Duyuru

Collapse
No announcement yet.

2.0 cdti 160 vs 1.4t 140

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Ynt: 2.0 cdti 160 vs 1.4t 140

    yok ya o kadar olmaz emre bız denemıstık sankı senle ya sonucu hatrlamyrm ama
    emre deneyeydık keske ya o kadar yanyana geldık
    yok 10 boy olur oleyy

    Yorum


    • #17
      Ynt: 2.0 cdti 160 vs 1.4t 140

      kardeşim roll deil 0 200ü soruyo adam en az 5 boy fark olur yapmayın etmeyin ya
      Bir zamanlar 34 KTN 03 (Biz kırmızı başlıklı kızın hikayesinde bile kurttan yanayız)


      Kasabadaki en iyi silahşör olunca,herkes sizinle boy ölçüşmek ister cool cool

      F10 Msport

      Yorum


      • #18
        Ynt: 2.0 cdti 160 vs 1.4t 140

        sb ile ne kadar ara kapanır

        Yorum


        • #19
          Ynt: 2.0 cdti 160 vs 1.4t 140

          Orjinal yazı sahibi: whiteagle
          kaçtane var ki istanbulda.. yazılımsız benden başka yok
          +1
          [IMG width=500]http://i1134.photobucket.com/albums/m615/nester54/IMG_5063-Kopya.jpg[/img]

          [move][b]Yaşamımda edindiğim en büyük bilgi şudur; Kendi kendine yardım etmeyi bilmeyene, hiç kimse yardım edemez. PESTALOZZİ

          Yorum


          • #20
            Ynt: 2.0 cdti 160 vs 1.4t 140

            Araçların 1 hp'ye düşen ağırlıkları aşağıdaki gibidir.

            130 luk 1.548 kg 11.90 kg'a 1 hp
            140 lık 1.438 kg 10.27 kg'a 1 hp
            160 lık 1.548 kg. 9,67 kg'a 1 hp
            180'lik 1.475 kg. 8,19 kg'a 1 hp

            Bu verilere göre 160 lıkta ancak 100 kg'lık bir yolcu olursa araçlar kafa kaya gidebilirler.
            180 liğe yetişe bilmek için aracı tamamen doldurmak yeterli.
            Ama 130 luğun kafa kafaya gidebilmesi için cıddi kilolu yolcular bulmak lazım.

            Yorum


            • #21
              Ynt: 2.0 cdti 160 vs 1.4t 140

              Orjinal yazı sahibi: tozse
              Araçların 1 hp'ye düşen ağırlıkları aşağıdaki gibidir.

              130 luk 1.548 kg 11.90 kg'a 1 hp
              140 lık 1.438 kg 10.27 kg'a 1 hp
              160 lık 1.548 kg. 9,67 kg'a 1 hp
              180'lik 1.475 kg. 8,19 kg'a 1 hp

              Bu verilere göre 160 lıkta ancak 100 kg'lık bir yolcu olursa araçlar kafa kaya gidebilirler.
              180 liğe yetişe bilmek için aracı tamamen doldurmak yeterli.
              Ama 130 luğun kafa kafaya gidebilmesi için cıddi kilolu yolcular bulmak lazım.
              Abi kağıt üzerinde bitirdin olayı yourock muhaha
              34 ST 579 '09 C180 Kompresor

              BİR ZAMANLAR 34 KRR 79 1.6T Edition Elegance Teknik Gri

              Yorum


              • #22
                Ynt: 2.0 cdti 160 vs 1.4t 140

                Yokmu babayıgıt deneyın görun 0-200 e nerde yapmayı dusunysnz

                Yorum


                • #23
                  Ynt: 2.0 cdti 160 vs 1.4t 140

                  Orjinal yazı sahibi: tozse
                  Araçların 1 hp'ye düşen ağırlıkları aşağıdaki gibidir.

                  130 luk 1.548 kg 11.90 kg'a 1 hp
                  140 lık 1.438 kg 10.27 kg'a 1 hp
                  160 lık 1.548 kg. 9,67 kg'a 1 hp
                  180'lik 1.475 kg. 8,19 kg'a 1 hp

                  Bu verilere göre 160 lıkta ancak 100 kg'lık bir yolcu olursa araçlar kafa kaya gidebilirler.
                  180 liğe yetişe bilmek için aracı tamamen doldurmak yeterli.
                  Ama 130 luğun kafa kafaya gidebilmesi için cıddi kilolu yolcular bulmak lazım.

                  sadece hp ıle kg karsılastırılması dogru olmaz,bırı dızel bırı benzınlı,bırı 1,4 bırı 2,0 + tork farkı da goz ardı edılemez dıye dusunuyorum serhancım en az altı dıyorum ben

                  Yorum


                  • #24
                    Ynt: 2.0 cdti 160 vs 1.4t 140

                    Orjinal yazı sahibi: OPC 5000
                    Orjinal yazı sahibi: tozse
                    Araçların 1 hp'ye düşen ağırlıkları aşağıdaki gibidir.

                    130 luk 1.548 kg 11.90 kg'a 1 hp
                    140 lık 1.438 kg 10.27 kg'a 1 hp
                    160 lık 1.548 kg. 9,67 kg'a 1 hp
                    180'lik 1.475 kg. 8,19 kg'a 1 hp

                    Bu verilere göre 160 lıkta ancak 100 kg'lık bir yolcu olursa araçlar kafa kaya gidebilirler.
                    180 liğe yetişe bilmek için aracı tamamen doldurmak yeterli.
                    Ama 130 luğun kafa kafaya gidebilmesi için cıddi kilolu yolcular bulmak lazım.

                    sadece hp ıle kg karsılastırılması dogru olmaz,bırı dızel bırı benzınlı,tork farkı da goz ardı edılemez dıye dusunuyorum serhancım
                    + 1500
                    Bir zamanlar 34 KTN 03 (Biz kırmızı başlıklı kızın hikayesinde bile kurttan yanayız)


                    Kasabadaki en iyi silahşör olunca,herkes sizinle boy ölçüşmek ister cool cool

                    F10 Msport

                    Yorum


                    • #25
                      Ynt: 2.0 cdti 160 vs 1.4t 140

                      Orjinal yazı sahibi: _ToLGa_
                      Yokmu babayıgıt deneyın görun 0-200 e nerde yapmayı dusunysnz
                      kağıthane haha haha
                      Bir zamanlar 34 KTN 03 (Biz kırmızı başlıklı kızın hikayesinde bile kurttan yanayız)


                      Kasabadaki en iyi silahşör olunca,herkes sizinle boy ölçüşmek ister cool cool

                      F10 Msport

                      Yorum


                      • #26
                        Ynt: 2.0 cdti 160 vs 1.4t 140

                        ne kagthaneymıs arkadas mubarek hersey var
                        yarıs pıstı var mangal var cafe var ooo

                        Yorum


                        • #27
                          Ynt: 2.0 cdti 160 vs 1.4t 140

                          Orjinal yazı sahibi: _ToLGa_
                          ne kagthaneymıs arkadas mubarek hersey var
                          yarıs pıstı var mangal var cafe var ooo
                          haha haha haha haha
                          Bir zamanlar 34 KTN 03 (Biz kırmızı başlıklı kızın hikayesinde bile kurttan yanayız)


                          Kasabadaki en iyi silahşör olunca,herkes sizinle boy ölçüşmek ister cool cool

                          F10 Msport

                          Yorum


                          • #28
                            Ynt: 2.0 cdti 160 vs 1.4t 140

                            Orjinal yazı sahibi: OPC 5000
                            Orjinal yazı sahibi: tozse

                            sadece hp ıle kg karsılastırılması dogru olmaz,bırı dızel bırı benzınlı,bırı 1,4 bırı 2,0 + tork farkı da goz ardı edılemez dıye dusunuyorum serhancım en az altı dıyorum ben
                            Boy farkı konusunda sana katılıyorum ama hesabımda ciddi sapmalar olmadan tutar gibi geliyor bana.

                            Yorum


                            • #29
                              Ynt: 2.0 cdti 160 vs 1.4t 140

                              Emre aslında sen bu konuyu merak etmen yersiz, iyi kötü biliyorsun durumu
                              Yazın Marmara Forumun orada sahil yolunda benim araç ağzına kadar yüklüyken bile deneyimin olmuştu
                              [IMG width=500]http://i1134.photobucket.com/albums/m615/nester54/IMG_5063-Kopya.jpg[/img]

                              [move][b]Yaşamımda edindiğim en büyük bilgi şudur; Kendi kendine yardım etmeyi bilmeyene, hiç kimse yardım edemez. PESTALOZZİ

                              Yorum


                              • #30
                                Ynt: 2.0 cdti 160 vs 1.4t 140

                                iki aracın arasında 0-100 km de 1.3 saniye var zaten. dizelin hacmini ve torkunu dikkate alırsak 150 den sonra aça aça gidecektir. 10 boya yakın olur tahminim. hatta 1.6t nin bile 200 den sonra zorlanacağı kanaatindeyim dizele karşı.
                                Renault!!!

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X