Duyuru

Collapse
No announcement yet.

FORMULA 1 Genel Sohbet

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Ynt: FORMULA 1 Genel Sohbet

    ne sıkıcıydı ya.
    ama yarışta çok merak ettiğim birşey oldu;
    Vettel'e tur bindirdiler, sonra Vettel hızlandı, bu durumda kendisine tur bindiren arabaların arkasından gitmek zorunda mı yoksa mavi bayrağı takmadan ilerleyebiliyor mu?
    InsigniaTEAM

    Yorum


    • Ynt: FORMULA 1 Genel Sohbet

      Daha Hızlıysa Tur u Geri Alabilir. Spielberg DRS Olmasa Hiç Çekilmez. Zaten Bu Sene Topu Topu 3 Motor Üreticisi Var. Merc Alır Bu Seneyi.

      Yorum


      • Ynt: FORMULA 1 Genel Sohbet

        İyi güzelde bu motor seslerine bi türlü alışamadım eski motor sesleri ne güzeldi
        2010 1.6T Cosmo

        Yorum


        • Ynt: FORMULA 1 Genel Sohbet

          Britanya'da işler karıştı ilk turda kırmızı bayrak
          InsigniaTEAM

          Yorum


          • Ynt: FORMULA 1 Genel Sohbet

            Ferrarinin sansizligi tumsek mahvetti arabayi



            2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

            Yorum


            • Ynt: FORMULA 1 Genel Sohbet

              Şu Massanın Kariyerinde de Kendi Suçu Olmadan Başına Gelmedik Kalmadı.

              Yorum


              • Ynt: FORMULA 1 Genel Sohbet

                Orjinal yazı sahibi: Beschäler Insignia
                Şu Massanın Kariyerinde de Kendi Suçu Olmadan Başına Gelmedik Kalmadı.
                ihihi haha haha
                InsigniaTEAM

                Yorum


                • Ynt: FORMULA 1 Genel Sohbet

                  DownShift Failure Rosberg i Yaktı. Üzüldüm Keke nin Oğluna.

                  Yorum


                  • Ynt: FORMULA 1 Genel Sohbet

                    Yalniz son turlarda 5 ve 6 sira cekismesi superdi



                    2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                    Yorum


                    • Ynt: FORMULA 1 Genel Sohbet

                      Orjinal yazı sahibi: FacomX
                      Yalniz son turlarda 5 ve 6 sira cekismesi superdi
                      aynen. yalnız Alonso daha hızlıydı sanki. başka 2 araç olsaydı arkadaki o kadar yakın mesafede 40 sefer geçerdi önündekini. Vettel zorlandı epey
                      InsigniaTEAM

                      Yorum


                      • Ynt: FORMULA 1 Genel Sohbet

                        Alonso Çok İtiraz Etti Radyodan Vettel Yanlış Yerde DRS Kullandı Diye.

                        Yorum


                        • Ynt: FORMULA 1 Genel Sohbet

                          Arkadaşlar f1'in patronu yakında tasarruf önlemi olarak LPG'yi şart koşacakmış, bu yüzden Ferrari'de ben araçlarıma LPG TAKTIRMAM Diyormuş. Duydunuz mu?
                          MEN AMENE BİL KADER EMİN-E MİNEL KEDER.

                          Yâ Rab! Garibem, bîkesem, zaîfem, nâtüvanem, alîlem, âcizem, ihtiyarem, 
Bî-ihtiyarem, el'aman gûyem, afv cûyem, meded hâhem zidergâhet İlahî!

                          Yorum


                          • Ynt: FORMULA 1 Genel Sohbet

                            E-Formula Yarışları Yapılıyor Diye Biliyorum.

                            Yorum


                            • Ynt: FORMULA 1 Genel Sohbet

                              V6'lar geleli beri bir kere izleyeyim dedim. Uykum geldi 5 dakika sonra ihihi eski tadı yok vesselam
                              34 ST 579 '09 C180 Kompresor

                              BİR ZAMANLAR 34 KRR 79 1.6T Edition Elegance Teknik Gri

                              Yorum


                              • Ynt: FORMULA 1 Genel Sohbet

                                Çok Çok Başarılı Bir Düşünce İle Mercedes in Turbosunun Sezonu Domine Etme Sebebi; Turbo Sistemlerinde Türbin ve Kopresör Bir Birine Çok Yakın Olduğu İçin Kompresörde Vakumlanıp Motor a Pompalanan Hava Türbindeki Egsoz Gazının Sıcaklığından Dolayı Isınır ve Genleşir ve Yoğunluğu Azalır. İçindeki O2 nin de Yoğunluğu Azaldığı İçin Tekrar Yoğunluğu Artsın Diye Soğutulmak Üzere Intercoolerdan Geçer. Oysa Mercedes Motorundaki Turbonun Türbini Motorun Sonunda, Kompesörü İse Botorun Baş Kısmında Olduğu İçin Isınma Etkisi Min. a İndirilmiş. Bu Hem Turbo Gecikme Süresini Çok Azaltıyor, Hem de Soğutulmak İstenen Hava İçin Daha Küçük Boyutlu İntercooler Kullanmaya Olanak Veriyor. Böylece Aracın Intercooler ı Küçük Olunca, Gövdesinin Rüzgar Direncine Maruz Kalan Bölümü de Daha Az Oluyor. Türbin ve Kompresör Arası Mesafe Uzadığı İçin Aradaki Şaftın da Uzaması Gerekiyor. Uzun Şaftın Balanslanması ve Kusursuz Akslanması Sorunlarının Çözümü İçin Çok Yüksek Teknoloji İstiyor. Başarmış Olmalarından Ötürü Gerçekten Tebrikler.
                                İşte Video;
                                http://www.youtube.com/watch?v=NuBB2F6IutQ#ws

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X