Arkadaşlar Slm,
Aracım Skoda Octavia A7 1.6TDI Manuel
Geçen cuma günü aracımda "Çalıştırma Sistemi Arızası" uyarısı çıktı. Servisi aradım ve en kısa zamanda servise gitmemi söylediler. Yaşadığım ilde yetkili servis olmadığı için İstanbul'a hareket ettim.
15bibn bakımını yaptırdığım Atik Oto'ya aracımı Ctesi bııraktım. Servistekiler bu arıza ile sıkı sık karşılaştıklarını en azından 5-6 aracı bu şekilde yaptıklarını ve A7 için bunun artık kronik bir sorun olduğunu söylediler. Ctesi öğlene kadar çalıştıklarından araçla ilgili işlmelerin pzts yapılacağını söylediler.
Pazartesi beni bilgilendirmek için kimse aramadı, artık saat 15:00 gibi ben aradım ve servis yetkilisi komik bir şekilde "Ben de Tam sizi arayacaktım" dedi. Parçalardan birisi yurtdışından geleceği için aracın bir hafta on gün üçünde yapılacağını söylediler. Kronik bir sorun olduğu bilinen arıza için gerekli parçalaın stokta olmaması çok düşündürücübir durum. Ben de karşılığında bu süre zarfında bana ikami bir araç vermelerini söyledim. Ellerindedki ikami araçların müşterilerde olduğunu, müşterilerin ne zaman geri getireceklerini bilmediklerini söyledi Ama ilk gelen aracı bana vereceklerini söyledi.
Tarafıma bu zaman zarfında hiç dönüş yapılmadığı için ben de her gün arayıp araç durumunu sordum. En son bugün (çarşamba) tekrar aradım. ctesi den beri kendilerine iyi niyet gösterdiğimi ama bunun karşılığında çözüm üretemediklerini, Ellerinde ikami araç olmasa da diğer markalarda olduğu gibi beni madur etmemeleri için araç kiralayıp bana vermeleri gerektiğini belirttim. Bunun üzerine firma olarak araç kiralamadıklarını söylediler.
İl dışından gelmişim, iyi niyet göstererek 4 gün boyunca sizi beklemişim. Ama siz hiçbir çözüm üretememişsiniz. Dalga geçer gibi ikami araçların ne zaman elinize geleceğini de bilmediğinizi söylüyorsunuz.
Bunun üzerine ikamiaracın benim yasal hakkım olduğunu, eğer gün içinde bana teslim edilmez ise Tüketici Mahkmesi ve diğer yasal yollara baş vuracağımı, sosyal medya üzerinden de durumu duyuracağımı söyledim. Gayet umursamaz ve saygısız bir tavırla (küllahıma anlat tarzıunda ) "bugün de teslim edemezsek yaparsınız o zaman " diyip kestirip attılar.,
Durmu Yüce Oto ya da bildirdim, ancak onlarda pzt den beri size geri dönülecek kayıt açtık diyip bir şey demiyorlar.
Ben Opel'i ilgisiz ve denetimsiz zannederken daha beteriini Skoda da gördük.
Hadi senin Atik Oto bayii n ilgisiz, yasal olan hakkını da sana vermemek için uğraşıyor. Sen genel merkez olarak altındaki bayii leri uyarmaktan acizsin.
Burada ilk olarak Atik den sonra da Yüce den bana kiralık bir araç vermelerini ve gecikme için özür dilemelerini beklerdim.
Sonuçta il dışındayım, işimden 2 günlüğüne izin aldım, 4 gün oldu işime dönemedim, Allah tan kalacak yerim var. O da olmasa bu zamana kadar otel parası da ödemek zorunda kalacaktım. Bir firma için müşteriye ikami araç vermek yoksa da kiralamk ne kadar zor olabilir ki.
Sırf bu olaylar yüzünden arabamdan ve markadan soğudum.
Aracım Skoda Octavia A7 1.6TDI Manuel
Geçen cuma günü aracımda "Çalıştırma Sistemi Arızası" uyarısı çıktı. Servisi aradım ve en kısa zamanda servise gitmemi söylediler. Yaşadığım ilde yetkili servis olmadığı için İstanbul'a hareket ettim.
15bibn bakımını yaptırdığım Atik Oto'ya aracımı Ctesi bııraktım. Servistekiler bu arıza ile sıkı sık karşılaştıklarını en azından 5-6 aracı bu şekilde yaptıklarını ve A7 için bunun artık kronik bir sorun olduğunu söylediler. Ctesi öğlene kadar çalıştıklarından araçla ilgili işlmelerin pzts yapılacağını söylediler.
Pazartesi beni bilgilendirmek için kimse aramadı, artık saat 15:00 gibi ben aradım ve servis yetkilisi komik bir şekilde "Ben de Tam sizi arayacaktım" dedi. Parçalardan birisi yurtdışından geleceği için aracın bir hafta on gün üçünde yapılacağını söylediler. Kronik bir sorun olduğu bilinen arıza için gerekli parçalaın stokta olmaması çok düşündürücübir durum. Ben de karşılığında bu süre zarfında bana ikami bir araç vermelerini söyledim. Ellerindedki ikami araçların müşterilerde olduğunu, müşterilerin ne zaman geri getireceklerini bilmediklerini söyledi Ama ilk gelen aracı bana vereceklerini söyledi.
Tarafıma bu zaman zarfında hiç dönüş yapılmadığı için ben de her gün arayıp araç durumunu sordum. En son bugün (çarşamba) tekrar aradım. ctesi den beri kendilerine iyi niyet gösterdiğimi ama bunun karşılığında çözüm üretemediklerini, Ellerinde ikami araç olmasa da diğer markalarda olduğu gibi beni madur etmemeleri için araç kiralayıp bana vermeleri gerektiğini belirttim. Bunun üzerine firma olarak araç kiralamadıklarını söylediler.
İl dışından gelmişim, iyi niyet göstererek 4 gün boyunca sizi beklemişim. Ama siz hiçbir çözüm üretememişsiniz. Dalga geçer gibi ikami araçların ne zaman elinize geleceğini de bilmediğinizi söylüyorsunuz.
Bunun üzerine ikamiaracın benim yasal hakkım olduğunu, eğer gün içinde bana teslim edilmez ise Tüketici Mahkmesi ve diğer yasal yollara baş vuracağımı, sosyal medya üzerinden de durumu duyuracağımı söyledim. Gayet umursamaz ve saygısız bir tavırla (küllahıma anlat tarzıunda ) "bugün de teslim edemezsek yaparsınız o zaman " diyip kestirip attılar.,
Durmu Yüce Oto ya da bildirdim, ancak onlarda pzt den beri size geri dönülecek kayıt açtık diyip bir şey demiyorlar.
Ben Opel'i ilgisiz ve denetimsiz zannederken daha beteriini Skoda da gördük.
Hadi senin Atik Oto bayii n ilgisiz, yasal olan hakkını da sana vermemek için uğraşıyor. Sen genel merkez olarak altındaki bayii leri uyarmaktan acizsin.
Burada ilk olarak Atik den sonra da Yüce den bana kiralık bir araç vermelerini ve gecikme için özür dilemelerini beklerdim.
Sonuçta il dışındayım, işimden 2 günlüğüne izin aldım, 4 gün oldu işime dönemedim, Allah tan kalacak yerim var. O da olmasa bu zamana kadar otel parası da ödemek zorunda kalacaktım. Bir firma için müşteriye ikami araç vermek yoksa da kiralamk ne kadar zor olabilir ki.
Sırf bu olaylar yüzünden arabamdan ve markadan soğudum.
Yorum