Öncelikle merhaba abilerim ve kardeşlerim. sikayetvar.com'a yazmadan önce size bir danışmak istedim..
Daha 8 aylık telefonumun (Xperia Ray) alt ve üst kısmında çatlaklar var, arka kapağında ciddi soyulmalar var (telefonu kılıfla kullanmama rağmen.), kulaklık giriş jakının değişmesi gerekiyor çünki sesi cızırtılı veriyor (4 tane sağlam ve sıfır kulaklıkta denedim), çizilmeye dayanıklı dedikleri ekranda derin çizikler var ve 8 aylık telefonu 6 ay ekran filmiyle kullandım ve kamera merceğinin üstünde toz tanesi var, geçen gün şahit olduğum olay, şarjın %83 den %0'a direk düşmesi (zaten son zamanlarda şarj %15'e düşünce direk ikinci uyarıyı veriyor (telefon kapatılıyor, şarj %1)).
Bu sorunlar için Ankara-İstanbul-İzmir illerinde Sony Ericsson servisi aramaya başladım. İnternetten olsun, gezerek olsun (Ankara kazan ben kepçe durumunda dolaştım) Sony Ericsson servisi aradım. Ankarada bulamayınca İstanbuldaki İzmirdeki akrabaları devreye soktum biraz arar mısınız servis var mı oralarda diye, merkezi yerlerde sadece Sony Center olduğunu Sony Ericsson servisi bulamadıklarını söylediler.
En son bugün AnkaMall'da Sony Center'a girdim ve elemanla konuşmamız (B=Ben , E=Eleman)
B: Telefonumdan sıkıntılarım var ama, servis konusunda yardımcı olabilir misiniz?
E: Telefonunuzun marka ve modeli nedir?
B: Sony Ericsson, Xperia Ray
E: Sorun neydi?
B: -Yukarda yazdığım sorunları anlatıyorum-
E: Beyefendi şimdi Sony, Ericssonla anlaşmasını uzun süre önce feshetti, o yüzden Sony Ericsson servisi bulabileceğinizi sanmıyorum. Ama telefonu aldığınız yere götürürseniz size yardımcı olacaklardır. Genpaya da götürebilirsiniz.
B: (Aslında kan beynime sıçradı da, çaktırmadan konuşmaya devam ediyorum sakince.) Beyefendi şimdi anladığım kadarıyla söylüyorum. Bu cihaz Sony ve Ericsson'un ortaklaşa yapmış olduğu bir cihaz değil mi?
E: Evet, öyle.
B: Bu cihaz sonuç olarak Xperia serisi ve telefon'un üstünde Sony'nin de imzası var, hatta telefonu açarkenki Ericsson yazısı kaldırıldı, yerine Sony konuldu. Hatta anladığım kadarıyla elinizdeki telefon size ait (Elindeki telefon Arc), değil mi?
E: Son kelimesine kadar haklısınız, evet telefon bana ait.
B: Şimdi benim yerime kendinizi koyun. Öğrencisiniz ve telefonunuz arıza yaptı. Telefonunuzda çatlaklar var ve bu telefonu çatlaması için almadığınızı düşünüyorsunuz. Genpa'nın bu konuda kürekle para alacaklarını biliyorsunuz. Ama Sony kendi imzası olan telefonu Center'a kabul etmiyor. Ne düşünürsünüz?
E: -Bir kaç geçiştirme cümlesi ve- , siz de haklısınız, isterseniz servis elemanımızla konuşabilirsiniz.
B: -Etrafıma bakıyorum ve mekanda sadece ikimizin olduğunu fark ediyorum ve ekliyorum- Servis elemanı nerede?
E: Akşama burda olur.
B: -içimden ohooo diyorum ve- Teşekkürler, iyi günler..
Şimdi ana fikire gelecek olursak, bu konumda ben ne yapabilirim? 3 yerle daha konuştum ve aynı cevabı aldım, ne yani şimdi, sony, ericssonla anlaşmasını feshetti diye bu seri açıkta mı kaldı? , telefonu genpaya veya aldığım yere geri götürürsem sağlıklı sonuç alır mıyım, para alırlar mı?
Daha 8 aylık telefonumun (Xperia Ray) alt ve üst kısmında çatlaklar var, arka kapağında ciddi soyulmalar var (telefonu kılıfla kullanmama rağmen.), kulaklık giriş jakının değişmesi gerekiyor çünki sesi cızırtılı veriyor (4 tane sağlam ve sıfır kulaklıkta denedim), çizilmeye dayanıklı dedikleri ekranda derin çizikler var ve 8 aylık telefonu 6 ay ekran filmiyle kullandım ve kamera merceğinin üstünde toz tanesi var, geçen gün şahit olduğum olay, şarjın %83 den %0'a direk düşmesi (zaten son zamanlarda şarj %15'e düşünce direk ikinci uyarıyı veriyor (telefon kapatılıyor, şarj %1)).
Bu sorunlar için Ankara-İstanbul-İzmir illerinde Sony Ericsson servisi aramaya başladım. İnternetten olsun, gezerek olsun (Ankara kazan ben kepçe durumunda dolaştım) Sony Ericsson servisi aradım. Ankarada bulamayınca İstanbuldaki İzmirdeki akrabaları devreye soktum biraz arar mısınız servis var mı oralarda diye, merkezi yerlerde sadece Sony Center olduğunu Sony Ericsson servisi bulamadıklarını söylediler.
En son bugün AnkaMall'da Sony Center'a girdim ve elemanla konuşmamız (B=Ben , E=Eleman)
B: Telefonumdan sıkıntılarım var ama, servis konusunda yardımcı olabilir misiniz?
E: Telefonunuzun marka ve modeli nedir?
B: Sony Ericsson, Xperia Ray
E: Sorun neydi?
B: -Yukarda yazdığım sorunları anlatıyorum-
E: Beyefendi şimdi Sony, Ericssonla anlaşmasını uzun süre önce feshetti, o yüzden Sony Ericsson servisi bulabileceğinizi sanmıyorum. Ama telefonu aldığınız yere götürürseniz size yardımcı olacaklardır. Genpaya da götürebilirsiniz.
B: (Aslında kan beynime sıçradı da, çaktırmadan konuşmaya devam ediyorum sakince.) Beyefendi şimdi anladığım kadarıyla söylüyorum. Bu cihaz Sony ve Ericsson'un ortaklaşa yapmış olduğu bir cihaz değil mi?
E: Evet, öyle.
B: Bu cihaz sonuç olarak Xperia serisi ve telefon'un üstünde Sony'nin de imzası var, hatta telefonu açarkenki Ericsson yazısı kaldırıldı, yerine Sony konuldu. Hatta anladığım kadarıyla elinizdeki telefon size ait (Elindeki telefon Arc), değil mi?
E: Son kelimesine kadar haklısınız, evet telefon bana ait.
B: Şimdi benim yerime kendinizi koyun. Öğrencisiniz ve telefonunuz arıza yaptı. Telefonunuzda çatlaklar var ve bu telefonu çatlaması için almadığınızı düşünüyorsunuz. Genpa'nın bu konuda kürekle para alacaklarını biliyorsunuz. Ama Sony kendi imzası olan telefonu Center'a kabul etmiyor. Ne düşünürsünüz?
E: -Bir kaç geçiştirme cümlesi ve- , siz de haklısınız, isterseniz servis elemanımızla konuşabilirsiniz.
B: -Etrafıma bakıyorum ve mekanda sadece ikimizin olduğunu fark ediyorum ve ekliyorum- Servis elemanı nerede?
E: Akşama burda olur.
B: -içimden ohooo diyorum ve- Teşekkürler, iyi günler..
Şimdi ana fikire gelecek olursak, bu konumda ben ne yapabilirim? 3 yerle daha konuştum ve aynı cevabı aldım, ne yani şimdi, sony, ericssonla anlaşmasını feshetti diye bu seri açıkta mı kaldı? , telefonu genpaya veya aldığım yere geri götürürsem sağlıklı sonuç alır mıyım, para alırlar mı?
Yorum