Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Elveda OPEL, Merhaba HUZUR!...

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Elveda OPEL, Merhaba HUZUR!...

    Severek aldığım, zevkle kullandığım aracımı OPEL'in müşteri memnuniyeti konusundaki duyarsızlığından dolayı uzun bir zamandır satmayı düşünüyorum. Aslında araç gerçekten hoşuma gidiyordu. 4. Opel aracım olan İnsignia'yı alırken Kahramanmaraş Opel'in ekspertiz konusunda takındığı tavır, markasını sahiplenmemesi ile aracın ekspertizini yapmaması sonucu sarsılmadım desem yalan olur. Arkasından Vites topuzu ve koltuk ısıtma modülleri ile (geçmiş konularımda paylaşmıştım) Urfa Gapel'le yaşanan sıkıntı aracı aracımı satışa çıkartmama sebep oldu. Bir süre ilanda kaldı neyse deyip şeytana lanet okuyarak ilandan kaldırdım. Yaklaşık bir yıl sonra fabrikasyon arızasının tekrarlaması ve Opel'in yine bilindik tavırları ile karşılaşınca artık yeter dedim. Bu sabah aracımı teslim ettim. Bir aksilik olmazsa da araca elveda etmiş oldum.
    Bir daha Opel alır mıyım, çok büyük konuşmayayım ama alacağımı sanmıyorum. Belki çok büyük bir sorun olarak algılanmayabilir ama bir firmanın bu şekilde markasının arkasında duramaması, sahiplenememesi ister istemez bir kullanıcı olarak insanı rahatsız ediyor. Neyse ben bir kullanıcı olarak üzerime düşeni yaptığıma inanıyorum. Gerisini de artık OPEL düşünsün.

    Bu arada araçla birlikte vermediğim Kışlık lastik ve jant takımını da satışa çıkartım. Düşünen olursa tavsiye ederim.

    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...9773119/detay/

    Şu ana kadar bilgi ve tecrübeleri ile yardımcı olan tüm İnsigniaTeam ailesine teşekkür ediyorum.

    Selam ve saygılarımla.

    İnsignia CDTİ 160ps COSMO Siyah Flexiride+Sunroof

  • #2
    Ynt: Elveda OPEL, Merhaba HUZUR!...

    HAYIRLI OLSUN
    2015 Honda  CRV  1.6 160 hp Akıllı 4x4 9 ileri zf şanzıman .. vs vs  (görmemişin... :P )

    Görelim Mevlam neyler .. Neylerse güzel eyler
    [center]

    Yorum


    • #3
      Ynt: Elveda OPEL, Merhaba HUZUR!...

      Hayırlı olsun.Aracınızı ne kadara sattığınızı öğrenebilirmiyim?
      http://www.imgim.com/e85671e9-558c-4412-92af-c591def396ba.jpg

      Ellere yar oldu
      2.0 CDTI
      Cosmo,sunroof,dvd800+interface,flexride,bej deri

      5.25 Xdrive ///M(azot) Power

      Yorum


      • #4
        Ynt: Elveda OPEL, Merhaba HUZUR!...

        Hakkınızda hayırlısı Sami Bey kardeşim.
        Yalnız, yazınızın başlığı ile kırk yıl tütün içip de onu bıraktıktan
        sonra 'tütün düşmanı' kesilen eski tiryakilere benzemişsiniz

        Yorum


        • #5
          Ynt: Elveda OPEL, Merhaba HUZUR!...

          Opel öyle ne yazık ki, satana kadar. Ben de adam'ı aldım, severek kullanırken birkaç kişi bu araba sana gitmemiş deyip gözümden düşürdü, henüz 2-3 aylık, boyasız çiziksiz ve 5.000 km'de iken (41.000 TL'ye almıştım) opel canlara götürdüm, bunu verip mokka alayım dedim; adamlar şunu dedi; bu arabayı alırsak satamayız.
          Bu zihniyette satış ve servis temsilcileriyle Opel'in işi gerçekten çok zor. Hem de böyle piyasa daralmış, rekabet artmış iken.
          ahlaksızla birlikte yaşayacağına YİĞİTLE ÖLÜME GİT

          Yorum


          • #6
            Ynt: Elveda OPEL, Merhaba HUZUR!...

            Hayırlı Satışlar
            İnşallah gönlünüze göre güzel bir araç sahibi olursunuz.



            2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

            Yorum


            • #7
              Ynt: Elveda OPEL, Merhaba HUZUR!...

              Hayırlısı olsun Sami Bey, üzülmedim desem yalan olur. Opel'in katetmesi gereken uzun bir yol var ve sanırım bu düşünce Opel kullanıcıları arasında bile çok yaygın.

              Araçlarımızı bazen yanlış ve bilinçsiz ebeveynlerin kucağına doğmuş dahi çocuklara benzetiyorum. Yani Opel bir şekilde güzel ve sevilesi araçlar üretmeyi başarıyor ama araçlarının ellerinden tutup, müşterisine destek olup marka değerini yükseltemiyor. Mühendislik kadrosu ile satış pazarlama ve servis kadroları arasında inanılmaz farklar var. Opel önce bunu çözmeli. Çözdüğü anda dahi çocuklarının potansiyelinin farkına varacak ve onları hakettikleri noktalara ulaştıracaktır.
              2009 - Cosmo - 2.0 CDTI 160 HP - Flexride - Sunroof - Piyano Lake - Infinity Ses - Spor Deri Koltuklar - BlackVue Cams - DVD 800 - Lite Body Kit - OPC Pedallar ve Sinyal Çerçeveleri - Ayna Altı Işıklandırması - 245-40-19 Lastikler Yazlık: Michelin PSS ve PS3 + Kışlık: Kumho KW27 ve Pirelli Sottozero

              Yorum


              • #8
                Ynt: Elveda OPEL, Merhaba HUZUR!...

                Hayirli olsun... fakat benzer duygulari bende audi ve vw de yasadim malesed hepsi aynı... insallah yeni alacaginiz arabada servise dusmezsiniz cunku marka ne olursa olsun sonuc pek degismiyor... tek care servisini tanidiginiz bir arac almaniz...
                F30 Sport+

                Yorum


                • #9
                  Ynt: Elveda OPEL, Merhaba HUZUR!...

                  Orjinal yazı sahibi: Sufy
                  HAYIRLI OLSUN
                  Teşekkür ederim.

                  Orjinal yazı sahibi: Insignia
                  Hayırlı olsun.Aracınızı ne kadara sattığınızı öğrenebilirmiyim?
                  Teşekkür ederim. 55.000'e verdim.

                  Orjinal yazı sahibi: Şaman TÜRKSOY
                  Hakkınızda hayırlısı Sami Bey kardeşim.
                  Yalnız, yazınızın başlığı ile kırk yıl tütün içip de onu bıraktıktan
                  sonra 'tütün düşmanı' kesilen eski tiryakilere benzemişsiniz
                  Şaman Abi teşekkür ederim. Aynen öyle. Olmasaydı zaten 4. opel almazdım. İnsan sevdiğine sitem eder. Ben de sitem ettim. Ama sitemin hiçbir anlam ifade etmediğini görünce üzüldüm.
                  Araç gerçekten güzel. Özellikle bu özellik ve kalitedeki bir aracın emsallerine göre bu kadar düşük fiyatta olması da zaten firmanın belli konulardaki duyarsızlığından kaynaklanmıyor mu?

                  Orjinal yazı sahibi: kingdragon
                  Opel öyle ne yazık ki, satana kadar. Ben de adam'ı aldım, severek kullanırken birkaç kişi bu araba sana gitmemiş deyip gözümden düşürdü, henüz 2-3 aylık, boyasız çiziksiz ve 5.000 km'de iken (41.000 TL'ye almıştım) opel canlara götürdüm, bunu verip mokka alayım dedim; adamlar şunu dedi; bu arabayı alırsak satamayız.
                  Bu zihniyette satış ve servis temsilcileriyle Opel'in işi gerçekten çok zor. Hem de böyle piyasa daralmış, rekabet artmış iken.
                  Maalesef en büyük sorun aracını sattıktan sonra arkasında duramaması. Nasılsa sattım gerisi önemli değil düşüncesinde oldukça duyarlı müşerilerini kaybetmeye devam edeceği kanaatindeyim.

                  Orjinal yazı sahibi: FacomX
                  Hayırlı Satışlar
                  İnşallah gönlünüze göre güzel bir araç sahibi olursunuz.
                  Teşekkür ederim Fatih abi.
                  Şu an ne alacağıma karar vermedim ama almayacağım markaların ne olduğunu çok iyi biliyorum.

                  Orjinal yazı sahibi: Flesius
                  Hayırlısı olsun Sami Bey, üzülmedim desem yalan olur. Opel'in katetmesi gereken uzun bir yol var ve sanırım bu düşünce Opel kullanıcıları arasında bile çok yaygın.

                  Araçlarımızı bazen yanlış ve bilinçsiz ebeveynlerin kucağına doğmuş dahi çocuklara benzetiyorum. Yani Opel bir şekilde güzel ve sevilesi araçlar üretmeyi başarıyor ama araçlarının ellerinden tutup, müşterisine destek olup marka değerini yükseltemiyor. Mühendislik kadrosu ile satış pazarlama ve servis kadroları arasında inanılmaz farklar var. Opel önce bunu çözmeli. Çözdüğü anda dahi çocuklarının potansiyelinin farkına varacak ve onları hakettikleri noktalara ulaştıracaktır.
                  Çok teşekkür ederim. Kesinlikle katılıyorum. Ama sorun sadece servisteki ustadan kaynaklanmıyor. Genel bir zihniyet değişimine ihtiyaç var sanırım.

                  Orjinal yazı sahibi: Gökhan_55
                  Hayirli olsun... fakat benzer duygulari bende audi ve vw de yasadim malesed hepsi aynı... insallah yeni alacaginiz arabada servise dusmezsiniz cunku marka ne olursa olsun sonuc pek degismiyor... tek care servisini tanidiginiz bir arac almaniz...
                  Teşekkür ederim Gökhan bey. Sanırım temel sorun beklentiler ve sonucundaki hayal kırıklıkları.


                  Tüm İnsigniaTeam ailesine tekrar teşekkür eder, saygılarımı sunarım.

                  İnsignia CDTİ 160ps COSMO Siyah Flexiride+Sunroof

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: Elveda OPEL, Merhaba HUZUR!...

                    hayırlı olsun

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: Elveda OPEL, Merhaba HUZUR!...

                      Maalesef bu sorunlar hemen her marka da var. Türkiye deki yetkili servis zihniyeti bu şekilde maalesef.

                      Ben aynı şeyi Skoda da yaşamıştım, yakın arkadaşlarım VW de de yaşadı. Bir hocam Nissan ile mahkemelik oldu vs vs

                      Yorum


                      • #12
                        Ynt: Elveda OPEL, Merhaba HUZUR!...

                        Hayırlı olsun.
                        Hak aramak zordur. Belli ki size gına gelmiş.
                        Ama Çözümleri de yok değil.
                        Sizi üzen ve Haksızlığa uğratanlar belli kişiler olmalı Opel komple sorumlu olsa batardı.
                        Insignia Editition Elegance - 18" jant Teknik gri

                        Yorum


                        • #13
                          Ynt: Elveda OPEL, Merhaba HUZUR!...

                          Orjinal yazı sahibi: yusuf_25
                          hayırlı olsun
                          Teşekkür ederim Yusuf bey.

                          Orjinal yazı sahibi: viperking
                          Maalesef bu sorunlar hemen her marka da var. Türkiye deki yetkili servis zihniyeti bu şekilde maalesef.

                          Ben aynı şeyi Skoda da yaşamıştım, yakın arkadaşlarım VW de de yaşadı. Bir hocam Nissan ile mahkemelik oldu vs vs
                          Biraz da benim şansızlığım sanırım.

                          Orjinal yazı sahibi: Nurettin
                          Hayırlı olsun.
                          Hak aramak zordur. Belli ki size gına gelmiş.
                          Ama Çözümleri de yok değil.
                          Sizi üzen ve Haksızlığa uğratanlar belli kişiler olmalı Opel komple sorumlu olsa batardı.
                          Üstad gerçekten zor. Çünkü kimse sorunun kendinden kaynaklandığını kabullenmiyor. Durum böyle olunca da çözüm maalesef üretilmiyor.
                          Sorun sadece servisten veya servisteki bir şahıstan kaynaklanmıyor. Üzülerek belirtmek isterim ki tüm uğraşlarına rağmen Opel Türkiye'den herhangi birine ulaşıp da bir muhattap bulamadım. Fatih bey konuyla ilgili bilgi sahibi. O da elinden geldiği kadar yardımcı olmaya çalıştı. Kendisine teşekkür ediyorum.
                          Opelin son döenlerdeki gidişatının pek de parlak olduğu söylenemez sanırım.
                          İnsignia CDTİ 160ps COSMO Siyah Flexiride+Sunroof

                          Yorum


                          • #14
                            Ynt: Elveda OPEL, Merhaba HUZUR!...

                            Arkadaslar; sikayetvar.com oldukça etkili bir site; bundan birkaç yıl öncesine kadar; bana yardımcı olmayan, ayak sürüyen birçok marka sikayetvar.com'a yazdıklarım yüzünden özür dileyerek hatalarını telafi etti. Bilginiz olsun.
                            ahlaksızla birlikte yaşayacağına YİĞİTLE ÖLÜME GİT

                            Yorum


                            • #15
                              Ynt: Elveda OPEL, Merhaba HUZUR!...

                              Orjinal yazı sahibi: kingdragon
                              Arkadaslar; sikayetvar.com oldukça etkili bir site; bundan birkaç yıl öncesine kadar; bana yardımcı olmayan, ayak sürüyen birçok marka sikayetvar.com'a yazdıklarım yüzünden özür dileyerek hatalarını telafi etti. Bilginiz olsun.
                              Evet bu tür sitelerin faydası olan konular olabiliyor ama bu işi ciddi ticarete döken siteler var örneğin her hangi bir sektörde lider olan firmaya gidip teklifte bulunuyorlar bize şu kadar ödeme yaparsanız şikayetlerinizi otomatik gizleriz ve ya yazdırmayız şeklinde o yüzden bu tür siteler yerine daha güvenilir daha özgün siteler aracılığı ile hukuk çerçevesinde hakkını aramak her müşterinin hakkıdır ama bizim insanımız sorunu çözmek için ilgili kişilere ulaşamadığından önüne gelen bütün sosyal platformlarını karşı tarafı rencide edecek şekilde yaygara yaparak kendilerini haklı göstermeye çalışıyorlar, haksızken haklı olmaya çalışan uyanık müşteriler yüzünden bu tür sistemler maalesef Türkiye de düzgün çalışmıyor.

                              Bizlerde elimizin uzandığı kadar buradaki oluşan sorunları ilgili yerlere söylüyoruz ve bu güne kadar bir çok arkadaşımıza yardımcı olabildik ama olamadıklarımız da oldu.

                              Sonuçta bu tür olayların olmaması ama maalesef oluyor bütün müşterilere önerim öncelikle gerçek manada haklı olduğunuz konuları şu sıralama ile çözmeye çalışın

                              Opel İçin
                              1-Sorunu yetkili bayi ile çözün
                              2-Yetkili Bayiyi Servis Müdürü yada Genel Müdürü ile görüşün
                              3-Opel Türkiye Müşteri Hizmetlerini arayın (Opel Sorunla ilgili gerekli bilgileri topluyor ve çözüme ulaşmaya çalışıyor)
                              4-Bölge Müdürü
                              5-Her şeye rağmen sorun çözülmez ve siz hala haklı olduğunuzu düşünüyor iseniz Yasal Hakkınızı kullanabilirsiniz.

                              İnşallah bu sürece girecek sıkıntılar yaşamazsınız



                              2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X