2 değil, 22. sahibi olunsa, 2. el değil de 122. el bile olsa servis, sorunu çözmekle hükümlü. Ama ücretli ama ücretsiz orasını bilemem. Ama keşke, bayni nedeniyle araçtan soğumaktansa özel serviste cebinden 10 yetkili servis çıkartacak ehli ustalar var. sorununuz biraz ince iş ama anlayan usta bulunmaz demek değil !! C5 sahibiyim. Yetkili servis mi? aman aman Sanayii deki ustam hepsini cebinden çıkartır. Hem şanzumancı, hem motorcu, hem elektrionik çi, hemde trim seslerini kesici !!!! hakkınızda hayırlı olsun abi.
2 değil, 22. sahibi olunsa, 2. el değil de 122. el bile olsa servis, sorunu çözmekle hükümlü. Ama ücretli ama ücretsiz orasını bilemem. Ama keşke, bayni nedeniyle araçtan soğumaktansa özel serviste cebinden 10 yetkili servis çıkartacak ehli ustalar var. sorununuz biraz ince iş ama anlayan usta bulunmaz demek değil !! C5 sahibiyim. Yetkili servis mi? aman aman Sanayii deki ustam hepsini cebinden çıkartır. Hem şanzumancı, hem motorcu, hem elektrionik çi, hemde trim seslerini kesici !!!! hakkınızda hayırlı olsun abi.
+1
Bir zamanlar 34 KTN 03 (Biz kırmızı başlıklı kızın hikayesinde bile kurttan yanayız)
Kasabadaki en iyi silahşör olunca,herkes sizinle boy ölçüşmek ister cool cool
Hayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun... [img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]
Marka ben aracımı sattım artık gerisi benim için önemli değil derse ve müşteriyi kendi haline bırakırsa eğer o aracı alan bir daha o markaya yönelmez, yöneleni de caydırmaya çalışır. Ülkemizde neden bazı araçlar için artık o marka dışında başka araca binmiyor gibi bir algı vardır acaba? Aracını sattıktan sonra her şekilde marka değerinin korunması için aracının arkasında durmasını bilen, bunu becerebilen markalardan dolayı sanırım.
Bundan 20-25 yıl öncesinde ismini bile anmak istemediğimiz bir Hyundai bugün büyüme üstüne büyüme yaşıyorken, Opel gibi köklü bir marka neden bazı fabrikalarını kapatıp, bazı modelleri kaldırıp/kısıtlayıp küçülme eğilimindeymiş gibi bir duruma düşüyor?
Hakkınızda hayırlısı olsun. Bizim Şirketin WW kiralık araçları var. Bir passatı şanzuman ısınması yüzünden defalarca servislerine götürdük ama hata düzelmedi. Aracın değiştirilmesini talep ettik fabrika hatası olarak kabul görmedi. Sonunda hata mesajını iptal ettiler. Artık sorunu bildirmeyen bir passatımız var. Bende 2005 yılından beri Opel kullanıyorum. Kronik bir sıkıntı yaşamadım. Yaşayıp çözümsüz kalsa sizin kadar kızabilirdim. Ama ben bu olayın sadece Opel'e özgü olmadığını düşünüyorum. Hyundai bir araç alıp 1-2 sene kullanmanızı tavsiye ederim. Servisleri ve araçları Opel'den sonra sizi tatmin edecek mi bakmanız için.
"Herşeyi Senin için yarattım diyen" RABBİNE, "Herşeyden senin için vazgeçtim" diyebilmektir AŞK.
Yorum