Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Garanti işlemlerinden ve şartlarından anlayan biri bakabilir mi lütfen acil?

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Garanti işlemlerinden ve şartlarından anlayan biri bakabilir mi lütfen acil?

    Merhaba abi ve kardeşlerim, ben telefonumu geçen ayın 20sinde servise verdim. 4. kere verdiğim için yasal hakkım olan ücret iadesini istedim. Her ne olduysa telefonumu yapamadıklarını, üst servise yönlendirdiklerini söylediler. Tamam eyvallah dedim beklemeye başladım. Bugün 23. gün ve üst servisteki telefonumun durumuna internet sitesine baktım.

    Durum aynen şöyle gösteriyor



    Arkadaşlar ben bu cihazın ücret iadesini istiyorum adamlar cihaz değişimi bekliyor diyorlar. Ben şimdi bu cihazın yenisi gelince paramı alamıyorum demek mi oluyor bu, para iadesi istediğimi açıkça söyledim. Tüketici hakları mahkemesine gidersem eğer, orda yardımcı olabilecekleri bir konu olur mu?

    Birde mesela tüketici haklarına başvursam, ilk verdiğim firmaya mı onların ilettikleri üst servis firmasına mı dava açmalıyım?

    Lütfen yardım edin, yardımlar için şimdiden teşekkürler.
    Sonuna Kadar Vectra , Sonuna Kadar 125 HP , Sonuna Kadar LPG Power hiho

  • #2
    Ynt: Garanti işlemlerinden ve şartlarından anlayan biri bakabilir mi lütfen acil?

    eğer ürün satıştan kalkmadıysa değişim yapmaları normal.para iadesi zor gibi ama siz yinede tüketici hakları ile bir görüşün onlar sizi yönlendireceklerdir.
    2015 Ford Mondeo Tit. 1.6 Tdci Tekno Pkt.Sunroof,Dynamic Led,Platin Beyaz 
    2013 clio 4 Tce 0.9 icon alev kırmızı

    Yorum


    • #3
      Ynt: Garanti işlemlerinden ve şartlarından anlayan biri bakabilir mi lütfen acil?

      Orjinal yazı sahibi: ahmet_turedi
      eğer ürün satıştan kalkmadıysa değişim yapmaları normal.para iadesi zor gibi ama siz yinede tüketici hakları ile bir görüşün onlar sizi yönlendireceklerdir.
      ürün satıştan kalktı 2012nin başında bitmişti fakat sanırım sözde muadili birşeyle değiştirecekler. Benim halihazırda 1100 lira kadar bir param var ve bundan alacağım parayı ekleyip başka bir telefon almayı düşünüyordum, umarım paramı geri alabilirim.
      Sonuna Kadar Vectra , Sonuna Kadar 125 HP , Sonuna Kadar LPG Power hiho

      Yorum


      • #4
        Ynt: Garanti işlemlerinden ve şartlarından anlayan biri bakabilir mi lütfen acil?

        Orjinal yazı sahibi: 18XET01
        Orjinal yazı sahibi: ahmet_turedi
        eğer ürün satıştan kalkmadıysa değişim yapmaları normal.para iadesi zor gibi ama siz yinede tüketici hakları ile bir görüşün onlar sizi yönlendireceklerdir.
        ürün satıştan kalktı 2012nin başında bitmişti fakat sanırım sözde muadili birşeyle değiştirecekler. Benim halihazırda 1100 lira kadar bir param var ve bundan alacağım parayı ekleyip başka bir telefon almayı düşünüyordum, umarım paramı geri alabilirim.
        Tüketici hakem heyetine şikayet dilekçesi ile başvurun... İkametinizin bulunduğu bölgedeki kaymakamlıktaki tüketici hakem heyetine gitmelisiniz. Sizi oradan yönlendireceklerdir... Hakkınızı arayın... paranızı alırsınız...
        1.6T Cosmo (2011) / Teknik Gri / Necvox Infotainment + kamera / Prins VSI–2 Keihn Enjektör – Turbo Map – Valve Care...

        Yorum


        • #5
          Ynt: Garanti işlemlerinden ve şartlarından anlayan biri bakabilir mi lütfen acil?

          Orjinal yazı sahibi: 18XET01
          Merhaba abi ve kardeşlerim, ben telefonumu geçen ayın 20sinde servise verdim. 4. kere verdiğim için yasal hakkım olan ücret iadesini istedim. Her ne olduysa telefonumu yapamadıklarını, üst servise yönlendirdiklerini söylediler. Tamam eyvallah dedim beklemeye başladım. Bugün 23. gün ve üst servisteki telefonumun durumuna internet sitesine baktım.

          Durum aynen şöyle gösteriyor



          Arkadaşlar ben bu cihazın ücret iadesini istiyorum adamlar cihaz değişimi bekliyor diyorlar. Ben şimdi bu cihazın yenisi gelince paramı alamıyorum demek mi oluyor bu, para iadesi istediğimi açıkça söyledim. Tüketici hakları mahkemesine gidersem eğer, orda yardımcı olabilecekleri bir konu olur mu?

          Birde mesela tüketici haklarına başvursam, ilk verdiğim firmaya mı onların ilettikleri üst servis firmasına mı dava açmalıyım?

          Lütfen yardım edin, yardımlar için şimdiden teşekkürler.
          Zaten değişim dedikleri kapalı kutuda yenisi değil sanırım. Cihazın sadece iç aksamı yenileniyor. Ben böyle bir durum için başvurdum ama sonuç alamamıştım.
          MEN AMENE BİL KADER EMİN-E MİNEL KEDER.

          Yâ Rab! Garibem, bîkesem, zaîfem, nâtüvanem, alîlem, âcizem, ihtiyarem, 
Bî-ihtiyarem, el'aman gûyem, afv cûyem, meded hâhem zidergâhet İlahî!

          Yorum


          • #6
            Ynt: Garanti işlemlerinden ve şartlarından anlayan biri bakabilir mi lütfen acil?

            Değişim denilen olayda muhtemelen SWAP diye tabir edilen telefonlardan gönderilir veya direk sıfır cihaz gönderilir. Sana aynı marka model cihazın sıfırı gelecek. ( SWAP'ta olsa sıfır gibidir ancak işlem görmüştür.)

            Yorum


            • #7
              Ynt: Garanti işlemlerinden ve şartlarından anlayan biri bakabilir mi lütfen acil?

              tamirde geçen süre 30 günü geçerse. sana yollasalar bile alma. bulunduğun yerin kaymakamlığına git. faturan, tamire gönderdiğin her sefer için kargo yada posta dekontları olsun yanında. bi dilekçe ( para iadesi istediğini belirtiyorsun) tüketici hakem heyetine. bir hf. 10 gün içinde kararını alıyorsun.

              ancak karar çıkmasına rağmen ödeme yapmıyorlar. tele bile çıkmıyorlar bazen. o zaman da avukata gidersin. firma geçekse.
              A.ÖMEROĞLU
              1,4 t 140 hp edition elegans. 2012

              Yorum


              • #8
                Ynt: Garanti işlemlerinden ve şartlarından anlayan biri bakabilir mi lütfen acil?

                Tamirde geçen sürenin 30 "iş" günü olması gerekiyor. Bazı firmalar cumartesiyide iş günü olarak sayıyorlar.

                Yorum


                • #9
                  Ynt: Garanti işlemlerinden ve şartlarından anlayan biri bakabilir mi lütfen acil?

                  Cumartesi iş günü olarak sayılmıyor...
                  1.6T Cosmo (2011) / Teknik Gri / Necvox Infotainment + kamera / Prins VSI–2 Keihn Enjektör – Turbo Map – Valve Care...

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: Garanti işlemlerinden ve şartlarından anlayan biri bakabilir mi lütfen acil?

                    KVK'da cıhazın üretımı devam edıyorsa aynı cıhaz verılıyor eğer devam etmıyorsa muadil (aynı fıyatlı) urun verılıyor.Para iadesi pek rastlanan bir durum değildir eğer ıkıncı el yada denılen gıbı içi yenılenmıs dışı aynı telefonu verırlerse sıkayet edebılırsınız
                    Bayrağı Bayrak yapan, üstündeki kandır.Toprak; eğer uğrunda ölen varsa Vatandır.SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR !!!

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: Garanti işlemlerinden ve şartlarından anlayan biri bakabilir mi lütfen acil?

                      Hepinize ilgilendiğiniz için çok teşekkür ederim. Servisten yeni cihazı aldım muadili yerine üst modeli Xperia L verdiler. Aşağı yukarı 2 hafta oluyor kurcalamaktan foruma da giremedim

                      Ufak bir fiziki sıkıntısı var (power tuşunda ufak bi oynama) ama bir daha servis yüzü görmek istemiyorum. Kullanıma engel değil sonuçta. Bir daha servise girersem çıkması zor olur çünkü.

                      Yardımcı olanlara çok teşekkür ederim. Herkese keyifli günler!
                      Sonuna Kadar Vectra , Sonuna Kadar 125 HP , Sonuna Kadar LPG Power hiho

                      Yorum

                      İşleniyor...
                      X