritim tutacaksın. Vücudunun geri kalanı keyfi yaşayacak.
                            Sevgiler.
                            Harika anlatmışsınız , bu tamamen firmanın pazarlama ve fiyatlandırma stratejisiyle ilintili bir algı. Opel zaten kötü bir marka olarak algılanmıyor ülkemizde herşeye rağmen ama pazarlama stratejisi ve özellikle müşteri ilişkileri ve halkla ilişkiler yönünden opel türkiyenin başarılı olduğunu söylemek zor, hoş öyle olsaydı şu an bu araç 90 değil minimum 120 k idi.
                            [URL=http://s1347.photobucket.com/user/serdarsemerci/media/Mobile%20Uploads/07%20ycj%2033/fbd6a128-67c0-4ebe-9883-c3653bb12d5c_zpsaf5994b4.jpg.html]

                            Yorum


                            • #29
                              Ynt: yine opel düşmanı

                              Orjinal yazı sahibi: Burakn
                              Aslında ben bu konuda size çok faydalı bir şey sunabilirim. Bildiğiniz üzere yeni bir araç arayışı içindeyim. Kendi aracımda da bir sorun yok. Bu haldeyken yani ford ile sorunsuz bir haldeyken opel'e geçmek bir anda araba ile ilgili herşeyin ve çok büyük oranda da hayatın değişmesi demek.

                              Şimdi sevgili arkadaşlar, ben eğrisiyle doğrusuyla pek çok yorumu okudum. Aracı da test ettim. Salak da değilim motordan anlarım, acemi de değilim 18 senedir kullanmadığım araç kalmadı.

                              Bu bakımdan ele aldığımda bu opel'in aslında insignia'nın bu kadar kötülenmesinin sebebi ne biliyormusunuz? Aracın fiyatı.

                              Bu araç 83.000 lira verdiğinizde kendi kendine gaz verip kendi kendine fren yapan bir araç. 88k verdiğinizde stil paketiyle Bose sistemli, deri döşemeli hafızalı koltukları olan veya 2-3 daha verdiğinizde çevre görüş paketleri, şerit ihlal sistemleri olan herşeyiyle tam teknolojik ve neredeyse herşeyiyle tamamen otomatik bir aracı 90 liraya satın alabilyorsunuz. Muadili olan araçların ancak ikinci ellerini bu fiyata alabiliyorsunuz.

                              Bakın ben 2015 Focus ile 2015 insignia'yı kıyasladım. İkisi de çok yakan araçlar Ama aynı segmentte değiller.
                              Ben daha sonra Mondeo ile kıyasladım ve o zaman da arada 18k fiyat farkı çıktı.
                              Ben kendi sorunsuz aracımla kıyasladığımda insignia 50k daha pahalı. Şimdi bu üç kıyaslamanın üçü de haksız.

                              Eğer insignia 100k ile başlayan fiyatlara satılsaydı emin olun hiç kimse bu kadar kötüleyemezdi. benim gibiler de kalkıp focus ile kıyaslamazdı, fiesta ile kıyaslamazdı. Direk mondeo passat konuşurdu. Biz toplum olarak araba alınca bir halt olduğunu zanneden, üst segment araba alınca da toplum içinde sınıf atladığını zanneden bireyleriz. Ve ne yazık ki üst segment araç ucuz satılınca kıyaslaması da ona göre yapılıyor. 90k az bir rakam değil ama 70k'lık ford ile 60k'lık toyota ile kıyaslanmasının nedeni bu fiyatı.

                              Hiç bir kıyaslanan araçta çevre paketi yok, araçtan inerken geri kayan koltuk yok. 3 farklı kademe sunan cruise control de yok. Fiyatı birbirine yakın olan araçlar kıyaslanıyor fakat donanımları tamamen alakasız. Nasıl olsun ki daha kafadan iki araç arasında 30 cm fark var 3 cm değil 13 cm değil. Yani bu şu demek, biri sedan x marka diğeri station wagon y marka olan iki aracın bagaj hacimleri karşılaştırıldığında x sedan y station wagondan daha büyük bagaj hacmine sahip. Teknik verileri web sitelerinden inceleyebilirsiniz ben inceledim de yazıyorum kafadan atmıyorum bunları.

                              Bu güzel bir araç.
                              Bu araç, iyi bir araç. Kullanıcılarına hayırlı olsun, alıcılarına almak nasip olsun.
                              En başta dediğim gibi, yazdığım şey hoşuma gitti, yinelemek isterim :
                              "herşeyiyle tam teknolojik ve neredeyse herşeyiyle tamamen otomatik bir araç"
                              Bu arabaya binince bir elinle simidi tutacaksın, bir ayağınla ritim tutacaksın. Vücudunun geri kalanı keyfi yaşayacak.
                              Sevgiler.
                              burak bey ağzınıza sağlık özeleştirel şekilde yorumlarınızı aktarmışsınız
                              veryansın millet konuşsun biz sefasını sürelim

                              Yorum


                              • #30
                                Ynt: yine opel düşmanı

                                Orjinal yazı sahibi: oceanexplorer
                                İyi alışveriş kaliteyi ucuza alabilmektir.

                                D segment araçlarda bunu sağlayabilen tek araç Insignia dır...
                                işte bunun altına imzamı atarım.
                                1.4T Edition Elegance - Yeni Stil Paketi - Sunroof

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X